Resume from March 22, 2024 PRO

Ірина

Помічник керівника, діловод, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Завідувач військово-обліковим бюро Свеської селищної ради Шосткинського району

from 12.2020 to now (3 years 5 months)
Свеська селищна рада, Свеса (Державні організації)

-здійснення персонально-первинного обліку військовозобов’язаних та призовників, що проживають на території громади;
-здійснення роботи з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, ведення реєстру територіальної громади;
-розробка проєктів стратегії розвитку громади, програм соціально-економічного розвитку, розробка перспективних проєктів для подання на конкурси різних рівнів.

Головний спеціаліст

from 03.2018 to 04.2019 (1 year 1 month)
Ямпільська районна державна адміністрація, Ямпіль (Сумська обл.) (Державні організації)

Керуюча манікюрним салоном

from 01.2014 to 01.2018 (4 years)
Приватний підприємець, Свеса (Краса, фітнес, спорт)

Таможенный декларант

from 06.2008 to 07.2013 (5 years 1 month)
Ямпільський агролісгосп, Ямпіль (Сумська обл.) (Лісова промисловість, лісообробка)

Провідний спеціаліст

from 11.2005 to 06.2008 (2 years 7 months)
Управління праці та соціального захисту населення, Ямпіль (Сумська обл.) (Державні організації)

Економіст

from 05.2004 to 02.2005 (9 months)
ВАТ «Атомремонт», Нетішин (Енергетика)

Education

Харківський державний автомобільно дорожній університет

Економіка підприємства, Харків
Higher, from 1998 to 2003 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

Відповідальність Висока працездатність Комунікабельність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: