Resume from April 29, 2024 PRO

Євгенія

Психолог (дитячий)

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
23 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Психологиня

from 04.2024 to now (1 month)
Клуб Добродіїв, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Проведення терапевтичних зустрічей для підлітків (10-12 років).

Практична психологиня

from 09.2023 to now (8 months)
Приватний ліцей Keyschool, Київ (Освіта, наука)

Робота з учнями 5-8 класів, яка включала:
- щотижневі групові заняття (за програмою CEEH/“Вчимося керувати емоціями“ та інші);
- індивідуальні корекційно-розвиткові заняття (тривожні та депресивні стани, розвиток асертивності);
- консультування (батьків з питань труднощів у вихованні/навчанні, учнів з питань труднощів у взаємовідносинах з іншими та вчителів з приводу труднощів у підтримуванні дисципліни);
- діагностика (спостереження на уроках та індивідуальне/групове тестування).
- просвітницька та профілактична робота (з учнями в рамках щотижневих групових занять та з вчителями в рамках надання письмових рекомендацій).

Практична психологиня

from 02.2023 to 06.2023 (4 months)
Гімназія №117 імені Лесі Українки з поглибленим вивченням іноземних мов Печерського району, Київ (Освіта, наука)

Робота з учнями 1-11 класів.

Практична психологиня

from 09.2022 to 02.2023 (5 months)
Приватна школа Олени Вєдєрнікової, Київ (Освіта, наука)

Робота з учнями 1-6 класів.

Education

Український інститут когнітивно-поведінкової терапії

Проєкт «Турбота про психічне здоров'я дітей та молоді (з основами КПТ)», Київ
Higher, from 2023 to 2024 (1 year)

Програма розроблена на прикладі аналогічних сучасних міжнародних програм та вимог щодо базових компетентностей фахівців у КПТ з дітьми, підлітками та їх рідними. Програма цілісно охоплює усі сфери турботи про психічне здоров’я дітей та молоді, а також спектр застосування КПТ у превенції та терапії психічних розладів та загалом промоції психічного здоров’я та благополуччя. Окрім КПТ охоплено теми пов’язані з розумінням вікового розвитку дитини, психології сім’ї, виховання, стосунків, а також сучасне наукове розуміння психічного здоров’я – як його розладів, так і механізмів резилієнтності.

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Факультет спеціальної та інклюзивної освіти, спеціальність "Психологія", Київ
Higher, from 2022 to 2024 (2 years)

Навчалася на кафеді спеціальної психології та медицини за освітньою програмою "Психологія порушень розвитку" для здобуття кваліфікації "Магістр психології. Психолог" та додаткової кваліфікації "Практичний психолог (інклюзивно-ресурсних центрів)» та «Психолог (закладів охорони здоров'я та соціальногозахисту)".

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Факультет спеціальної та інклюзивної освіти, спеціальність «Спеціальна освіта», Київ
Unfinished higher, from 2018 to 2022 (4 years)

Навчалася на кафедрі тифлопедагогіки та тифлопсихології за освітньою програмою "Тифлопедагогіка" та здобула кваліфікацію "Вчитель-дефектолог. Вчитель початкових класів закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями зору".

Диплом з відзнакою.

Additional education and certificates

Вебінар "Агресія у дітей та підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання"

2020, 2 год

Курс "Недискримінаційний підхід у навчанні"

2020, 32 год

Курс "Культура толерантності: як побудувати суспільство, комфортне для всіх"

2021, 1 год

Development of information accessibility for the deaf and blind persons in the Visegrad Group and Eastern Partnership Countries

2021, 16 год

Тренінг «Активні громадяни»

2021, 25.10-02.11

Марафон «Толерантна освіта — запорука здорового суспільства»

2022, 15 год

Курс з соціально-емоційного та етичного навчання (CEEH) в Emory University

2023, 8 год

Психоедукаційний тренінг "Психологічна стійкість, стрес та резилієнтність"

2023, 3 год

Курс "Перша психологічна допомога під час та після війни"

2023, 5 год

Knowledge and skills

Емоційний інтелект Mindfulness Ненасильницьке спілкування

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Травматичний досвід дитинства спрямовував мене на дослідження свого та міжособистісного чуттєвого досвіду, що привело мене до перших книжок з психології. Вже зі шкільних років я помітила, що у мене є здібності розуміти внутрішній світ людини й при вступі в університет я зупинила свій вибір на гуманітарних науках.

Під час вивчення курсу «Аномалії психічного розвитку» для здобуття ступеню бакалавра, викладач кафедри спеціальної психології та медицини ФСІО НПУ ім. Драгоманова Дем'яненко Б. Т. запропонував відвідувати факультатив «Сучасна психотерапія» в рамках його ініціативи. Понад двох років я систематично відвідувала семінари та виступала з доповідями на різні актуальні психологічні теми, що сприяло моїй самоосвіті.

Завдяки факультативу «Сучасна психотерапія» й самостійному вивченню фахової літератури, я ствердила намір пов’язати своє життя з наданням психологічної підтримки та допомоги людям, адже маю важливі особистісні утворення — емоційний інтелект, рефлексія, емпатія й усвідомлення, що є фундаментальною основою для формування моїх компетентностей як фахівчині.

В процесі подальшого навчання, під супроводом мого викладача-психотерапевта, я почала усвідомлювати, що моє дитинство, яке наповнене травматичним досвідом, також є й моєю силою, адже завдяки фаховій підготовці я здатна осмислити свій дитячий досвід, й трансформувати це в знання та навички для розуміння та роботи з психоемоційним станом дітей. Також, я проходжу власну психотерапію в методі схема-терапії.

Під керівництвом Дем'яненка Б. Т. я почала вивчати та практикувати mindfulness. Під час здобуття ступеня магістра, разом з Дем'яненком Б. Т., як моїм науковим керівником, я працювала над науково-дослідною роботою "ПСИХОПРОФІЛАКТИКА ТА ПСИХОТЕРАПІЯ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У СТУДЕНТІВ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ (СПЕЦІАЛЬНИХ, КЛІНІЧНИХ)", в якій вивчала mindfulness, як сучасний метод психотерапії та психопрофілактики.

Наразі продовжую підвищувати свою кваліфікацію та навчаюся в Українському інституті когнітивно-поведінкої терапії для того, щоб розвивати індивідуальну роботу з дітьми та батьками.

Додатково я дотримуюся концепції ненасильницького спілкування М. Розенберга, адже прагну розбудовувати толерантне суспільство.

Гуманізм — моя головна цінність, тому я веду активістську діяльність у сфері захисту прав людей, й завдяки своїй професії та активізму, я розумію потреби та перешкоди на життєвому шляху різних соціальних груп.

Вважаю, що глибинні системні зміни з розбудови демократичної держави, для якої найголовнішою цінністю є людська гідність, залежать від рівня психологічної зрілості дітей, що сприятиме формуванню свідомого, а занчить й щасливого суспільства.

Тому, як фахівчиня, я прагну реалізувати потенціал дітей, й для цього хочу діяти не тільки у соціальній сфері, а й у професійній — надаючи якісні послуги.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: