Resume from April 9, 2024 PRO

Марина

Офіс-менеджер, помічник керівника

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер, офіс-менеджер

from 02.2016 to 10.2020 (4 years 8 months)
ПАТ "ПлазмаТек", Вінниця (Виробництво)

На посаді бухгалтера (облік надходження товарів і послуг): відображення надходження товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг, згідно первинних документів в програмі 1С.8 Бухгалтерія, створення в програмі заявок на оплату згідно Рахунків, створення Товарно-транспортних накладних, проведення звірки розрахунків з постачальниками та підрядниками, ведення обліку простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості.


На посаді офіс-менеджера: забезпечення життєдіяльності офісу, прийом вхідної кореспонденції та її розподіл між відділами, надсилання вихідної документації, забезпечення взаємозв’язку між відділами, опрацювання наданих відділами документів, співпраця з контрагентами.

Економіст

from 04.2014 to 04.2015 (1 year)
ТОВ "ВП "Маріо", Літин (Виробництво)

Дослідження, аналіз та систематизація витрат підприємства, контроль витрат підприємства, збір та оформлення документів для отримання банківського кредиту, збір та оформлення документів для участі у проекті Європейського Банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).

Начальник відділу автоматизації страхового обліку.

from 07.2012 to 07.2013 (1 year)
АТ Страхова група "ТАС", Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Перевірка звітів наданих центрами продажів, введення договорів страхування в систему Insurance Company, контроль за здійсненням переоформлень договорів страхування та проведення їх через систему, виконання процедур щодо виникнення дебіторської заборгованості та анулювання договорів страхування, контроль за здійсненням страхових проплат та їх розподіл, формування реєстру договорів страхування для оформлення платіжних вимог, оформлення документів для повернення помилково сплачених коштів, проведення додаткових договорів через систему Insurance Company, контроль за встановленням відповідних розмірів комісійної винагороди посередникам, розподіл інформації щодо планових платежів та пролонгації договорів страхування між центрами продажів. Надання консультацій страховим посередникам.

Education

Вінницький торговельно – економічній інститут

Державні фінанси, Вінниця
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 10 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство MS PowerPoint

Additional information

Додаткова інформація:
•вільне володіння ПК: впевнений користувач
•володіння офісною технікою
•володіння українською мовою – рідна
•володіння російською мовою – вільно
•володіння англійською мовою — середній рівень
•наявність закордонного паспорту

Особисті якості:
•точність у виконанні завдань, скрупульозність
•відповідальність
•логічне мислення
•здатність в найкоротші терміни засвоювати матеріал

Мета працевлаштування: пошук роботи зі стабільною, гідною заробітною платою, можливістю самовдосконалення, прагнення реалізувати себе, кар’єрний ріст.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: