Resume from February 21, 2024 PRO

Олена

Адміністратор, секретар, менеджер, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
27 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 09.2023 to 02.2024 (5 months)
Салону краси, Біла Церква (Краса, фітнес, спорт)

Функціональні обов’язки:
- запис клієнтів та консультація стосовно різних послуг;
- введення сторінки в Instagram;
- розрахунок клієнтів;
- робота в програмі COTA та Dikidi.

Фахівець Департаменту обслуговування клієнтів

from 10.2021 to 04.2023 (1 year 6 months)
ПрАТ «ДТЕК «Київські регіональні електромережі», Біла Церква (Енергетика)

Функціональні обов’язки:
- надання консультаційних послуг клієнтам (укладення/розірвання договір, перевірка заборгованості/оплати, первинне відключення електроенергії, робота приладів обліку тощо)
- робота з програмами СРМ, SAP, OPTIMA, COP, OCKAR, Outlook,Юскан.
- реєстрація скарг споживачів;
- опрацювання звернення як побутових так і юридичних клієнтів;
- опублікування постів та їх опрацювання на сайтах Facebook та Instagram;
- робота з електронними зверненнями.

Перебування закордоном (травень 2023р. – серпень 2023р.)

Помічник директора

from 09.2020 to 04.2021 (7 months)
ТОВ «Санаторій-профілакторій «Діброва», Біла Церква (Туризм)

Функціональні обов’язки:
- введення/розподіл кореспонденції;
- виконання доручень директора;
- прийом дзвінків;
- організація нарад;
- замовлення канцелярії та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
- підготовка документів для керівника.

Перебування закордоном (червень 2021р. – вересень 2021р.)

Помічник керівника (перекладач)

from 01.2019 to 10.2019 (9 months)
ТОВ «Даніком Груп», Біла Церква (Будівельна промисловість, деревообробка)

Функціональні обов’язки:
- виконання доручень керівника;
- прийом дзвінків;
- підготовка документів для керівника (оформлення наказів, розпоряджень тощо)
- замовлення канцелярії та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
- введення ділового листування, переклади листів, а також перевірка та реєстрація кореспонденції;
- введення сторінки Facebook та Instagram.

Перебування закордоном (жовтень 2019р. – березень 2020р.)

Менеджер з надання кредитів

from 09.2017 to 11.2018 (1 year 2 months)
ТОВ «Лай Кеш», Біла Церква (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов’язки:
- надання консультаційних послуг клієнтам (а також інформування клієнтів стосовно нових видів кредитування по телефону);
- оформлення договорів;
- видача коштів та робота з касовим апаратом;
- прийом і розподіл дзвінків, електронної кореспонденції;

Education

Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Факультет «Іноземної філології», спеціальність «Середня освіта», спеціалізація «014.02 Мова та література (англійська)», диплом магістра (заочна форма навчання)., Київ
Higher, from 2017 to 2018 (1 year)

Білоцерківський національний аграрний університет

Факультет «Право та лінгвістики», спеціальність «переклад», диплом бакалавра (денна форма навчання)., Біла Церква
Higher, from 2013 to 2017 (4 years)

Knowledge and skills

Комунікабельність Ведення CRM Знання офісних програм Стресостійкість Робота з касовим апаратом Здатність до навчання Ведення документації

Language proficiencies

English — average

Additional information

Дата народження:
15.08.1996
Місто: Біла Церква
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел.пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
вересень 2013 р. – червень 2017 р.,
Білоцерківський національний аграрний університет, факультет «Право та лінгвістики», спеціальність «переклад», диплом бакалавра (денна форма навчання).
Вересень 2017 р. – грудень 2018 р.
Націольний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, факультет «Іноземної філології», спеціальність «Середня освіта», спеціалізація «014.02 Мова та література (англійська)», диплом магістра (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:
Жовтень-грудень 2018р. – комп’ютерні курси, м. Київ

Досвід роботи:
Перекладач
Червень – листопад 2016р.
Переклад текстів дистанційно (замовлення через інтернет – сайти різних типів та направлень).
Функціональні обов’язки:
- переклад текстів різних тематичних спрямувань;
- аналіз та формування текстів;

Менеджер з надання кредитів
Вересень 2017 р. – листопад 2018 р. ТОВ «Лай Кеш», м. Біла Церква. Функціональні обов’язки:
- надання консультаційних послуг клієнтам (а також інформування клієнтів стосовно нових видів кредитування по телефону);
- оформлення договорів;
- видача коштів та робота з касовим апаратом;
- прийом і розподіл дзвінків, електронної кореспонденції;

Помічник керівника (перекладач)
Січень – жовтень 2019р. ТОВ «Даніком Груп», м. Біла Церква.
Функціональні обов’язки:
- виконання доручень керівника;
- прийом дзвінків;
- підготовка документів для керівника (оформлення наказів, розпоряджень тощо)
- замовлення канцелярії та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
- введення ділового листування, переклади листів, а також перевірка та реєстрація кореспонденції;
- введення сторінки Facebook та Instagram.

Перебування закордоном (жовтень 2019р. – березень 2020р.)

Помічник директора
Вересень 2020р. – квітень 2021р. ТОВ «Санаторій-профілакторій «Діброва», м. Біла Церква.
Функціональні обов’язки:
- введення/розподіл кореспонденції;
- виконання доручень директора;
- прийом дзвінків;
- організація нарад;
- замовлення канцелярії та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
- підготовка документів для керівника.

Перебування закордоном (червень 2021р. – вересень 2021р.)

Фахівець Департаменту обслуговування клієнтів
Жовтень 2021р. – квітень 2023р. ПрАТ «ДТЕК «Київські регіональні електромережі», м. Біла Церква.
Функціональні обов’язки:
- надання консультаційних послуг клієнтам (укладення/розірвання договір, перевірка заборгованості/оплати, первинне відключення електроенергії, робота приладів обліку тощо)
- робота з програмами СРМ, SAP, OPTIMA, COP, OCKAR, Outlook,Юскан.
- реєстрація скарг споживачів;
- опрацювання звернення як побутових так і юридичних клієнтів;
- опублікування постів та їх опрацювання на сайтах Facebook та Instagram;
- робота з електронними зверненнями.

Перебування закордоном (травень 2023р. – серпень 2023р.)

Адміністратор (салон краси, м.Біла Церква)
Вересень 2023р. - до теперішнього часу.
Функціональні обов’язки:
- запис клієнтів та консультація стосовно різних послуг;
- введення сторінки в Instagram;
- розрахунок клієнтів;
- робота в програмі COTA та Dikidi.

Професійні навички:
уміння працювати з базовими програмами MS Office;
володіння касовим апаратом;
введення офіційних сторінок компаній на просторах інтернету;
знання основ діловодства та документообігу;
уміння спілкуватися з людьми та знаходити спільну мову;
знання іноземних мов: англійська.

Особисті якості:
Стресостійкість, пунктуальність, комунікабельність, відповідальність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружена
Діти: немаю
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.
Наявність закордонного паспорту, водійські права категорії "В".

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: