Resume from May 17, 2024 PRO

Анастасія

Оператор 1С, офіс-менеджер, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
29 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер інтернет-магазину

from 09.2021 to 08.2023 (1 year 11 months)
Vapeshop, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

- Обробка вхідних дзвінків та замовлень;
- Консультація клієнтів та вирішення поточних питань;
- Наповнення сайту та розміщення оголошень на торгових площадках;
- Відправка замовлень поштовими операторами;

Помічник керівника/Офіс-менеджер

from 09.2020 to 04.2021 (7 months)
ООО "ТД"Сокол", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Виконання поточних доручень керівника та планування робочого дня;
- Робота зі звітами, поверненнями, коригуваннями замовлень, робота з новими клієнтами;
- Моніторинг ринку конкурентів;
- Участь у відрядженнях по території;
- Підготовка поточної документації;
- Збір та відправка кореспонденції;
- Благоустрій офісу.

Оператор 1С/Офіс-менеджер

from 04.2017 to 04.2020 (3 years)
ООО "КТ Україна", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Супровід продажів/підтримка торгових представників на всіх етапах;
- Взаємодія з торговим відділом, клієнтами, водіями, складом, центральним офісом компанії;
- Ведення клієнтської базы в 1С;
- Підготовка і збір документів на маршрут експедиторам;
- Обробка замовлень та РТП;
- Узгодження цін, знижок, лімітів, відвантажень, браку;
- Робота з присвоєнням статусу контрагентів;
- Робота з поверненнями;
- Оформлення ремонтів;
- Оприбуткування та переміщення товарів по складах в 1С;
- Проведення коригувань документів (закриття місяця);
- Робота з комерційними угодами (підписання, узгодження, внесення);
- Ведення документообігу (б/н);
- Контроль своєчасного підписання актів звірки;
- Презентація клієнтам акційних пропозицій і прайсів компанії;
- Комунікація за допомогою IP-телефонії;
- Відправка та отримання кореспонденції та деяких вантажів;
- Обробка ТТН компанії (узгодження маршрутів, рентабельністьта ін.);
- Закупка необхідних матеріалів для забезпечення роботы філіалу;
- Відрядження по Україні (допомога іншим філіалам, конференції у ЦО, тощо);
- Участь в промо-акціях, їх документальний супровід.
- Внесення результатів інвентаризації в 1С.

Досягнення:
- Виконання планових показників адміністративного відділу.
- Щомісячне оплачуване проходження атестації та підтвердження кваліфікації.

Education

НТУ "ХПІ"

Хімічна технологія органічних речовин, Харків
Higher, from 2012 to 2016 (4 years)

Additional education and certificates

Корпоративне навчання

2019

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Outlook 1С:Підприємство Користувач Бітрікс24 Адміністрування IP-телефонії Ведення документації Стресостійкість Комунікабельність Здатність до навчання Адаптивність

Language proficiencies

  • Ukrainian — average
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: