Resume from May 15, 2024 PRO

Данило

Адміністратор-бармен, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
26 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор - Менеджмент

from 01.2024 to 03.2024 (2 months)
Арагві, Ужгород (Готельно-ресторанний бізнес)

Повний апгрейд закладу.
Зміна внутрішнього інтер'єру.
Організаційні питання.
Ведення та навчання персоналу з 0.
Маркетинг та залучення нових клієнтів.

Адміністратор-Бармен

from 01.2022 to 10.2023 (1 year 9 months)
Ресторація Бачевських, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Організаційні питання.
Ведення персоналу.
Підняття кваліфікації.
Знання калькуляційних карт, приготування авторських алкогольних коктейлів та фірмових лимонадів.
Контактна барна стійка, пряма комунікація з гостем. Пропозиції та презентація нашої коктейльної карти.
Ведення касової дисципліни.

Адміністратор

from 02.2018 to 04.2020 (2 years 2 months)
Coffee-Soul, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття кав'ярні з абсолютного 0.
Залучення нових постачальників та споживачів.
Ведення та створення калькуляцій.
Навчання персоналу, курси, підвищення конкурентоспроможності.
Розвиток нового місця, рекламними, маркетинговими інтеграціями.

Education

Європейський університет, Львівська філія

Економічний факультет, Ужгород
Higher, from 2012 to 2017 (5 years)

Knowledge and skills

Лідерство Користувач 1С Ведення документації Інвентаризація Чоловічі стрижки Здатність до навчання Саморозвиток

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Працюю в сфері обслуговування вже більше 4 років.
Чітко і впевнено можу сказати що люблю справу якою займаюсь і готовий надавати якісний сервіс для підтримання репутації підприємства.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: