Resume from May 13, 2024 PRO

Олена

Руководитель отдела персонала, менеджер по персоналу (единственный)

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу персоналу

from 01.2022 to 11.2023 (1 year 10 months)
Проектна работа Харків, Харків (Машинобудування)

Пошук персоналу, адаптація, корпоративні заходи.

Керівник службы управления персоналом

from 02.2021 to 02.2022 (1 year)
ТПК " Енергія", Харьков (Енергетика)

Рекрутинг від керівників до лінійного персоналу по всій Україні. Розробка мотивації и початок її провадження. Проведення тімбілдингов та корпоративів, організація нарад онлайн з колегами по всій Україні та річної наради.

Керівник служби управління персоналом

from 03.2019 to 03.2020 (1 year)
ФОП Белаш М.Ю., Харьков (Металлургическая промышленность, металлообработка)

* Укомплектовано на 100% кампанію персоналом, в том числі відкриту пекарню.
* работа с внутрішнім HR - брендом компанії;
* Встановлення та систематизація роботи по кадровому обліку;
* Прописання посадових інструкцій и регламентів.

Керівник служби управления персоналом

from 06.2017 to 02.2019 (1 year 8 months)
ТОВ "Промметсплав", Харків (Металургійна промисловість, металообробка)

Education

Харківський державний університет імені м. Каразина

Финанси, Харків
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Additional information

З червня 2017 по лютий 2019 – керівник служби управління персоналом (декретна ставка) ТОВ «Промметсплав», котрий є лідером в галузі алюмінієвої промисловості в Украини, також працює на зовнішні ринки: Европа, Азія, Америка. https://www.youtube.com/watch?v=WzWvGlTnrhc
* За короткі терміни укомплектовала на 100% компанію персоналом.
* работа с внутрішнім HR - брендом компанії;
* Восстановила та систематизувала работу з кадрового обліку ;
* Розробка та просування реферальної програми поширения;
* Зовнішне навчання персоналу по охрані праці;
* Організація та підготовка корпоративних заходів, розробка концепції та змістовне наповнення.
З жовтня 2016 по квітень 2017 – ПФ «Бригантина» керівник служби управління персоналом.
* Впровадження hr стратегії по управлінню персоналом;
* Організація процесса рекрутінга та підбора персоналу для роздрібної, оптовой торговлі, інтернет-магазину, ресторану, перукарні, тренажерного залу;
* Бюджетування;
* Організація кадрового резерву персоналу;
* Прописані стандарти роботи підрозділів, положення, інструкцій, правила які регламентують работу персоналу;
* Контроль виконання стандартів, правил, положень, інструкцій персоналом магазинів;
* Активна участь в відкритті нових магазинів, організація процесу найму та навчання персоналу, адаптація персоналу на нові точки;
* Оцінка та разтановка кадрів координація діяльності підрозділів, ротації торгового персоналу;
* Впровадження адаптаційних и мотиваційних программ, стратегій управління персоналом;
* Організація навчання для торгового персоналу, внутрішнє і в
зовнішне навчання;
* Аналіз ефективності персоналу після навчання;
* Організація і адміністрування кадрового діловодства;
* Проведение корпоративних заходів.
З червня 2016 по жовтень 2016 – керівник служби управління персоналом.
ТОВ «Тандем плюс» - виробництво холодильного устаткування, оптова та роздрібна торговля.
* Проведення внутрішнього навчання персоналу з подальшою атестацією;
* Ведение кадрового діловодства в повному обсягу;
* Проведення процедури звільнення 300 співробітників;
* Підбор нового персонала після перекваліфікації підприємства та проведення і впровадити програми внутрішньої перекваліфікації існуючого персоналу;
* Активна участь в відкритті нових магазинів, організація процесу найма та навчання персоналу, адаптація персоналу на нові точки;
* Проведение корпоративних заходів.
З червня 2015 по вересень 2015 КП «Харьківводоканал» специаліст по управлению персоналом (по строковому трудовому договору на час літніх відпусток)

З 2014 по 2015 «Аптека-305» директор по кадровим питанням (Проектна работа)
*Ребрендінг торгових точок;
*Розподіл роботи меж членами команди і організація виконання планів комерційного відділу і маркетинга.
*Планування і контроль за проведенням рекламних акцій.
*Активна участь в стратегічному плануванні, впровадження рекомендацій по покращенню роботи команди.
*Аналіз та пропозиції шляхів збільшення продаж.
*Аналіз потреб
і проблем ключових клієнтів на території.
*Виявлення і аналіз діяльності конкурентів на ринку;
*Контроль за пошуком нових покупців членами команди.
*Підготовка звітності.
*Оцінка виконання роботи, мотивація і корректировка.
*Навчання и розвиток персоналу;
*Підбор, рекомендація дисциплінарних мір і звільнення персоналу згідно встановлених правил і процедур.
*Рекомендація заохоченнь за досягнення.

З 2009 по 2012г. (причина звільнення - реорганізація Фонду)
Фонд соціального страхування по тимчасовій втраті працездатності – специаліст фінансового відділу.
* Проведение перевірок, прийом та обробка звітності, складання внутрішньої звітності.

З 2004 по 2009рр. Цілодобова аптечна мережа ТОВ «Мед-сервіс» (350 співробітників в повіреному регіоне) - лідер продажу та за кількістю аптек в Україні. Ведуча роль в ринку України, Белорусі, Чехії, а також
ТОВ «МС Девелопмент» - будівництво та надання в аренду.
м. Харків– керівник відділу кадрів.
*Активна участь в відкритті 20 аптек в м. Харькове, м. Сумах, м. Первомайском, м. Волчанску, м. Лозовій, м. Ромни, м. Конотоп, . Ромно, м. Калуш Івано-франківської обл., м. Виниці, Крим та навчання Стандартам Компанії.
* Ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
* Розробка штатного розкладу, схем виходу співвідношення для 30 цілодобових аптек;
* Подготовка документации для получения лицензии;
* Проведение атестацій для провізорів, фармацевтів, адміністраторів залу;
*Організація программ навчання, курсів підвищення кваліфікації для провізорів, фармацевтів;
* Підбір персоналу всіх уровней;
* Складання звітності для директора, засновників, центру зайнятості;
* Бюджетування;
* Проведение корпоративних заходів.

Мешкаю : метро ЦЕНТРАЛЬНИЙ РИНОК, КОНСТИТУЦІЇ

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: