- PRO
Володимир
Менеджер адміністративно-господарського відділу, 20 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер адміністративно-господарського відділу, Адміністратор офісу, Завідуючий господарством, Адміністратор, Сервіс-менеджер
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 53 years
- City of residence:
- Nosivka
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6567157/
Work experience
Фахівець з адміністративно-господарських питань
from 12.2021 to 06.2022
(6 months)
Healthy Lab, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Моніторинг всіх систем життєзабезпечення офісу(електро-газо-водопостачання),отримання та розподіл мед.інвентарю згідно замовлень.
Співпраця з адміністраторами,обслуговуючим та мед.персоналом, охороною.
Контроль стану приміщень офісних будівель,парковки та прибудинкової території.(Дрібний ремонт власними силами)
Замовлення та отримання всього необхідного для життєдіяльності офісу.
адміністративний помічник
from 01.2015 to 10.2020
(5 years 9 months)
ТОВ "ЕПАМ СИСТЕМЗ", Київ (IT)
На посаді адміністративного помічника працював з січня 2015р.
За цей період часу 3,5 року (з 2015 по 2019) був системним координатором ESP (розподіл адмін.реквестов по Україні).
Паралельно в цей час і по сьогодні був відповідальним за господарське забезпечення
- контроль поставок ТМЦ і товарів, необхідних для підтримки життєдіяльності офісів .
- контроль за виконанням ремонтних та клінінгових робіт, виконання дрібних ремонтів, підготовка робочих місць, співпраця з сервісними службами, підрядниками, представниками власника, обслуговуючими офіси.
- контроль роботи існуючих систем: кондиціонування, вентиляції, каналізації та водопостачання, освітлення та опалення.
- облік мат.ценностей і основних засобів (інвентаризація).
- організація та контроль масмувента проектів (співробітників), оповіщення співробітників про тих, чи інших позаштатних ситуаціях (розсилки через рецепцію).
- колаборація і допомогу внутрішнім відділам за запитом.
Education
1997-1999рр. навчання в Чернігівському обласному інституті підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти
Філологічний факультет,вчитель англ.мови та літератури., Чернігів
Higher, from 1997 to 1999 (1 year 10 months)
Ніжинський державний педагогічний інститут ім.М.В.Гоголя
Історико-філологічний, рос.мова,література та світова художня культура, Ніжин
Higher, from 1989 to 1995 (5 years 9 months)
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Outlook
- MS Word
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Disability
3rd degree.
Загальне захворювання(стентування судин серця).Не рекомендується тяжка фізична та нервова праця,але з офісною роботою вправляюсь.
Additional information
Одружений,маю дорослого сина.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Охоронець в офіс, Адміністратор готелю
15 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Адміністративний помічник, ТОВ "ЕПАМ СИСТЕМЗ", 5 years 9 months
- Старший охоронник, ТОВ "ФОРТБЕСТ-А"/"ФОРТБЕСТ"/"ОХОРОНА БЕЗПЕКА", 4 years 8 months
Similar candidates
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 UAH, Kyiv -
Менеджер з розвитку
40000 UAH, Kyiv -
Менеджер з адміністративної діяльності
Kyiv -
Адміністратор
Remote -
Керівник відділу, менеджер з продажу, Е-commerce manager
40000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
22000 UAH, Kyiv