Resume from December 4, 2020 PRO

Сергій

Економіст, інженер з організації праці, 22 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний інженер з організації праці

from 02.1998 to 07.2020 (22 years 5 months)
ПАТ Сумихімпром, Суми (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Розробляв організаційні структури управління підприємства та окремих його структурних підрозділів.
Підготовував проекти Положень про структурні підрозділи та проекти посадових інструкцій. Перевіряв їх на відповідність діючим стандартам та вимогам нормативних документів.
Формував плановий щомісячний фонд оплати праці. Проводив аналіз розбіжностей планового ФОП з фактичним.
Здійснював розрахунки щодо визначення розрахунку премії по підрозділам.
Проводив аналіз рівня заробітної плати у розрізі посад та професій.
Розробляв штатні розписи та Положення про оплату праці відповідно до найменування професій і посад, зазначених у "Класифікаторі професій".
Працював у програмі 1С-Підприємство:8.3 (штатний розпис, заробітна плата, облік робочого часу).
Проводив підготовчі роботи по формуванню проекту колективного договору. Готував зведений звіт (акт) про стан виконання зобов'язань колективного договору, зокрема, в частині питань організації та оплати праці.
Відповідав за діловодство в частині номенклатури справ.
Приймав безпосередню участь у проведенні атестації робочих місць за умовами праці. За результатами атестації визначав розмір доплат за шкідливими умовами праці.
Приймав безпосередню участь у вдосконаленні системи 1С: Підприємство, в частині табельного обліку та нормування нарядів з відрядною системою оплати праці.
Здійснював технічне нормування праці робітників з відрядно-преміальною системою оплати праці.
Контролював правильність застосування структурними підрозділами нормативних матеріалів з праці (розрядів робіт, розцінок, тарифних ставок і схем, доплат, надбавок) та правильності оформлення кадрових документів і виплат різних видів доплат (суміщення професій, розширення зони обслуговування тощо).
Відповідав за ведення табельного обліку працівників та ведення обліку понадурочної тривалості робочого часу та робіт у вихідні дні.
В теперішній час веду кадровий та бухгалтерський облік ОСББ, а саме:
Відповідаю за своєчасний прийом, переміщення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства.
Розробляю посадові інструкції працівників.
Оформлюю первинні документи (накази, розпорядження) з кадрових питань та питань оплати праці працівників.
Складаю договори на виконання послуг з підрядними організаціями.
Відповідаю за своєчасне оформлення та подання фінансової, кадрової та статистичної звітності до відповідних державних органів.

Education

Сумський державний університет

Економіка підприємства, Суми
Higher, from 1998 to 2004 (5 years 6 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word 1С:Підприємство

Additional information

Особисті якості:
Зосередженість, відповідальність, врівноваженість, цілеспрямованість, активність, уважність, творчий підхід до роботи, відсутність шкідливих звичок.
Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення.
Бажання працювати в дружньому колективі, де усі поважають один одного.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: