Галина
Асистент керівника, 30 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 23 years
- City of residence:
- Kharkiv
- Ready to work:
- Remote, Rivne
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6317734
Work experience
Агент з нерухомості
from 09.2023 to now
(8 months)
«UHome”, Бухарест (Нерухомість)
Пошук об‘єктів нерухомості (оренда/продаж).
Коммунікація з власниками нерухомості та клієнтами, повний супровід орендарів в період перебування.
Ведення звітності.
Linkbuilder
from 07.2023 to now
(10 months)
"SoftGroup", Рівне (IT)
- робота з базою данних трьох проектів (тема нерухомості)
- пошук необхідних майданчиків, нішевих блогів та спільнот для співпраці
- створення маркетингових креативів, контенту
- аналіз сайтів з допомогою SEMrush, Ahrefs
- аналіз посилального профілю конкурентів
- допомога в розробці стратегії просування проектів
- розміщення лінків
- ведення документації
HR-researcher
from 12.2022 to now
(1 year 5 months)
Міжнародна школа Expert X, Дистанційно (Пошук персоналу, HR)
Пошук потенційних лекторів, проведення первинних співбесід, підготовка до запису курсів.
Асистент генерального директора
from 01.2021 to 09.2022
(1 year 8 months)
Підлога та Двері, Харьков (Роздрібна торгівля)
- ведення договорів ТТ, офісів, складів, юр.адрес, рекламних площ (подання оплат, контроль, відстрочення)
- комунікація з орендодавцями/контрагентами
- ведення переговорів із постачальниками
- прийом\звільнення\адаптація співробітників (у підпорядкуванні менеджер відділу кадрів, СБ) - БП прийом\звільнення в Б24 створений за прописаним мною ТЗ.
- БП відпустки співробітників (облік, погодження)
- ведення обліку в 1С
- ведення документообігу компанії
- участь у реорганізації компанії
- оптимізація Бази знань
- планування (бронювання квитків, готелів, план зустрічей) та супровід у відрядженнях
Адміністратор відділу продажу
from 03.2020 to 02.2021
(11 months)
Освітня платформа LABA (SKWOT; Robot dreams), Харків (Освіта, наука)
Організація роботи відділу продажу;
Керування колективом 5-10 людей;
Аналітика ефективності та контроль якості роботи менеджерів (прослуховування дзвінків, ведення аналітики; оцінка якості);
Пошук кандидатів та первинні співбесіди, колективні співбесіди з керівником;
Супровід назначених керівників в філії, їх адаптація;
Координація роботи офісних служб;
Ведення документообігу;
Адміністративно-господарська підтримка усіх співробітників офісу
Барбер
from 09.2019 to 04.2020
(7 months)
SOUL MAN barbershop, Харьков (Краса, фітнес, спорт)
Барбер
from 01.2018 to 09.2019
(1 year 8 months)
Barbershop#1, Ровно (Краса, фітнес, спорт)
Парикмахер-универсал
from 11.2017 to 01.2018
(2 months)
Level, Ровно (Краса, фітнес, спорт)
Education
РДГУ
Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, Ровно
Unfinished higher, from 2017 to 2019 (2 years)
Additional education and certificates
Dolce Vita, перукар-універсал
2017, 4 месяца
HR направление (онлайн курсы) LABA
2019-2020
Продажи (B2B|B2C) LABA
2020, в целом 3 мес
Операционный менеджмент LABA
2020, 2 мес
Айдентика SKWOT
2020, 2 мес
SMM STRATEGY SUPERLUDI
4 місяці
Retouching
1 місяць
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
Additional information
Дисциплінована, організована та ініціативна.
Готова приймати самостійні рішення і нести за них відповідальність.
Обома руками за KPI. Працюю на результат)
Маю ціль працювати в зростаючій компанії, де зможу отримати можливість проявити свої професійні та особисті навички, а також обов'язково здобути нові.
Що я можу вам запропонувати:
- себе високу ступінь дисципліни і самоорганізації, вибагливість до себе та співробітників
- підбор і адаптація співробітників
- забезпечення та контроль наявності необхідних запасів товарно - матеріальних ресурсів
- ведення необхідної облікової та звітної документації
- контроль якості роботи, якісна взаємодія з клієнтами
- організація корпоративного навчання і заходів
- аналіз ЦА і конкурентів
- работа з постачальниками, підрядниками
Готова вчитися та адаптуватися до нових завдань та викликів, за потребою у будь-чому зорієнтуюся)
Завжди відкрита до нових ідей та можливостей для розвитку. Прошу звертатися у будь-який зручний для вас месенджер. 🙏
Similar candidates
Офіс-менеджер
Remote
Бізнес-асистент керівника
30000 UAH, Remote
Адміністратор, помічник директора
Rivne, Remote
Помощник руководителя
20000 UAH, Kyiv, Kharkiv, Remote
Помощник руководителя
30000 UAH, Dnipro, Remote
Помічник керівника
Remote