Ольга
Адміністратор, продавець-консультант, офіс-менеджер, оператор відділу контролю, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 42 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6558074
Work experience
Адміністратор відділу контролю
from 06.2021 to 01.2022
(7 months)
Рекламна агенція, ТОВ, Київ (ЗМІ, медіа)
- Стеження середньої тривалості розмови оператора (наскільки кваліфіковано та швидко оператор вирішує питання клієнта);
- Кількість оброблених дзвінків операторами та якість оформлення;
- Завантаженість операторів;
- Стеження за поточним навантаженням на вхідну лінію (необхідність скорегувати завдання операторів у режимі реального часу);
Заступник директора магазину
from 12.2020 to 02.2021
(2 months)
Мережа магазинів жіночого одягу «OLKO», Київ (Роздрібна торгівля)
- Організація ефективної роботи магазину;
- Управління персоналом ( підбір, адаптація, навчання, розвиток і мотивація );
- Управління товарними залишками ( прийом, маркування, мерчандайзинг, Інвентаризація );
- Організація торгового процесу для досягнення максимальних результатів(виконання магазином плану продажів );
- Облік і контроль за товарно-матеріальними цінностями;
- Координація та контроль розрахунково-касових операцій;
- Особисті продажі;
- Заповнення звітності документації та карток клієнтів;
- Участь у розробці та розміщенні рекламних матеріалів та проведення акцій.
Помічник керівника
from 01.2016 to 10.2020
(4 years 9 months)
ГК «Текстиль-Контакт», Київ (Легка промисловість)
- Приймання та розподіл телефонних дзвінків;
- Планування і підготовка зустрічей клієнтів;
- Координація робочого графіку керівника;
- Підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
- Планування та організація внутрішніх зустрічей;
- Ведення документообігу;
- Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів підрозділу;
- Сканування/ копіювання документів; контроль наявності кави, води та канцелярських дрібниць.
Організатор
from 01.2016 to 09.2020
(4 years 8 months)
Український тиждень моди / Ukrainian Fashion Week, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
- Підготовка до заходу;
- Формат;
- Зв'язок з гостями;
- Моніторинг видавництв;
Продавець-консультант
from 07.2014 to 12.2015
(1 year 5 months)
Ювелірна компанія, Житомир (Роздрібна торгівля)
- зустріч і вітання покупців;
- консультація про властивості та реклама товарів;
- інформування про наявність товару, ціною та можливість знижок;
- супровід покупки і продажу товару;
- ведення стандартної документації;
- підтримка та порядок в торговому залі та на робочому місці;
- участь в проведенні інвентаризаціі;
Similar candidates
Секретар, діловод, офіс-менеджер, оператор ПК, адміністратор офісу
15000 UAH, Kyiv
Касир, продавець-консультант, секретар, адміністратор, офіс-менеджер
Kyiv
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу
26000 UAH, Kyiv
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 UAH, Kyiv