Resume from February 7, 2024 PRO

Илона

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
29 years
City:
Zolotonosha

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з розвитку організації

from 03.2023 to now (1 year 2 months)
ТЧХУ Черкаська ОО, Золотоноша (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Професійні навички:
- збір інформації, формування та передача департаменту організаційного розвитку місячні, квартальні, річні, загальні та фінальні звіти щодо реалізації програми спеціалістами МРО(Міськрайонної організації);
- проведення закупівель для організації, аналіз цінових пропозиції, підготовка відповідної документації, рахунків, договорів, актів, накладних;
- складання бюджету МРО в цілому та окремих проектів та заходів;
- забезпечення належного реагування на запити від Національного Комітету щодо розвитку МРО в рамках програми BraVo;
- використання та впровадження інструментів залучення ресурсів на місцевому рівні.
- спільно з головою МРО координування міськрайонних заходів з розвитку;
- надання методичної та технічної підтримки МРО щодо реалізації програми на місцевому рівні;
- координація та реалізація планів розвитку міськрайонної організації та звітування щодо результатів його виконання;
- впровадження інструментів концепції більш безпечного доступу(SAF) в організації;
- навчання та підтримка відповідальних за розвиток організацій на місцевому рівні;
- виконання адміністративних функцій;
- проходження тренінгів з базових інструментів мобілізації ресурсів, першої допомоги, SAA, SAF, реагування на НС.

Офіціант-адміністратор

from 08.2022 to 02.2023 (6 months)
Сфера обслуговування, Золотоноша (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер по работі з клієнтами

from 01.2017 to 12.2020 (3 years 11 months)
ООО Антресоль24, Вся Украина (Нерухомість)

Професійні навички:
- Обробка вхідних дзвінків/заявок/клієнтів.
- консультування та супровід клієнтів з послуг компанії, укладання договорів, пролонгація договорів;
- робота з вхідними дзвінками, ведення переговорів, робота з запереченнями та аргументами; - робота з постійними клієнтами;
- виконання планів продажу, KPI, ведення фінансової звітності;
- контроль дебіторської заборгованості;
- формування комерційної пропозиції;
- взаємодія із суміжними підрозділами;
- ведення та актуалізація робочої бази (CRM);
- ведення внутрішнього документообігу та звітності;
- контроль виконання умов договорів;
- опрацювання договорів оренди;
- ведення/коригування/зміна бази даних за договорами оренди;
- планування, та розрахунок платежів за договорами оренди;
- виставлення рахунків юр. особам; - робота з первинними документами, що закривають документами.

Education

Черкасский государственный технологический университет

Факультет компьютеризированных технологий машиностроения и дизайна, Черкассы
Higher, from 2017 to 2019 (1 year 4 months)

Магистр

Черкасский государственный технологический университет

Факультет компьютеризированных технологий машиностроения и дизайна, Черкассы
Higher, from 2013 to 2017 (3 years 9 months)

Профессиональная квалификация дизайнер исполнитель дизайна ландшафтной среды II категории
Диплом с отличием
Бакалавр

Knowledge and skills

Здатність до навчання Адаптивність Ведення документації

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: