Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 мая 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4074622

Заступник директора з кадрових питань, начальник відділу кадрів, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник директора з кадрових питань і побуту

с 05.2016 по 12.2023 (7 лет 7 месяцев)
Харківське обласне комунальне підприємство "Молодіжний академічний симфонічний оркестр "Слобожанський", Харків (Державні організації)

Заступник директора з кадрових питань і побуту

с 05.1995 по наст. время (29 лет)
Державні організації

В тексте резюме

Образование

Соціально-економічний інститут

Єкономіка праці, Харків
Высшее, с 1985 по 1990 (4 года 5 месяцев)

Знания и навыки

Ведення кадрового обліку Висока працездатність MS Office MS Excel Діловодство Кадрове діловоство Загальне діловодство Ведення військового обліку

Знание языков

Немецкий — средний

Дополнительная информация

Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета:
ПОШУК висококваліфікованих, ДОСТОЙНООПЛАЧІВАЕМОЙ РОБОТИ
ХОЧУ І ЛЮБЛЮ ПРАЦЮВАТИ
Рівень освіти-Вища
Назва навчального
закладу Харківський
соціально-економічний інститут
Період навчання з 1985 р по 1990 р.р.
Спеціальність «Економіка праці»
Кваліфікація Економіст
Ліцензії та сертифікати:
Свідоцтво про курсах підвищення кваліфікації в Харківському соціально економічному інституті «Про державне соціальне страхування»
Курси з охорони праці та техніки безпеки - жовтень 2016 р.
ДОСВІД РОБОТИ

З 13.05.2016 р. - Заступник директора з кадрових питань та побуту

З 10.06.2013 р. - Начальник відділу кадрів медичного центру,

З 01.09.2011 р. - Помічник Генерального директора
З 01.01.2010 р. - Головний спеціаліст бізнес-планування та
реформування
З 03.04.1996 р. - Заступник голови профкому
З 01.05.1990 р. - Інструктор по організаційно- масовій, кадровий
роботі
З 01.06.1989 р. - економіст, технік, старший технік відділу праці і
заробітної плати
З 09.08.1979 р - Технік, Старший технік технічного відділу
З 09.08.1978 р. - Технік, Старший технік технічного відділу

Знання КЗпП, законодавчих документів, діловодства, кадрової політики і документації.
Досвід кадрової роботи: кадрова документація, прийом і звільнення працівників.
Оформлення наказів, розпоряджень по підприємству, підготовка і оформлення штатного розкладу, графіків роботи, ведення табелю обліку робочого часу, зберігання, систематизація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції, оформлення посвідчень про відрядження.
Оформлення, прийом, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, а також іншої встановленої документації з кадрів.
Формування та ведення особових справ працівників, особистих карток, внесення в них змін, пов'язаних з їх трудовою діяльністю.
Заповнення, облік і зберігання трудових книжок. Оформлення відпусток.
Розробка посадових інструкцій.
Видача, на вимогу, довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників для подання за місцем вимоги.
Ведення військового облику.
В обов'язки також входить:
- розміщення на сайтах вакансій і проведення попередньої співбесіди з потенційними працівниками,
- робота з інтернетом по забезпеченню роботи офісу.
Уміння вести переговори і досягнення позитивних результатів.
Досвід роботи у ліквідаційній комісії підприємства.
Досвід роботи з приватизації житла (голова відомчої приватизаційної комісії).
Знання всіх аспектів кадрової роботи.
Досвід роботи з охорони праці (голова заводської комісії з охорони праці), участь в атестації робочих місць, розробка і впровадження регламентуючих документів з питань охорони праці та техніки безпеки, проведення інструктажів з охорони праці та ТБ, контроль за виконанням умов ОП і ТБ;
- знання діловодства, ділового етикету;
- кмітливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях;
- відмінні організаторські здібності;
- активність, організованість, ініціативність; комунікабельність, старанність, відповідальність, пунктуальність, дисциплінованість, акуратність, креативність, відсутність шкідливих звичок;
- вміння працювати в команді, вести переговори;
- грамотність мови - як усної, так і письмової.
Уміння управляти персоналом від 80 до 100 чоловік.
Активна життєва позиція. Лідерські якості.
Обов'язковість при виконанні поставлених завдань.
Висока працездатність.
Вимогливість до себе і підлеглих.
Високий рівень відповідальності і порядності. Легко навчаєма.
Без шкідливих звичок.


ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Володіння ПК: Досвідчений користувач, знання MS Office,
робота з Інтернетом
Володіння оргтехнікою: Факс, копіювальне обладнання, офісна АТС
і т.д.
Знання мов: Російська, українська, німецька (зі словником).

ПРАЦЮЮ, а не просиджую на роботі від і до.


ОЧІКУВАНИЙ РІВЕНЬ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ - 12000-15000 грн
Якщо заробітна плата буде більшою, поставлюся дуже позитивно.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: