Resume from April 12, 2022 PRO

Анастасия

Керуючий рестораном, готельно-ресторанного комплексу, директор ресторану

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote, Yaremche

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник фiнансового вiддiлу

from 06.2021 to now (2 years 10 months)
Бест Транс, Киев (Сільське господарство, агробізнес)

Контроль і аналіз операційного циклу. Формування собiвартостi . План- факт. Введення і облік банку землі, фінансовий облік і моніторинг, постановка обліку елеватора (повний контроль иу правленческого облік, даного напрямку), перевалка зберігання, експорт зерна і оформлення угод по трейдингу. Управлінська звітність та частковий аудит діяльності. Робота з аналізу економічних ризиків, в роботі з партнерам. Повний аналіз і аудит компаній-партнерів, за даними податкової звітності та youcontrol

Аудитор

from 10.2020 to 04.2021 (6 months)
Вива, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль и аудит процессов, отельно ресторанного комплекса

Директор ресторана

from 10.2018 to 04.2020 (1 year 6 months)
ПЦ Лола, Гастробар SameToй, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-Операційна діяльність. Управління комерційною та фінансовою діяльністю, формування і ведення звітності (P & L і Cash Flow, баланс)
- бюджетування, контроль виконання, оперативне реагування;
- оптимізація витрат;
-кадровий документооббіг
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- облік персонала
- робота з меню
— постановка та введення фінансового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ,ОЗ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- організація банкетів та заходів
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
-звітність перед інвестором, та планування витрат та доходів
тощо

Директор ресторана

from 03.2016 to 09.2018 (2 years 6 months)
ТОВ «ПЦ ЛЕГО» ресторан «Домъ Грибоедова», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-Операційна діяльність. Управління комерційною та фінансовою діяльністю, формування і ведення звітності (P & L і Cash Flow, баланс)
- бюджетування, контроль виконання, оперативне реагування;
- оптимізація витрат;
- кадровий документооббіг
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- облік персонала
- робота з меню
— постановка та введення фінансового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ,ОЗ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- організація банкетів та заходів
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
-звітність перед інвестором, та планування витрат та доходів
тощо

Директор

from 11.2011 to 03.2021 (9 years 4 months)
Приватний підприємець, Київ (Бухгалтерський облік, ресторанна діяльність)

-Операційна діяльність. Управління комерційною та фінансовою діяльністю, формування і ведення звітності (P & L і Cash Flow, баланс)
- бюджетування, контроль виконання, оперативне реагування;
- оптимізація витрат;
- кадровий документооббіг
- внутрiшнIй аудит, дiяльностi готельно-ресторанних комплексiв
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- облік персонала
- робота з меню
— постановка та введення фінансового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ,ОЗ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;-контроль та внутрiшнIй аудит, дiяльностi готельно-ресторанних комплексiв
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- облік персонала
- робота з меню

Головний бухгалтер

from 02.2011 to 10.2011 (8 months)
ТОВ «ПРЕСА-ТРЕЙД», Київ (оптова та рознічна торгівля)

Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку; — постановка та введення фінансового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ,ОЗ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (6 чол.).

Головний бухгалтер

from 01.2009 to 08.2010 (1 year 7 months)
ТОВ «МИКОНТ» (нафтобаза), Миколаїв (нафтобаза (виробництво, торгівля продуктів та послуг, експорт))

Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з головной компанієй ;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи; проходження перевірок
— керівництво відділом (4 чол.).

Головний бухгалтер НП

from 03.2008 to 01.2009 (10 months)
ЗАТ «ІНКОМ», НП “Інком-Миколаїв”, Миколаїв (Торгівля)

Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;

Головний бухгалтер

from 03.2005 to 03.2008 (3 years)
ТОВ «ІКС-Миколаїв», Миколаїв (оптова та рознічна торгівля)

Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та налогового обліку в повному обсязі ;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— облік ОЗ;
— розрахунок заробітної плати;
— контроль договорів.
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь

Головний бухгалтер

from 09.2002 to 01.2003 (4 months)
Миколаївська державна регіональна випробувальна лабораторія с/г продукції, Миколаїв (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі (бюджет);
— відновлення обліку;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
-взаємодія з казначейством
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.

Бухгалтер

from 07.2001 to 08.2002 (1 year 1 month)
ТОВ «Техмонтаж», Миколаїв (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів

Education

Національний університет кораблебудування ім. Адм. Макарова

«Економіка і підприємництво», Миколаїв
Higher, from 2001 to 2005 (3 years 6 months)

спеціальність «Економіст», диплом бакалавра з економіки

Національний університет кораблебудування ім. Адм. Макарова

«Фінанси», спеціальність «Фінансіст», Миколаїв
Higher, from 2001 to 2006 (4 years 5 months)

диплом спеціаліста з фінансів

Миколаївський політехнічний технікум

«Облік та аудит», Миколаїв
Specialized secondary, from 1998 to 2001 (2 years 9 months)

спеціальність «Бухгалтер»

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Клієнт-Банк M.E.Doc R-Keeper Знання офісних програм 1С УВП B52 proHotel

Additional information

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Професійні навички:

— володію комп’ютером (Знання MS Office, УПП, 1С, Медок, PROHOTEL,R_keeper)
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання...
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів ;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— атестат професійного бухгалтера;
— грамотна письмова і усна мова;

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: