Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 мая 2024 PRO

Олександр

Ведущий бухгалтер, экономист

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Киев, Полтава, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Ведущий экономист

с 11.2016 по 02.2024 (7 лет 3 месяца)
Полтавагаз, Полтава (Послуги для населення та бізнесу)

Введение штатного расписания около 2000 человек, подготовка приказов по оплате труда, внесение изменений по штатному рассписанию, доплатам в програму 1С:8.2 Кадровый учет и расчет заработной платы", разработка положений о структурных подразделениях, должностные и рабочие инструкции, контроль соблюдения трудового законодательства на предприятии, графиков работы предоставление, помощь по вопросам трудового законодательства и работы в программе.

Главный специалист (бухгалтер по заработной плате)

с 04.2016 по 10.2016 (6 месяцев)
Центр по начислению и проведению социальных выплат в Полтавской области, Полтава (Державні організації)

Начисление заработной платы, больничных, отпускных, сдача отчетности в ФСС, налоговую инспекцию, статистическое управление.

Экономист

с 09.2010 по 06.2015 (4 года 9 месяцев)
ПАТ "Полтавагаз", Полтава (газовая отрасль)

Штатная дисциплина, работа с программой "1С: 8.2 Кадровый учет и расчет заработной платы", подготовка приказов с оплаты труда, изменений в штатное расписание, разработка положений о структурных подразделениях, должностные и рабочие инструкции, контроль соблюдения трудового законодательства на предприятии, графиков работы предоставление помощи по вопросам трудового законодательства и работы в программе, отчетность по труду, хронометраж рабочего времени, анализ оплаты труда, проверка начислений единого социального взноса при расчете отпусков.

Образование

ПГАА

Учет и аудит, Полтава
Высшее, с 2000 по 2007 (7 лет 1 месяц)

Специальность учет и аудит

Дополнительное образование и сертификаты

ПГАА

3 месяца 2010 год

Знания и навыки

Робота з оргтехнікою Знання офісних програм ІС-ПРО

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Резюме
Півнєв Олександр Вячеславович
Дата народження:26.09.1981р.
Контактні телефони:
•мобільний [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта: Полтавська державна аграрна академія, ОКР «Магістр», спеціальність «Облік і аудит»(2000-2007рр.)
Бажана посада:бухгалтер, провідний бухгалтер
Мета пошуку роботи: практичне застосування знань за фахом, отримання цікавої і перспективної роботи
Досвід роботи:
ПАТ «Полтавагаз»
•листопад 2016 року - лютий 2024 провідний економіст відділу організації праці та заробітної плати
Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат в Полтавській області
квітень 2016 року по жовтень 2016 року - головний спеціаліст (бухгалтер по заробітній платі)
Обов'язки: нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, здача статистичної, податкової звітності, звітності з ЄСВ
ТОВ "Божківський комбікормовий завод"
липень 2015 року заступник головного бухгалтера
ПАТ «Полтавагаз»
•липень 2012 року - червень 2015 економіст відділу організації праці та заробітної плати
• серпень2010- по червень 2012 року заступник начальника відділу організації праці та заробітної плати
ВАТ «Полтавський хлібокомбінат»
•жовтень 2007р. – березень 2009р. інженер-економіст 1 кат
•червень 2007р. – вересень 2007р. бухгалтер;
•грудень 2009р. – квітень 2010р курси підвищення кваліфікації за навчальною програмою «Комп’ютерні технології обліку з використанням програм «1С Бухгалтерія 8.1» та «Б Туз»
Основні напрямки роботи:
•штатна дисципліна(контроль наявності вакансій, штатних одиниць, доплат, змін до штатного розпису);
•робота з програмами «1С: 8.2 Кадровий облік і розрахунок заробітної плати, з АРМ «Виробництво», АРМ «Реалізація», АРМ «Зарплата» в БД «ORACLE», надання консультацій;
•складання і оформлення наказів з оплати праці;
•розроблення положень про структурні підрозділи підприємства, посадові і робочі інструкції,графіків роботи, хронометраж робочого часу;
•контролювання дотримання трудового законодавства, вирішення виробничих питань;
•аналіз оплати праці, розрахунок резерву відпусток, перевірка нарахувань єдиного соціального внеску;
•ціноутворення і калькуляція хлібобулочних виробів;
•нормування витрат на виробництві і контроль за їх використанням;
•заповнення статистичних звітів:
• 1-ПВ; 1-П, 1-ПЕ;1-Ціни
•переписка з контролюючими органами;
Додаткові відомості: володію англійською мовою з словником, комп’ютером та базовими офісними програмами на рівні досвідченого користувача, професіонал в програмі «1С: 8.2 Кадровий облік і розрахунок заробітної плати», програмами автоматизованого обліку «1С Бухгалтерія» версії 7.7 і 8.1, «Б Туз» на рівні користувача.
Графік роботи: повний робочий день. Можливі інші варіанти.
Особисті якості: відповідальна, порядна, доброзичлива, цілеспрямована та комунікативна людина;
Очікування: достойна заробітна плата, можливість професійного та фінансового розвитку.
Інше: не палю, неодружений. Хобі – спорт, відпочинок на природі, туризм.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: