Тетяна
Бухгалтер, помічник керівника, офіс-менеджер
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 43 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6477862
Work experience
Бухгалтер
from 12.2020 to 04.2023
(2 years 4 months)
ТОВ ІНТЕК ЕНЕРДЖІ ГРУПП, С. Святопетрівське (Енергетика)
Additional information
Цалай Тетяна Василівна
Сімейний стан: одружена, двоє дітей
Місце проживання: с. Святопетрівське, м. Київ
Контакти: [
e.mail: [
ОСНОВНІ НАВИЧКИ І ДОСВІД
•15 років досвіду роботи, у сфері надання послуг, торгівлі та логістики, фінансів
•Висококваліфікований менеджер і відповідальний керівник
•Управління ціноутворенням, маркетингом і продажами, закупівлями, мотивацією персоналу тощо
•Досвід ефективної побудови команди
•Успішний досвід управління і взаємодії в команді
•Відмінні аналітичні та математичні здібності, відмінно відстежую причинно-наслідкові фактори, роблю висновки, виявляю недоліки
•Високий рівень самоорганізації
•Розвинені презентаційні та комунікативні навички
•Аналітичне і стратегічне мислення
•Досвід проведення переговорів на різних рівнях і укладення договорів
•Відмінне розуміння якісного сервісу, який буде відповідати актуальним ринковим вимогам і потребам компанії
•Знання виробничого ринку
•Зовнішньо економічна діяльність
ДОСВІД РОБОТИ
01.2018 –08.2020
ТОВ «Укрнова»
Основний напрямок діяльності: оптова торгівля склом, імпорт
01.2018 – 08.2020 Фінансовий директор
Функції:
•Організація роботи компанії з постачальниками та клієнтами
•Проведення закупівель відповідно до чинного законодавства
•Управління товарними запасами підприємства
•Укладання договорів та контрактів
•Підготовка претензій до постачальників (у разі порушення ними договірних зобов'язань, узгодження з постачальниками зміни умов укладання договорів)
•Організація роботи з транспортними компаніями
•Організація митного контролю продукції ( розмитнення продукції)
Досягнення:
•Удосконалено організаційну структуру
•Побудовано та удосконалено логістику підприємства
•Розроблені і впроваджені заходи щодо підвищення прибутковості підприємства
•Підприємство завжди виконувало свої зобов'язання в обумовлені строки
04.2019-08.2020
ТОВ «УКРКВАРЦПРОМ»
Основний напрямок діяльності: промислова розробка родовищ корисних копалин , видобування піску
Посада: Директор
Функції:
•Організація роботи компанії в сфері видобутку та реалізації піску
•Здійснення дорозвідки родовищ корисних копалин та інших геологічних робіт
•Управління і організація роботи підприємства
•Підготовка проектної документації, яка визначає попередню систему промислового розроблення експлуатаційного об’єкта (або декількох об’єктів) родовища корисної копалини на основі даних його розвідки і дослідної або дослідно-промислової експлуатації.
•Контроль технологічних показників (місячні, квартальні, річні), які характеризують динаміку процесу розроблення експлуатаційного об’єкта або родовища в цілому в абсолютному або відносному часі обчислення
•Укладання договорів та контрактів
•Організація роботи з транспортними компаніями
02.2015 –03.2018
ТОВ «ТПК СІЛЬВЕР»
Основний напрямок діяльності: інтернет торгівля, оптова торгівля
09.2012-03.2016
ТОВ «Глобал Стор»
Основний напрямок діяльності: інтернет торгівля, оптова торгівля
Посада: Бухгалтер експерт
Функції:
•Організація роботи складу компанії, як окремого підрозділу
•Організація роботи бухгалтерії компанії, як окремого підрозділу
•Управління товарними запасами підприємства
•Підготовка претензій до постачальників (у разі порушення ними договірних зобов'язань, узгодження з постачальниками зміни умов укладання договорів)
•Проведення закупівель відповідно до чинного законодавства
•Організація прийому товарів на склад, здійснення контролю за термінами зберігання товарів, браку, недопоставок товарів та повернень
•Керування працівниками відділу
•Організація та оптимізація роботи з Дирекцією оброблення та перевезення пошти УДППЗ «Укрпошта»
Досягнення:
•Запроваджено торгівлю у відділеннях поштового зв’язку у 22 областях
•Запроваджено та забезпечено виконання механізму відправки замовлень
•Побудовано та удосконалено логістику підприємства
•Розроблені і впроваджені заходи щодо підвищення прибутковості підприємства
07.2012 -08.2012
ТОВ «АГАМА УКРАЇНА»
Основний напрямок діяльності: Торгівля продуктами харчування
04.2012-05.2012
ТОВ «АЛТА-ФРОСТ»
Основний напрямок діяльності: Торгівля продуктами харчування
Посада: Помічник головного бухгалтера
Функції:
•Оформлення первинної складської документації та облік руху товару в програмі 1С
•Складський облік
•Контроль якості логістичних послуг, дотримання всіх термінів та вимог замовників
10.2011 –03.2012
ПП «Учбові Посібники»
Основний напрямок діяльності: Інтернет торгівля канцтоварами
Посада: адміністратор інтернет магазину
Функції:
•Забезпечення доходної діяльності компанії, постійний контроль за ефективністю надання послуг
•Залучення до співпраці нових клієнтів (корпоративних)
•Постійний аналіз конкурентного середовища послуг
•Проведення маркетингових досліджень послуг підприємства, аналіз ринку, конкурентного середовища тощо
•Організація запровадження послуги з адресної (безадресної ) доставки реклами у,
Similar candidates
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор рецепції, оператор ПК, 1С
16000 UAH, Kyiv
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
18000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, адміністратор, асистент менеджера проєкту, менеджер з туризму
30000 UAH, Ternopil, Remote
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
Kyiv
Діловод, секретар, помічник керівника, офіс-менеджер
Lviv, Remote
Секретар, офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника
17000 UAH, Odesa, Remote