Анна
Помічник керівника, офіс-менеджер, спеціаліст відділу кадрів, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 39 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6610551
Work experience
Головний спеціаліст організаційного відділу
from 02.2016 to now
(8 years 3 months)
Виконавчий комітет Лозівської міської ради, Лозова (Державні організації)
-Здійснення організаційного забезпечення діяльності міської ради
-Організація і проведення громадських слухань, зустрічей міського голови із жителями міста
-Здійснення робочого взаємозв’язку з підпорядкованими організаціями
- Своєчасне і якісне відпрацювання документів
- - Підготовка нагородних документів
- - Листування з підприємствами, установами та організаціями
- - Підготовка проектів розпоряджень міського голови
- Підготовка перспективних та поточних планів роботи
- - Організація та проведення нарад,сесій, виконавчих комітетів, круглих столів тощо
-Складання протоколів
-Підготовка та складання проектів рішень
-Складання Програми відзначення свят
-Організація технічного контролю за виконанням рішень міської ради
-Складання договорів
-Складання актів списання матеріальних цінностей
-Організація свят, підготовка привітань та запрошень
-Підготовка та передача телефонограм
-Взаємодія з квартальними комітетами
-Забезпечення взаємодії із засобами масової інформації
-Здійснення інших повноважень, передбачених законодавством
-Виконання інших доручень міського голови, керуючого справами
Державний фінансовий інспектор
from 05.2015 to 12.2015
(7 months)
Лозівська міжрайонна державна фінансова інспекція, Лозова (Державні організації)
Інспектор
from 03.2012 to 05.2015
(3 years 2 months)
Лозівська міжрайонна державна фінансова інспекція, Лозова (Державні організації)
-Складання планів роботи відділу
-Складання щомісячних, квартальних та річних звітів про контрольно-ревізійну роботу
-Ведення бази звітів та розподілу контрольно-ревізійної роботи
-Ведення та реєстрація журналів
-Виписка направлень на проведення контрольних заходів
-Виписка посвідчень на відрядження
-Підготовка інформацій по проведеним перевіркам
-Складання протоколів про адміністративні правопорушення
-Підготовка та складання інформацій про результати контрольних заходів до правоохоронних органів, місцевих органів влади
-Складання актів та довідок по результатам контрольних заходів
-Підготовка вимоги про усунення порушень до підприємств, установ та організацій
-Підготовка інших інформацій про контрольно-ревізійну роботу відділу
Секретар
from 03.2012 to 03.2012
(less than a month)
Лозівська міжрайонна державна фінансова інспекція, Лозова (Державні організації)
-Ведення діловодства
-Приймання та реєстрація документів
-Ведення журналів вхідної та вихідної кореспонденції
-Приймання та розподілення дзвінків
-Приймання та відправка електронної пошти
-Ведення особових справ працівників
-Ведення табелю обліку робочого часу
-Ведення номенклатури справ
-Листування з підприємствами, установами та організаціями
-Підготовка інформацій про роботу відділу та контроль за виконанням доручень керівника
-Організація нарад
-Взаємодія з кур’єрською службою
-Виконання інших доручень керівника
Провідний спеціаліст по роботі з роботодавцями
from 12.2010 to 07.2011
(7 months)
Лозівський міськрайонний центр зайнятості, Лозова (Державні організації)
-Поповнення бази даних на підставі поданих роботодавцями звітів
-Прийом та проведення аналізу звітів від підприємств, установ та організацій
-Надання інформацій та консультаційних послуг роботодавцям з питань зайнятості та державного соціального страхування
-Проведення перевірок юридичних та фізичних осіб щодо повноти нарахування та своєчасності перерахування страхових внесків
-Складання актів перевірок
-Реєстрування трудових договорів
-Оформлення та надання дотацій роботодавцям на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних
Секретар-друкарка
from 07.2007 to 12.2010
(3 years 5 months)
Контрольно-ревізійний відділ в Лозівському районі, Лозова (Державні організації)
-Ведення діловодства
-Приймання та реєстрація документів
-Ведення журналів вхідної та вихідної кореспонденції
-Приймання та розподілення дзвінків
-Приймання та відправка електронної пошти
-Ведення особових справ працівників
-Ведення табелю обліку робочого часу
-Ведення номенклатури справ
-Листування з підприємствами, установами та організаціями
-Підготовка інформацій про роботу відділу та контроль за виконанням доручень керівника
-Організація нарад
-Взаємодія з кур’єрською службою
-Виконання інших доручень керівника
Оператор ПК, бухгалтер з РКО
from 12.2006 to 04.2007
(4 months)
ТД "Ласуня", Харків (торгівля)
-Оформлення заявок, накладних
-Формування та оформлення первинної документації
-Переміщення товару по складу, по контрагентам
-Проведення інвентаризацій ТМЦ на складі
-Проведення звірок з контрагентами
-Формування та оформлення поворотної документації
-Підготовка банківських виписок, податкових накладних
-Проведення касових операцій
Education
Інститут післядипломної освіти Харківського національного аграрного університету ім.. В.Докучаєва
Бухгалтерський облік та аудит, Харків
Higher, from 2008 to 2010 (2 years 2 months)
Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. П.Василенко
Технічний сервіс, інженер механік, Харків
Higher, from 2001 to 2006 (5 years 3 months)
Additional education and certificates
Практична психологія
2020
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
- ПК - користувач (word,excel, 1С:Предприятие)
- знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер)
- навички ділової переписки
- навички забезпечення життєдіяльності офісу
- навички оперативного пошуку інформації
- навички роботи з первинною документацією
- навички роботи з електронною поштою
- навички складання звітності
- вміння організувати
- навички проведення інвентаризації на складі
- складання та підписання договорів
Дружелюбна, добре спрацьовуюсь з колективом. Дотримуюсь трудової этики. Маю організаторські здібності, вміння планувати. Уважна, надійна, порядна в роботі.
Відкрита для нових знань. Шкідливих звичок не маю.
Similar candidates
Секретарь-референт, офис-менеджер, помощник руководителя
16000 UAH, Kharkiv
Менеджер з персоналу, спеціаліст відділу кадрів, юрисконсульт, помічник юриста
20000 UAH, Kharkiv
Руководитель отдела кадров, инспектор по кадрам, офис-менеджер
25000 UAH, Kharkiv
Менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів, інспектор з кадрів
Kharkiv
Офис-менеджер, помощник-ассистент руководителя, администратор, делопроизводитель
20500 UAH, Kharkiv
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, помічник керівника
Kharkiv