Resume from April 14, 2022

Юлія

Помічник керівника, адміністратор, продавець-консультант, інженер, менеджер, 10 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
27 years
City of residence:
Chervonohrad
Ready to work:
Chervonohrad, Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з адміністративної діяльності

from 02.2022 to now (2 years 3 months)
ФОП ВАСИЛЮК В.П., Червоноград (Транспорт, логістика)

Менеджер з адміністративної діяльності

from 02.2021 to 02.2022 (1 year)
ТзОВ "Прибутки плюс", Червоноград (Торгівля та перевезення)

Кадрове діловодство в повному обсязі. Прийом, кадрове переміщення, звільнення працівників. Складання і контроль графіка відпусток. Формування та ведення особових справ. Ведення та складання трудових договорів, додаткових угод, посадових інструкцій. Розрахунок трудового стажу. Оформлення всіх видів довідок, характеристик.
Організація закупівлі в офіс: канцелярії, господарчих товарів, кава, вода, фрукти та інше. Організація відрядженнь: замовлення квитків, готелів, трансферу і інше. Відповідати на телефонні дзвінки, вести вхідну/вихідну кореспонденцію. Взаємодія з кур'єрською службою. Роздрібний продаж продукції (вода, продукти харування та супутніх товарів). Пошук нових клієнтів. Моніторинг ринку та конкурентів. Контроль відвантажень і правильності заповнення документів. Ведення внутрішньої звітності. Обробка вхідної кореспонденції. Контроль виконання обов’язків клієнтів. Консультування клієнтів. Підтримання існуючої клієнтської бази. Підстеження платіжних документів.
Внесення в базу даних документів від постачальників (накладні, с-ф), формування актів списання товарів, формування документів на повернення, звіти про товарні залишки в Excel, участь в інвентаризації, внесення в базу даних результатів інвентаризації, сканування документів, формування реєстрів документів. Робота з постачальниками по збору заявок на участь у товарах в акціях, внесення заявок в базу, ведення карток товарів, карток постачальників, робота з файлами Excel (внесення інформації, формули, ВПР), переписка з постачальниками за різними питаннями, консультації. Внесення інформації по ціні товарів у базу даних, формування різних звітів. Перевірка правильності оформлення договорів з постачальниками, загрузка паперових договорів та інших документів в базу, контроль своєчасності підписання договорів.

Менеджер з продажу (продавець-консультант)

from 12.2019 to 11.2020 (11 months)
ФОП Савка Руслан Богданович, Червоноград (Монтаж натяжних стель)

Повне ведення роздрібних клієнтів. Обробка заявок. Робота з первинною документацією підприємства. Ведення акаунтів в соціальних мережах. Консультування клієнтів. Виконання особистих доручень керівника.

Оператор-касир

from 11.2019 to 11.2019 (less than a month)
ТОВ «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ» (заправка WOG), Соснівка (Автобізнес та автосервіс)

Обслуговування клієнтів (всередині АЗК): активні і перехресні продажу супутніх товарів і продукції зони фаст-фуду. Надання консультацій клієнтам щодо технічних характеристик і цін на паливо та автотовари, інформування про акційні пропозиції. Викладення товарів в торговому залі згідно планограмм, контроль за збереженням, термінами придатності, чистотою і актуальністю цінників на товари. Забезпечення виконання контрольно-касової дисципліни. Виконання особистих доручень керівника.

Менеджер зі збуту

from 08.2019 to 09.2019 (1 month)
ПП Істомін Анатолій Вадимович, Жвирка (Виробництво та продаж мебельної продукції)

Повне ведення роздрібних клієнтів. Обробка заявок. Робота з первинною документацією підприємства. Відправлення та виписування рахунків замовникам. Ведення акаунтів в соціальних мережах. Консультування клієнтів. Виписування рахунків-фактур і накладних, а також супровідних документів. Ведення і оформлення електронної відправки товару ( Нова Пошта, Делівері ). Виписування нарядів. Контроль відвантажень і правильності заповнення документів. Обробка вхідної кореспонденції. Виконання особистих доручень керівника.

Лаборант фізико-механічних випробувань

from 10.2017 to 08.2019 (1 year 10 months)
Прат "ЧЗЗБВ", Червоноград (Виробництво та продаж бетонної та залізобетонної продукції)

Здійснення випробувань на спеціальних приладах сировини, матеріалів, виробів. Визначення тонкості помолу, ступеня усихання та усадки, рівномірності змінювання об’єму та маси матеріалів та інші необхідні показники. Готовка та підготовка зразків для випробування. Проведення випробування зразків для визначення міцності бетону. Визначення вологості піску та щебеню. Перевірка якості формувальних бетонних сумішей і будівельних матнріалів на робочих місцях. Корекція складників бетонних сумішей та розчинів. Контроль застосування у виробництві матеріалів і дотримання встановлених технологічних режимів. Визначення міцтості бетону після пропарки і занесення в журнал поопераційного контролю. Проведення маркування залізобетонних виробів. Контроль проходженння дослідної партії сировини, матеріалів у виробництво. Проведення поопераційного контролю за дотриманням технологічних режимів на усіх стадіях виробництва. Перевірка дотримання потрібного захисного шару, правильне установлення закладних деталей та вкладишів. Проведення контролю відповідності форм, закладних деталей, арматурних сіток та каркасів вимогам креслень, технічним вимогам або стандартам. Ведення обліку та звітності продукції. Приймання участі у процесі інвентаризації. Виконання доручень начальника лабораторії.

Продавець-консультант

from 07.2017 to 09.2017 (2 months)
Магазин одягу та взуття, Червоноград (Продаж одягу та взуття)

Консультування покупців, допомога у виборі товару. Оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації. Виконання плану продаж. Інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину. Забезпечення порядку в торговому залі. Викладка товару (мерчендайзинг).

Офіціант

from 06.2016 to 08.2016 (2 months)
Бістро-піцерія, Львів (Харчова)

Обслуговування гостей. Прийом і подача замовлень. Сервіровка столів. Підготовка залу до роботи. Банкетне обслуговування. Підтримка чистоти в залі.

Інспектор з контролю за виконанням доручень (секретар керівника)

from 06.2015 to 09.2015 (3 months)
ДП "Дирекція по будівництву об'єктів", Червоноград (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Здійснення контролю за своєчасним виконанням наказів, доручень і розпоряджень керівника підприємства. Перевірка відповідності проектів наказів і розпоряджень, які готуються на підприємстві, керівним та нормативним документам, за якими вони видаться. Заповнення контрольних карток і ведення картотеки обліку наказів, розпоряджень та інших документів, а також доручень, які потребують контролю за їх виконанням.

Education

Національний університет водного господарства та природокористування

Цивільне та промислове будівництво, Рівне
Higher, from 2018 to 2021 (2 years 10 months)

Спеціальність: Промислове та цивільне будівництво
Професійна кваліфікація: технік-проектувальник, кресляр-конструктор, лаборант, технік з підготовки технічної документації, технік з охорони праці, інженер з контролю якості продукції, майстер виробництва, помічник керівника підприємства, помічник іншого основного підрозділу, інспектор з пожежного нагляду, лаборант наукового підрозділу.

Львівський коледж будівництва, архітектури та дизайну

Будівництво та експлуатація будівель та споруд, Львів
Unfinished higher, from 2012 to 2017 (4 years 10 months)

Професійна кваліфікація: технік-будівельник ( майстер, технік-конструктор, технік-доглядач)

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office AutoCAD Ведення соціальних мереж Фотографія ArchiCAD Вправний Вчасно

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — advanced
  • English — beginner

References

Домбровський Юрій Ярославович

Домбровський Юрій Ярославович

Директор, ТзОВ "Прибутки плюс"

Contact details are hidden

Additional information

Oсобисті якості: відповідальність, наполегливість, націленість на результат, пунктуальність, сумлінність, старанність, доброзичливість, врівноваженість, уважність, цілеспрямованість, емоційно-вольова стійкість, здібність до швидкого освоєння знань, вміння працювати в команді, чесність, дисциплінованість, комунікабельність, здібність до самонавчання, здатність до навчання нових видів діяльності, зацікавленість у обробці цифр та розрахунків, уміння складання калькуляції, готова до навчання та виконання доручень різної складності.
Очікувана зарплата: від 10 000 гривень
Готова працювати зовнішнім сумісником

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: