Ольга
Головний бухгалтер, консультант, ревізор, 6 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 51 years
- City:
- Rivne
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6249739
Work experience
Єдиний бухгалтер, консультант
from 05.2017 to now
(7 years)
ТОВ ВКФ "Постачсервіс", Рівне (оренда приміщень, торгівля, СТО, послуги, ЗЕД, управлінський облік)
ведення бухгалтерського обліку, податкового, кадрового, для юридичних осіб та ФОПів, які є на загальній системі та єдиному податку з ПДВ і без ПДВ.
Education
Київський національний економічний університет,
Фінанси,, Київ
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)
Additional education and certificates
Київський інститут статистики
2006, 6 місяців
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — advanced
- Russian — fluent
References
Свірський Р.Ю.
Заступник директора, ТОВ "Ньюдженерейшн"
Additional information
Розробка семінарів, навчальних курсів з оподаткування, бухгалтерського обліку та кадрового діловодства.
Організаційне та фінансове забезпечення проведення спеціальних подій (семінари, тренінги, конференції, форуми, презентації тощо).
РИСИ ХАРАКТЕРУ цілеспрямована, наполеглива, чесна, старанна, акуратна, пунктуальна, прагнення до самовдосконалення, комунікабельна, вміння знаходити компроміс, ініціативна, з хорошим почуттям гумору.
Є велике бажання працювати та здобувати нові знання.
Similar candidates
Головний бухгалтер, консультант з оподаткування та бухгалтерського обліку
Rivne, Lutsk, Remote
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
40000 UAH, Rivne
Головний бухгалтер, аудитор
25000 UAH, Rivne, Remote
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера
20000 UAH, Rivne
Головний бухгалтер, помічник бухгалтера
Rivne, Ostroh
Аудитор, фінансист, економіст, бухгалтер, інспектор, начальник, ревізор
Rivne, Sarny, Remote