Єлизавета

Бухгалтер, оператор 1С

Considering positions:
Бухгалтер, оператор 1С, Менеджер з продажу нерухомості, Менеджер роботи з клієнтами, Оператор на виробництво, Комірник, Торговий представник, Диспетчер, Бухгалтер з первинної документації, Курʼєр з авто
Employment type:
full-time, part-time
Age:
35 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" за спеціальністю "Фінанси"

Фінанси, Винница
Specialized secondary, from 2007 to 2009 (1 year 9 months)

Additional information

Досвід роботи:

Діловод-консультант

лютий 2011 р. – травень 2015 р. УДАІ УМВС України у Вінницькій області.
Функціональні обов’язки:
-Первинне опрацювання документів (вхідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва;
-Впорядкування документів та формування справ;
- Допомога при складанні та оформленні листів та інших внутрішніх документів працівникам структурних підрозділів;
-Контроль за станом зберігання документів.


Оператор ПК
Липень 2015 рік - лютий 2015 рік - ТМ "Наша Ряба" м.Вінниця
-Виписка первинної документації (рахунки, видаткові та податкові накладні, сертифікати, ТТН)
-Прийом замовлень від контрагентів по графіку відгрузки товару.
- Ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
-Формування маршрутів доставки товару;
-Залишки товару на складі.

Бухгалтер (інспектор з кадрів)

Листопад 2017 р. – Жовтень 2020 р. ТОВ «Наш Караван»
м. Вінниця.

Функціональні обов’язки:
-Введення первинної бухгалтерської документації в 1-С 8.1.- 8.2 ( рахунки,видаткові накладні)
-Рух товару, переміщення;
-Залишки товару;
-Формування дебюторської заборгованості;
-Звіти по продажах;
-Клієнт- банк;
-Реєстрація договорів;
-Ведення бази даних клієнтів;
-Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами)
-Ведення кадрової документації,прийом на роботу, звільнення співробітників; --Формування документації по списанню товарів;
- Участь в проведенні інвентаризації.

Професійні навички:

— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія)
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання)
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку первинної документації,
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— уміння працювати в команді;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію, англійська - базовий.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так, син 8 років
Водійське посвідчення: маю (з 2012 року активно за кермом)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: