Resume from January 21, 2022 PRO

Пивнев Александр Вячеславович

Ведущий бухгалтер, экономист

Full-time, part-time, remote.

Age:
40 years
City:
Poltava
Ready to move to:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, you must sign in or register as an employer. Access contacts starting at UAH 390.


Work experience

Ведущий экономист

from 11.2016 to now (5 years 2 months)
Полтавагаз, Полтава (нефтегазовая отрасль)

Введение штатного расписания около 2000 человек, подготовка приказов по оплате труда, внесение изменений по штатному рассписанию, доплатам в програму 1С:8.2 Кадровый учет и расчет заработной платы", разработка положений о структурных подразделениях, должностные и рабочие инструкции, контроль соблюдения трудового законодательства на предприятии, графиков работы предоставление, помощь по вопросам трудового законодательства и работы в программе.

Главный специалист (бухгалтер по заработной плате)

from 04.2016 to 10.2016 (6 months)
Центр по начислению и проведению социальных выплат в Полтавской области, Полтава (Государственная)

Начисление заработной платы, больничных, отпускных, сдача отчетности в ФСС, налоговую инспекцию, статистическое управление.

Экономист

from 09.2010 to 06.2015 (4 years 9 months)
ПАТ "Полтавагаз", Полтава (газовая отрасль)

Штатная дисциплина, работа с программой "1С: 8.2 Кадровый учет и расчет заработной платы", подготовка приказов с оплаты труда, изменений в штатное расписание, разработка положений о структурных подразделениях, должностные и рабочие инструкции, контроль соблюдения трудового законодательства на предприятии, графиков работы предоставление помощи по вопросам трудового законодательства и работы в программе, отчетность по труду, хронометраж рабочего времени, анализ оплаты труда, проверка начислений единого социального взноса при расчете отпусков.


Education

ПГАА

Учет и аудит, Полтава
Higher, from 2000 to 2007 (7 years 1 month)

Специальность учет и аудит


Additional education

ПГАА (3 месяца 2010 год)


Professional and other skills

Computer skills
Профессионал в работе с программой "1с:8.2 Кадровый учет и расчет заработной платы", уверенный пользователь офисными программами, офисной техникой. Уверенный пользователь программы "ИС-ПРО" в части кадровый учет и расчет заработной платы


Language proficiencies

English — average


Additional information

Резюме
Півнєв Олександр Вячеславович
Дата народження:26.09.1981р.(37 роки)
Контактні телефони:
•мобільний [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: Полтавська державна аграрна академія, ОКР «Магістр», спеціальність «Облік і аудит»(2000-2007рр.)
Бажана посада:бухгалтер, провідний бухгалтер
Мета пошуку роботи: практичне застосування знань за фахом, отримання цікавої і перспективної роботи
Досвід роботи:
ПАТ «Полтавагаз»
•листопад 2016 року - по сьогоднішній день провідний економіст відділу організації праці та заробітної плати
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат в Полтавській області
квітень 2016 року по жовтень 2016 року - головний спеціаліст (бухгалтер по заробітній платі)
Обов'язки: нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, здача статистичної, податкової звітності, звітності з ЄСВ
ТОВ "Божківський комбікормовий завод"
липень 2015 року заступник головного бухгалтера
ПАТ «Полтавагаз»
•липень 2012 року - червень 2015 економіст відділу організації праці та заробітної плати
• серпень2010- по червень 2012 року заступник начальника відділу організації праці та заробітної плати
ВАТ «Полтавський хлібокомбінат»
•жовтень 2007р. – березень 2009р. інженер-економіст 1 кат
•червень 2007р. – вересень 2007р. бухгалтер;
•грудень 2009р. – квітень 2010р курси підвищення кваліфікації за навчальною програмою «Комп’ютерні технології обліку з використанням програм «1С Бухгалтерія 8.1» та «Б Туз»
Основні напрямки роботи:
•штатна дисципліна(контроль наявності вакансій, штатних одиниць, доплат, змін до штатного розпису);
•робота з програмами «1С: 8.2 Кадровий облік і розрахунок заробітної плати, з АРМ «Виробництво», АРМ «Реалізація», АРМ «Зарплата» в БД «ORACLE», надання консультацій;
•складання і оформлення наказів з оплати праці;
•розроблення положень про структурні підрозділи підприємства, посадові і робочі інструкції,графіків роботи, хронометраж робочого часу;
•контролювання дотримання трудового законодавства, вирішення виробничих питань;
•аналіз оплати праці, розрахунок резерву відпусток, перевірка нарахувань єдиного соціального внеску;
•ціноутворення і калькуляція хлібобулочних виробів;
•нормування витрат на виробництві і контроль за їх використанням;
•заповнення статистичних звітів:
• 1-ПВ; 1-П, 1-ПЕ;1-Ціни
•переписка з контролюючими органами;
Додаткові відомості: володію англійською мовою з словником, комп’ютером та базовими офісними програмами на рівні досвідченого користувача, професіонал в програмі «1С: 8.2 Кадровий облік і розрахунок заробітної плати», програмами автоматизованого обліку «1С Бухгалтерія» версії 7.7 і 8.1, «Б Туз» на рівні користувача.
Графік роботи: повний робочий день. Можливі інші варіанти.
Особисті якості: відповідальна, порядна, доброзичлива, цілеспрямована та комунікативна людина;
Очікування: достойна заробітна плата, можливість професійного та фінансового розвитку.
Інше: не палю, неодружений. Хобі – спорт, відпочинок на природі, туризм.


Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: