Резюме від 6 травня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4074622

Заступник директора з кадрових питань, начальник відділу кадрів, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з кадрових питань і побуту

з 05.2016 по 12.2023 (7 років 7 місяців)
Харківське обласне комунальне підприємство "Молодіжний академічний симфонічний оркестр "Слобожанський", Харків (Державні організації)

Заступник директора з кадрових питань і побуту

з 05.1995 по нині (29 років)
Державні організації

В тексте резюме

Освіта

Соціально-економічний інститут

Єкономіка праці, Харків
Вища, з 1985 по 1990 (4 роки 5 місяців)

Знання і навички

Ведення кадрового обліку Висока працездатність MS Office MS Excel Діловодство Кадрове діловоство Загальне діловодство Ведення військового обліку

Знання мов

Німецька — середній

Додаткова інформація

Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
ПОШУК висококваліфікованих, ДОСТОЙНООПЛАЧІВАЕМОЙ РОБОТИ
ХОЧУ І ЛЮБЛЮ ПРАЦЮВАТИ
Рівень освіти-Вища
Назва навчального
закладу Харківський
соціально-економічний інститут
Період навчання з 1985 р по 1990 р.р.
Спеціальність «Економіка праці»
Кваліфікація Економіст
Ліцензії та сертифікати:
Свідоцтво про курсах підвищення кваліфікації в Харківському соціально економічному інституті «Про державне соціальне страхування»
Курси з охорони праці та техніки безпеки - жовтень 2016 р.
ДОСВІД РОБОТИ

З 13.05.2016 р. - Заступник директора з кадрових питань та побуту

З 10.06.2013 р. - Начальник відділу кадрів медичного центру,

З 01.09.2011 р. - Помічник Генерального директора
З 01.01.2010 р. - Головний спеціаліст бізнес-планування та
реформування
З 03.04.1996 р. - Заступник голови профкому
З 01.05.1990 р. - Інструктор по організаційно- масовій, кадровий
роботі
З 01.06.1989 р. - економіст, технік, старший технік відділу праці і
заробітної плати
З 09.08.1979 р - Технік, Старший технік технічного відділу
З 09.08.1978 р. - Технік, Старший технік технічного відділу

Знання КЗпП, законодавчих документів, діловодства, кадрової політики і документації.
Досвід кадрової роботи: кадрова документація, прийом і звільнення працівників.
Оформлення наказів, розпоряджень по підприємству, підготовка і оформлення штатного розкладу, графіків роботи, ведення табелю обліку робочого часу, зберігання, систематизація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції, оформлення посвідчень про відрядження.
Оформлення, прийом, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, а також іншої встановленої документації з кадрів.
Формування та ведення особових справ працівників, особистих карток, внесення в них змін, пов'язаних з їх трудовою діяльністю.
Заповнення, облік і зберігання трудових книжок. Оформлення відпусток.
Розробка посадових інструкцій.
Видача, на вимогу, довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників для подання за місцем вимоги.
Ведення військового облику.
В обов'язки також входить:
- розміщення на сайтах вакансій і проведення попередньої співбесіди з потенційними працівниками,
- робота з інтернетом по забезпеченню роботи офісу.
Уміння вести переговори і досягнення позитивних результатів.
Досвід роботи у ліквідаційній комісії підприємства.
Досвід роботи з приватизації житла (голова відомчої приватизаційної комісії).
Знання всіх аспектів кадрової роботи.
Досвід роботи з охорони праці (голова заводської комісії з охорони праці), участь в атестації робочих місць, розробка і впровадження регламентуючих документів з питань охорони праці та техніки безпеки, проведення інструктажів з охорони праці та ТБ, контроль за виконанням умов ОП і ТБ;
- знання діловодства, ділового етикету;
- кмітливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях;
- відмінні організаторські здібності;
- активність, організованість, ініціативність; комунікабельність, старанність, відповідальність, пунктуальність, дисциплінованість, акуратність, креативність, відсутність шкідливих звичок;
- вміння працювати в команді, вести переговори;
- грамотність мови - як усної, так і письмової.
Уміння управляти персоналом від 80 до 100 чоловік.
Активна життєва позиція. Лідерські якості.
Обов'язковість при виконанні поставлених завдань.
Висока працездатність.
Вимогливість до себе і підлеглих.
Високий рівень відповідальності і порядності. Легко навчаєма.
Без шкідливих звичок.


ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Володіння ПК: Досвідчений користувач, знання MS Office,
робота з Інтернетом
Володіння оргтехнікою: Факс, копіювальне обладнання, офісна АТС
і т.д.
Знання мов: Російська, українська, німецька (зі словником).

ПРАЦЮЮ, а не просиджую на роботі від і до.


ОЧІКУВАНИЙ РІВЕНЬ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ - 12000-15000 грн
Якщо заробітна плата буде більшою, поставлюся дуже позитивно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: