Resume from April 26, 2024 PRO

Юлія

Адміністратор, секретар, офіс-менеджер, 12 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Діловод канцелярії

from 08.2023 to 11.2023 (3 months)
ДУ "ТМО МВС України по Хмельницькій області", Хмельницький (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом і зустріч відвідувачів; відповідь на телефонні дзвінки; ведення, прийом і розподіл документації; виконання доручення керівництва.

Адміністратор

from 06.2021 to 11.2022 (1 year 5 months)
ПФ "Діта", Хмельницький (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Забезпечення життєдіяльності офісу; Ведення вхідної і вихідної документації; Ведення телефонних переговорів; Отримання і відправка кореспонденції; Складання листів та запитів за дорученням керівництва; Зустріч і прийом гостей; Ведення діловодства

Бухгалтер

from 03.2016 to 07.2017 (1 year 4 months)
КЗ "Смотрицька ДМШ", смт. Смотрич (Освіта, наука)

Education

Національний Університет Харчових Технологій(НУХТ)

"Економіка і підприємництво" / "Облік і аудит", Каменец-Подольский
Higher, from 2013 to 2014 (11 months)

Навчання заочне, диплом спеціаліста

Національний Університет Харчових Технологій(НУХТ)

"Економіка і підприємництво" / "Облік і аудит", Каменец-Подольский
Unfinished higher, from 2010 to 2013 (2 years 4 months)

Навчання заочне, диплом бакалавра

Кам'янець-Подільський планово-економічний технікум-інтернат

"Економіка і підприємництво" "Бухгалтерський облік", Каменец-Подольский
Specialized secondary, from 2007 to 2010 (2 years 9 months)

навчання стаціонарне, диплом молодшого спеціаліста

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Email Робота зі сканером Робота з ксероксом Швидкий набір тексту

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: