Resume from April 23, 2024

Олександр

Аналітик (стажер)

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Модератор

from 08.2021 to 02.2023 (1 year 6 months)
DIDI, Київ (Транспорт, логістика)

- Модерація даних клієнтів
- Внесення даних в базу компанії
- Наповнення бази даних

Консультант по роботі з клієнтами

from 12.2012 to 05.2020 (7 years 5 months)
Duty Free, Київ (Туризм)

Консультації та супровід клієнтів.

Knowledge and skills

Ключові навички Аналітичний склад розуму Вільне володіння ПК та MS Excel Неконфліктність Ведення документації Уміння користуватись оргтехнікою Доброзичливість

Language proficiencies

English — above average

Additional information

Олександр

Освіта:
2000 - 2005рр. Київський університет культури та мистецтв, факультет -менеджменту та бізнесу, кваліфікація - менеджер міжнародного туризму.

Досвід:

Серпень 2021 – Лютий 2023 Модератор у службі таксі DiDi сервіс
Обов'язки:
- Модерація даних клієнтів
- Внесення даних в базу компанії
- Наповнення бази даних

Листопад 2012 – Травень 2020 робота в різних готелях світу
Обов'язки:
- ресепшн
- трансфер
- гід
- касир
- консультант

Лютий 2012 – Червень 2012 менеджер туристичних систем - найбільший туроператор "TPG".
Обов'язки:
- робота у програмі "Майстер Тур"
- моніторинг, аналізування та прорахунок цін.

Вересень 2009 – травень 2011 менеджер туристичного продукту (менеджер ціноутворення) туристична компанія "GTO travel company".
Обов'язки:
- робота з контрактами готелів світу (аналізування та ціноутворення)
- ведення та контроль над цінами готелів світу в базі даних
- внесення змін за даними готелям, робота з програмою “Тіт-Віт”
- Розсилання
- участь у спеціалізованих виставках

Жовтень 2007 – Травень 2009 р.р. – менеджер з продажу компанія Checkpoint Systems Ukraine a division of Elin.
Обов'язки:
- ведення переговорів, укладання угод
- Контроль над встановленням обладнання
- технічна підтримка
- участь у спеціалізованих виставках
- Документація.

Грудень 2006р. - квітень 2007р. - модератор у компанії "Укрнет".
Обов'язки:
- заповнення ТВ-програм по телеканалам, розстановка рейтингів та жанрів
- розміщення якісних анонсів з фото та грамотним описом передач
- редагування форуму (відгуків), контроль результатів роботи
- Підтримка контактів для отримання програм, складання звітів.

Березень – Листопад 2006р. - завідувач складу фірмового салону-магазину меблів "Нова". Обов'язки:
- стежити за прийомом та відвантаженням товару;
- Введення документації про наявність товару

Жовтень – березень 2006р. - Продавець консультант, в компанії «Папірус».
Обов'язки:
- стежити за асортиментом у торговому залі
- продаж товару та консультація
- прийом нового товару на склад

Професійні навички та знання:
ПК та офісних програм, а також офісного обладнання. Відмінні знання географії (країнознавства). Успішно пройшов курси та володію сертифікатами: "Техніки ефективних продажів туристичного продукту", "Gallileo Basic course"
Знання мов: Російська мова – вільно, українська мова – вільно, англійська – вільно.
Основні якості:
Порядність, старанність, уважність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, сумлінність, надійність, бажання працювати та навчатися.
Навчаюся швидко, навіть якщо не стикався раніше з таким видом роботи, вмію організувати свою роботу та планувати свій робочий час.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: