Resume from April 28, 2024 PRO

Наталія

Оператор ПК, 1С, 13 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менедже з продажу

from 06.2019 to now (4 years 11 months)
ЧП "НПФ Принтек", Киев (Видавництво, поліграфія)

* Робота з існуючими клієнтами (прийом вхідних дзвінків, online замовлень, що надійшли на “Prom.ua”, “Rozetka” та на сайті компанії, консультація клієнтів щодо товару, тощо)
* Пасивний пошук нових клієнтів (розсилка КП: месенджери, e-mail)
* Готівковий розрахунок клієнтів в офісі (заповнення касової книги та товарного чека)
* Робота в 1С:8 (виписка рахунків/робота з первинними документами, заповнення бази номенклатурою, цінами, контрагентами, списання, переміщення та ін.)
* Формування відвантаження замовлень та документів кур'єрською службою доставки «Нова пошта» (формування декларацій, відстеження доставки через сайт «Нова пошта»)
* Складання комерційних пропозицій, укладання договорів
* Робота з боржниками (клієнтами)
* Складання та розсилка листів клієнтам
* Робота з тендерними майданчиками (участь у тендерах)
* Заповнення сайтів компанії асортиментом продукції та інформаційними статтями.
* Контроль роботи складу-виробництва (інформування співробітників за кількістю продукції до виробництва, контроль своєчасного виконання замовлень, відвантаження/видачі замовлень, заповнення складу продукцією.).

Помічник директора

from 09.2018 to 06.2019 (9 months)
КП «Керуюча компания по обслуживанию ЖФ Соломенского района г.Киева», Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Підбір персоналу, основні обов'язки офіс-менеджера (прийом та розподіл дзвінків, прийом відвідувачів, робота з міні АТС, документообіг та ін.), прийом заявок від жителів Солом'янського району, підготовка приміщень до нарад, ведення табелю робочого часу та ін.

Продавець-бариста

from 10.2016 to 08.2018 (1 year 10 months)
ФОП Святнюк (кофейня “Coffee Garmony”), Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Приготування чаю, кавових напоїв, продаж супутніх товарів, розрахунок клієнтів, робота з касовою книгою, оформлення звітів та ін.

Адміністратор

from 03.2016 to 09.2016 (6 months)
Школа английского языка "Target Language Academy", Киев (Освіта, наука)

Зустріч відвідувачів, консультація з програм школи, ведення соц.сторінок школи, забезпечення життєдіяльності школи (замовлення води, канцтоварів, оплата за рахунками), контроль проплат студентів, робота з дизайнерами та промоутерами.

Молодший продавець не продовольчих товарів.

from 11.2014 to 01.2015 (2 months)
ТОВ «Гараж Мобайл Групп», Киев (Роздрібна торгівля)

Передпродажна підготовка робочого місця, консультація клієнтів, безпосередній продаж товару, виконання послуг з прайсу, підготовка щоденних та щомісячних звітів, проведення касових операцій.

Менеджер з персоналу та організатор діловодства (за сумісництвом).

from 03.2014 to 10.2014 (7 months)
ГП «ГПИ «Гипроверфь», Киев (Металургійна промисловість, металообробка)

Підбір персоналу, проведення співбесід, ведення особових справ та трудових книжок працівників, ведення табеля робочого часу, робота зі штатним розкладом та посадовими інструкціями; вхідні/вихідні дзвінки, документообіг, робота з електронною поштою, робота з офісною оргтехнікою, відправка/отримання кореспонденції, виконання доручень керівника, прийом відвідувачів, замовлення авіа квитків та ін.

Продавець-касир у кафе

from 05.2012 to 04.2013 (11 months)
ТМ «Мілль-Вілль» (сеть пекарен)., Киев (Харчова промисловість)

Консультування клієнтів, продаж вибраних страв, викладання товару на вітрину, підтримання вітрини та робочого місця в чистоті, приготування кавових напоїв, робота з кухнею (повернення/прийом страв), робота з касовим апаратом, відкриття/закриття кафе (прибирання, заповнення книги звітності) .

Менеджер з адміністративної роботи

from 10.2006 to 02.2011 (4 years 4 months)
ТОВ «Эридан», Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

Підбір персоналу, основні обов'язки офіс-менеджера (прийом та розподіл дзвінків, чай-кава, прийом відвідувачів, робота з міні АТС, документообіг та ін.), ведення табеля робочого часу. Не офіційно виконувала обов'язки менеджера з продажу: прийом та оформлення замовлень. Також до обов'язків входило заповнення сайту компанії асортиментом продукції.

Офіс-менеджер

from 10.2006 to 11.2006 (1 month)
ДП «Жди Пі Лізинг», Киев (Пошук персоналу, HR)

Прийом та розподіл дзвінків, чай-кава, підготовка приміщення до конференції та наради, прийом відвідувачів, підготовка до заходів (знаходження установ для заходу), прийняття/надсилання факсів, відправлення пошти та ін.

Офіс-менеджер

from 10.2002 to 10.2006 (4 years)
ТОВ «ТойДіКо Україна», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з клієнтами: прийом та складання замовлень; складання специфікацій на товар; складання супровідних митних документів; переклад каталогів, опис для товару, складання та ведення баз даних, розсилання кореспонденції, а також безпосередні обов'язки офіс-менеджера (прийом та розподіл дзвінків, прийом відвідувачів, чай-кава та ін.). Безпосередня робота з митними брокерами.

Education

Івановський Професійний Технічний ліцей №1

Працівник соціальної охорони здоров'я 4-го розряду; Гувернантка (дошкільне виховання), Іваново
Specialized secondary, from 1997 to 2001 (4 years)

Additional education and certificates

«Інститут з підготовки кадрів промисловості», Спеціальність: Офіс-менеджер, спеціаліст кадрової служби

2007, 4 місяця

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Adobe Photoshop Email 1С:Підприємство Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з принтером Міні-АТС АТС

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — average
  • Russian — advanced

References

Харченко Наталія Миколаївна

Харченко Наталія Миколаївна

Менеджер з персоналу, ЧП "НПФ Принтек"

Contact details are hidden

Additional information

Особисті якості:
Відповідальна, абміційна, пунктуальна, комунікабельна, порядна, цілеспрямована, учня, вмію працювати в команді, позитивна, оптимістична.

ВАЖЛИВО:
Роботу шукаю у Солом'янському районі, територіально недалеко від Севастопольської площі. Або ж віддалено.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: