Resume from May 15, 2024 PRO

Олена

Координатор, спеціаліст (quality control), менеджер в проєкт

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст контролю якості (іспанська мова)

from 08.2022 to now (1 year 9 months)
TOP- Call, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

- постійне прослуховування дзвінків на відповідність стандартам роботи (продажів) (сфера краси та здоров'я)
- ведення звітності по роботі
- перевірка коректності роботи операторів в СРМ, виявлення порушень
- проведення зустрічей з супервайзерами та надання зворотного зв'язку по роботі операторів, калібровки
- проведення екзаменів нових операторів після навчання
- переклад робочих матеріалів
- адаптація нових спеціалістів відділу контролю якості

Менеджер проекта

from 07.2022 to 02.2024 (1 year 7 months)
ТОВ "ДЕБТ ФОРС", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація та проведення/переклад онлайн-зустрічей з потенційними партнерами (іспанська мова) - діяльність колекторських компаній, судовий та досудовий етап, бази даних боржників, можливості електронних засобів комунікацій, робота хесторії і т.д
- комунікація з іноземними партнерами та підрядниками (іспанська/російська/українська мови)
- дослідження ринків у нових країнах
- пошук та аналіз інформації, підготовка презентацій по результатам
- переклад документів (іспанська мова)

Супервайзер, Керівник відділу контнролю

from 03.2021 to 03.2022 (1 year)
ТОВ "Колумб Автодом", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-організація та запуск гибридного відділу контролю якості та преселінгу
-координування підконтрольних точок продажу
-регулярне прослуховування дзвінків менеджерів з продажу та надання звітів для РОПів
-аналіз розмов та переписок менеджерів-надання індивідуального зворотного зв'язку менеджерам та РОП
-перевірка коректної роботи менеджерів в СРМ
-контроль виправлення виявлених недоліків та помилок
-проведення навчальних тренінгів та зустрічей для менеджерів з продажу (групові та індивідуальні)
-написання скриптів , внутрішніх процедур компанії, навчальних матеріалів та презентацій
-участь у розробці ТЗ СРМ системи
-складання звітів
-впровадження та адаптація роботи СРМ систем

Керівник структурного підрозділу/ Team Leader

from 10.2014 to 11.2020 (6 years 1 month)
3 Фінансові компанії, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація роботи групи (в підпорядкуванні від 3 до 25 осіб)
- підбір співробітників - проведення співбесід
- коучинг та навчання - індивідуальне та групове
- прослуховування дзвінків
- контроль работи CRM
- ведення внутрішньої звітності та статистики по підрозділу і компанії
- написання стандартів та протоколів роботи компанії
- забезпечення виконання плану продажів
- активні продажі - брокерські послуги - «гаряча та холодна» бази
- консультації по сервісам та особливостям роботи компанії
- робота з російським і іспаномовним ринками

Провідний експерт Центру супроводу операційної діяльності

from 09.2012 to 07.2013 (10 months)
ПУАТ "ФІДОБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- проведення комплексних перевірок операційно - касової діяльності відділень Банку,
- супровід зовнішніх перевірок відділень Банку (НБУ),
- написання та узгодження внутрішньої нормативно - документарної бази Банку (положення, процеси),
- підготовка та учать в розробці презентацій, навчальних матеріалів та тестів
- відстеження змін законодавства, внесення змін до існуючих внутрішніх документів Банку,
-консультації та підтримка відділень з питань операційно - касової діяльності Банку.

Керівник сектору

from 09.2006 to 07.2012 (5 years 10 months)
АТ «ОТП Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- продаж повного спектру банківських продуктів для приватних клієнтів (пасивні та активні),
- продаж продуктів інвестиційних та пенсійного фондів,
- робота з проблемною заборгованістю - реструктуризації, зміна боржника, співпраця з відділом претензій,
- робота зі скаргами та претензіями,
- співпраця з партнерами Банку (страхові компанії, автосалони, агенції нерухомості, брокери),
- обслуговування ВІП - клієнтів,
- складання внутрішніх звітів, контроль та налагодження роботи відділення Банку,
- контроль роботи каси.

Education

Київський Національний Університет Технології та Дизайну

Спеціальність «Фінанси», спеціаліст, Київ
Higher, from 2006 to 2008 (1 year 9 months)

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

РТФ, Магістр з електронних апаратів, Київ
Higher, from 1998 to 2004 (5 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Office CRM Google Користувач Internet Проведення тренінгів/навчання для співробітників Написання внутрішніх процедур та правил роботи Сервіси Google Синхронний переклад

Language proficiencies

  • Spanish — above average
  • English — average

Additional information

Самоорганізація та відповідальність.
Проведення онлайн зустрічей та переклад з іспанської мови.
Практичний досвід керування та організації роботи з 0 підрозділів з різною кількістю співробітників.
Досвід роботи з різними категоріями клієнтів - сфера продажів та обслуговування (банківський та небанківський сектори, ВІП-банкінг, "холодні" та "горячі" бази).
Навички проведення презентацій та навчання співробітників - групові та індивідуальні.
Навички проведення співбесід та набору співробітників.
Прослуховування дзвінків та надання зворотного зв'язку у різних формах (іспанська/українська/російська мови ).
Розробка Чек- листів, звітів , написання ТЗ для СRM, написання скриптів продажів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: