Resume from May 6, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4074622

Заступник директора з кадрових питань, начальник відділу кадрів, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Kharkiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора з кадрових питань і побуту

from 05.2016 to 12.2023 (7 years 7 months)
Харківське обласне комунальне підприємство "Молодіжний академічний симфонічний оркестр "Слобожанський", Харків (Державні організації)

Заступник директора з кадрових питань і побуту

from 05.1995 to now (29 years)
Державні організації

В тексте резюме

Education

Соціально-економічний інститут

Єкономіка праці, Харків
Higher, from 1985 to 1990 (4 years 5 months)

Knowledge and skills

Ведення кадрового обліку Висока працездатність MS Office MS Excel Діловодство Кадрове діловоство Загальне діловодство Ведення військового обліку

Language proficiencies

German — average

Additional information

Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета:
ПОШУК висококваліфікованих, ДОСТОЙНООПЛАЧІВАЕМОЙ РОБОТИ
ХОЧУ І ЛЮБЛЮ ПРАЦЮВАТИ
Рівень освіти-Вища
Назва навчального
закладу Харківський
соціально-економічний інститут
Період навчання з 1985 р по 1990 р.р.
Спеціальність «Економіка праці»
Кваліфікація Економіст
Ліцензії та сертифікати:
Свідоцтво про курсах підвищення кваліфікації в Харківському соціально економічному інституті «Про державне соціальне страхування»
Курси з охорони праці та техніки безпеки - жовтень 2016 р.
ДОСВІД РОБОТИ

З 13.05.2016 р. - Заступник директора з кадрових питань та побуту

З 10.06.2013 р. - Начальник відділу кадрів медичного центру,

З 01.09.2011 р. - Помічник Генерального директора
З 01.01.2010 р. - Головний спеціаліст бізнес-планування та
реформування
З 03.04.1996 р. - Заступник голови профкому
З 01.05.1990 р. - Інструктор по організаційно- масовій, кадровий
роботі
З 01.06.1989 р. - економіст, технік, старший технік відділу праці і
заробітної плати
З 09.08.1979 р - Технік, Старший технік технічного відділу
З 09.08.1978 р. - Технік, Старший технік технічного відділу

Знання КЗпП, законодавчих документів, діловодства, кадрової політики і документації.
Досвід кадрової роботи: кадрова документація, прийом і звільнення працівників.
Оформлення наказів, розпоряджень по підприємству, підготовка і оформлення штатного розкладу, графіків роботи, ведення табелю обліку робочого часу, зберігання, систематизація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції, оформлення посвідчень про відрядження.
Оформлення, прийом, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, а також іншої встановленої документації з кадрів.
Формування та ведення особових справ працівників, особистих карток, внесення в них змін, пов'язаних з їх трудовою діяльністю.
Заповнення, облік і зберігання трудових книжок. Оформлення відпусток.
Розробка посадових інструкцій.
Видача, на вимогу, довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників для подання за місцем вимоги.
Ведення військового облику.
В обов'язки також входить:
- розміщення на сайтах вакансій і проведення попередньої співбесіди з потенційними працівниками,
- робота з інтернетом по забезпеченню роботи офісу.
Уміння вести переговори і досягнення позитивних результатів.
Досвід роботи у ліквідаційній комісії підприємства.
Досвід роботи з приватизації житла (голова відомчої приватизаційної комісії).
Знання всіх аспектів кадрової роботи.
Досвід роботи з охорони праці (голова заводської комісії з охорони праці), участь в атестації робочих місць, розробка і впровадження регламентуючих документів з питань охорони праці та техніки безпеки, проведення інструктажів з охорони праці та ТБ, контроль за виконанням умов ОП і ТБ;
- знання діловодства, ділового етикету;
- кмітливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях;
- відмінні організаторські здібності;
- активність, організованість, ініціативність; комунікабельність, старанність, відповідальність, пунктуальність, дисциплінованість, акуратність, креативність, відсутність шкідливих звичок;
- вміння працювати в команді, вести переговори;
- грамотність мови - як усної, так і письмової.
Уміння управляти персоналом від 80 до 100 чоловік.
Активна життєва позиція. Лідерські якості.
Обов'язковість при виконанні поставлених завдань.
Висока працездатність.
Вимогливість до себе і підлеглих.
Високий рівень відповідальності і порядності. Легко навчаєма.
Без шкідливих звичок.


ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Володіння ПК: Досвідчений користувач, знання MS Office,
робота з Інтернетом
Володіння оргтехнікою: Факс, копіювальне обладнання, офісна АТС
і т.д.
Знання мов: Російська, українська, німецька (зі словником).

ПРАЦЮЮ, а не просиджую на роботі від і до.


ОЧІКУВАНИЙ РІВЕНЬ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ - 12000-15000 грн
Якщо заробітна плата буде більшою, поставлюся дуже позитивно.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: