Resume from May 2, 2024 PRO

Марта

Керуючий магазином, помічник керівника, адміністратор, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 12.2023 to now (5 months)
Беладент, Белая Церковь (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- прийом та обробка дзвінків від пацієнтів;
- організація робочого часу лікарів ;
- реєстрація клієнтів та ведення бази даних ;
- розрахунок індивідуальних тарифів на послуги;
- контроль за наявністю та розподілом матеріалів.

Керівник АЗК

from 07.2020 to 10.2020 (3 months)
OKKO, Біла Церква (Автобізнес та автосервіс)

організовувати ефективну роботу АЗК;
формувати, мотивувати та розвивати команду;
забезпечувати виконання планів продажу палива та супутніх товарів; ведення підприємницької діяльності у сфері торгівлі рідким паливом та газом для заправки транспортних засобів на підставі отриманої ліцензії;
планування, нагляд та координація роботи АЗС;
підготовка фінансових планів та цінової політики для АЗС;
досягнення поставлених цілей щодо обсягів продажу на АЗС;
вжиття заходів, спрямованих на збільшення продажів пального та іншої продукції, що здійснюються на станції, включаючи розширення асортименту продукції магазину на АЗС, розширення переліку послуг, пропонованих клієнтам станції, наприклад, автомийка, дрібний ремонт автомобілів, санвузли з душовими кабінами тощо;
співпраця з підприємствами громадського харчування та готельних послуг;
контроль за наявністю та організація доставки палива та товарів до магазину;
розробка та впровадження заходів щодо підвищення стандартів обслуговування клієнтів та конкурентоспроможності АЗС;
моніторинг стану ринку палива та конкурентного середовища;
організація роботи підлеглого персоналу АЗС та ведення документації щодо мотивації працівників, контролю та оцінки ефективності праці, прийом на роботу та звільнення працівників;
забезпечення навчання (наприклад, з обслуговування клієнтів) та умов для професійного росту співробітників;
перевірка наявності у працівників відповідних допусків для заповнення резервуарів пальним та газом;
контроль за технічним станом обладнання та установок на АЗС, зокрема, пристроїв для вимірювання та моніторингу стану нафтопродуктів, пристроїв для сигналізації про витік та захисних пристроїв від викидів нафтопродуктів;
забезпечення та моніторинг безпеки клієнтів на АЗС;
планування та контроль використання наявних матеріальних ресурсів АЗС;
контролювати роботу на касі.

Керуючий магазином

from 09.2017 to 07.2020 (2 years 10 months)
Міда, Біла Церква (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

відкриття магазину з нуля;
підбір, навчання , мотивація персоналу;
упорядкування стандартів роботи продавця;
візуальний мерчендайзинг;
організація торгового процесу;
розв'язання адміністративно-господарських питань;
ведення звітності магазину за ключовими показниками;
щоденний звіт перед центральним офісом;
навчання персоналу, наставництво;
мотивація персоналу виконання плану;
контроль за дотриманням стандартів торгівлі та стандартів компанії;
прийом товару;
проведення інвентаризації;
відвідування виставок, замовлення товару;
робота у програмі 1С 7,8. Останній рік працювала регіональним керівником, у підпорядкуванні було 5 магазинів.

Керуючий магазином

from 06.2013 to 08.2017 (4 years 2 months)
ТОВ "Карі Україна", Біла Церква (Роздрібна торгівля)

- відкриття магазина з нуля ,формування команди
- робота з налоговою, пожарними інстанціями
- рішення оперативних питань
- аналіз структури продажів і якості обслуговування покупців
- забезпечення своечасного надходження товарів
- контроль правильної викладки товару
- организація і управління работою персоналу (більше 7 чоловік)
- стратегічне планування розвитку магазину
- робота з персоналом: проведення співбесід, складання графіку роботи і графіку відпусток
- контроль за виконанням функціональних обовязків і інструкцій персоналом, проведення атестацій
- контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів
- ведення касової дисципліни
- проведення інвентеризацій, ведення документації, складання та проведення звітів
- робота в програмах pdt console,axapta

Education

Національний Транспортний Університет

Транспортне право, Київ
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

Additional education and certificates

Навчання в " Бізнес Конструктор "

2019

Language proficiencies

English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: