Ірина
Помічник керівника, менеджер по роботі з персоналом, 12 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 39 years
- City of residence:
- Lutsk
- Ready to work:
- Lutsk, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6749764
Work experience
Бренд-менеджер
from 03.2021 to now
(3 years 2 months)
Крафтовий Молочар, Луцьк (Виробництво)
Розробка та адаптація стратегії для розвитку бренду
Аналіз ринку
Проведення тренінгів для торгового персоналу (продавців)
Розробка, впровадження та аналіз акцій
Розробка та реалізація механіки маркетингових заходів
Розвиток впізнаваності бренду
Пошук додаткового способу реалізації продукції
Керівник з розвитку,керівник магазину
from 07.2020 to 01.2021
(6 months)
Крафтова пивоварня, Луцьк (Виробництво)
•Побудова роботи з нуля
•Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід
•Розробка та впровадження «Навчальної програми для працівників ТМ «LUCHAN BROTHERS' BREWERY»
•Ведення кадрового обліку персоналу в повному обсязі(прийом,звільнення, облік трудових і медичних книжок , формування особистих справ, формування та зведення табелів робочого часу працівників, нарахування заробітної плати
•Повний супровід до/під час відкриття магазину
•Робота з постачальниками;пошук нових постачальників в цілях розширення асортименту та прибутку.
•Управління операційною діяльністю магазину
•Удосконалення продажів, аналіз продажів, планування
•Пошук додаткового способу реалізації продукції
•Побудова роботи зі службою доставки
•Інвентаризація товару(розробка бланку, його впровадження та особисте виконання)
•Аналіз інвентаризації
•Касова звітність
•Побудова роботи магазину з нуля в програмі POS-система Poster
•Розробка та впровадження акцій
Супервайзер промоутерів/фахівець сектору розвитку продукту/фахівець відділу маркетингу/фахівець відділу збуту/фахівець з методів розширення ринку збуту
from 11.2015 to 08.2020
(4 years 9 months)
ТзОВ «Забіяка», Луцьк (Виробництво)
•Побудова роботи з нуля.
•Проведення акцій,дегустацій, консультацій
•Розробка та введення в дію «Навчального посібника для промоутерів»
•Набір, підготовка та навчання промоутерів. Особистий супровід
•Контроль виконання стандартів обслуговування прийнятих на підприємстві
•Викладка товару на полицю під час промо. Ротація товару згідно з правилами FIFO.
•Проведення тренінгів для промоутерів
•Забезпечення всім необхідним промоматеріалом та рекламною продукцією.
•Контроль роботи персоналу (звіти, фотозвіти)
•Аналіз роботи промоутера в ТТ
•Комунікація з керівниками та менеджерами магазинів/ супермаркетів
•Організація допусків для проведення промо, проведення інструктажу промоутерам.
•Складання та ведення розкладу промоакцій
•Облік роботи промоутерів, звіти по нарахуванню з/п та доплат за збільшення продажу в ТТ.
•Ведення бази промоутерів
•Ведення кадрового обліку промоутерів(складання ЦПУ, облік та контроль медичних книжок з допусками)
•Впровадження опитувальків, анкетування щодо лояльності покупців до продукції ТМ
•Планування, організація, участь в виїзних презентаціях ТМ ( Виставки (Київ, Луцьк), Фудфести (Київ,Луцьк,Полтава)
•Розробка та введення в дію «Welcomе book» для продавців фірмової мережі
•Розробка матеріалів та впровадження адаптації, стажування, навчання, перекваліфікації, наставництва, оцінки, атестації та мотивації персоналу, програми кращий працівник магазину
•Розробка матеріалу для таємного покупця
Помічника керівника, за сумісництвом спеціаліст з кадрів; квітень 2009 - переведена на посаду директора департаменту адміністративного забезпечення.
from 06.2006 to 12.2013
(7 years 6 months)
ТОВ "Енергомашвин РЗА", Київ (Виробництво)
•Робота з документами(діловодство)
•Організація робочого часу керівника (зустрічі, переговори, дзвінки, листи)
•Виконання особистих доручень керівника
•Ведення ділового листування та документообігу
•Складання звітів про виконану роботу
•Участь у переговорах з партнерами,ведення протоколу
•Забезпення життєдіяльності офісу
•Облік роботи співробітників
•Ведення первинної бухгалтерії (складання звітів)
•Ведення кадрового обліку персоналу в повному обсязі (прийом, звільнення, переведення, відпустки, лікарняні, табеля, оформлення та зберігання трудових книжок, особисті справи, накази, оформлення відряджень співробітників)
•Ведення бази обліку лікарняних та відряджень
•Складання і ведення штатного розпису
•Складання і контроль графіка відпусток
•Підготовка даних для нарахування заробітної плати та формування відомості для виплати зарплати
•Складання та здача встановленої звітності
•Розробка посадових інструкцій, положень, опитувальників, анкет, колективних трудових договорів
•Пошук та підбір персоналу всіх рівнів
•Консультація співробітників Компанії з питань кадрового діловодства
•Організація корпоративних заходів
•Побудова роботи відділу з нуля
•Забезпечення організацію проведення засідань правління,нарад,роботи з діловодства та архівної справи,контролю за виконанням документів, роботу зі зверненнями робітників
•Координую діяльність структурних підрозділів(звіти, аналіз ефективності)
Education
Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)
Економіка та управління бізнесом, Київ
Higher, from 2000 to 2007 (7 years 5 months)
2005 – 2007 рр. МАУП м.Київ, спеціальність "Економіка та управління бізнесом ". Диплом магістра.
2003 - 2005 рр. МАУП м.Київ, спеціальність "Економіка та управління бізнесом ". Диплом бакалавра.
2000 - 2003 рр. Економіко-правовий технікум МАУП м.Київ, спеціальність "Організація
виробництва ". Диплом молодшого спеціаліста
Knowledge and skills
Language proficiencies
English — beginner
Additional information
Досвід роботи в промоушені 5 р.
Виведення нового продукту на ринок; відповідь на промо активність конкурентів; формування лояльності до торгової марки;
робота з запереченнями ; формування надійної товаропровідної мережі; інформаційна підтримка споживачів; розвиток бренду.
Similar candidates
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Kyiv, Remote
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Rohatyn, Remote
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Kyiv, Remote
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Kyiv, Remote
HR-менеджер, асистент HR-менеджера
20000 UAH, Odesa, Remote
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника (HR)
25000 UAH, Lviv, Remote