Resume from April 5, 2022

Татьяна

Помічник керівника, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City of residence:
Marhanets
Ready to work:
Marhanets, Remote

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Office Пользователь ПК Adobe Photoshop

Additional information

Досвід роботи

Керівник відділу продажів
з 09.2020 до 12.2020 (4 місяці)
Медичний центр «Краса та здоров’я», м.Львів(віддалено) (продаж товарів та медичних послуг)
Основними моїми обов’язками як керівника з якості були:
- конторь введеня відділу продаж (якості роботи, чіткості та швидкості в обробці заявок);
- контроль виконання щоденних показників та місячного плану компанії;
- оформлення заказів та дозаказів і робота в системі СРМ;
- робота по поверненню клієнтів;
- підбір персоналу;
- складання звітності по відділу.
- ведення всієї необхідної документації по відділу в Google Doc
- участь у нарадах компанії.

Керівник відділу контролю якості
з 01.2020 до 05.2020 (4 місяці)
Інтернет-магазин повітряних кульок «ГдеРадость», Москва (віддалено) (Продаж повітряних кульок та квітів по Москві та регіонам)
Основними моїми обов’язками як керівника з якості були:
- работа з претензіями та спорами, швидке рішення конфліктних ситуацій з клієнтами з подальшою співпрацею з ними;
- контроль якості роботи всіх відділів компанії, нарахування штрафних санкцій за неналежно виконану роботу;
- оформлення дозаказів і робота в системі СРМ;
- робота по поверненню клієнтів;
- робота з негативними та позитивними відгуками клієнтів.
- ведення необхідної документації по відділу в Google Doc
- участь у нарадах відділів компанії.

Менеджер з продажу
з 09.2019 по 12.2019 (4 місяці)
Інтернет-магазин повітряних кульок «ГдеРадость», Москва (віддалено) (Продаж повітряних кульок та квітів по Москві та регіонам)
Основними моїми обов’язками як менеджера були:
-прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків щодо уточнення замовлення товару за допомогою IP телефонії;
- виявлення потреб клієнта, надання розвернутої інформації по кожному товару, поміч у виборі композиції та пропонування додаткового товару;
- внесення та оформлення заказів та дозаказів у системі Retail СRM;
- работа з претензіями та спорами, швидке рішення конфліктних ситуацій;
- виконання показників плану та збільшення конверсії.

Спеціаліст зі збору інформації
З 02.2019-07.2019 (5 місяців)
Івент-агенство «Mosblockchain»(віддалено) (Організація бізнес-заходів в Москві і регіонах Росії)
Основними моїми обов’язками були:
- збір інформації по конкурентам та потенціальним клієнтам;
- збір цільової аудиторії заходу, використовуючи всі можливі засоби реклами;
- просування бізнес-аккаунтів агентства в Facebook та Instagram;
-переписка з цільовими та потенційними партнерами по кожному івенту.

Менеджер з продажу
з 09.2018 по 02.2019 (5 місяців)
Інтернет-магазин іграшок "Игры Мира", Москва (віддалено) (Продаж іграшок по Москві та регіонам.)
Основними моїми обов’язками як менеджера були:
-прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків щодо замовлення товару за допомогою IP телефонії;
- виявлення потреб клієнта, надання розвернутої інформації по кожному товару, поміч у виборі іграшки по віку дитини та пропонування додаткового товару;
- внесення, оформлення та введення контролю виконання заказів та дозаказів у системі АМО СRM;
- работа з претензіями та спорами, швидке рішення конфліктних ситуацій;
- надання підтримки і допомоги іншим менеджерам в оформленні заказів.

Секретар-референт
3 02.2013 по 09.2018 (5 років і 8 місяців)
СП «Марганецький центр професійного розвитку персоналу» РФ «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», Марганець (Підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації персоналу залізниці)
Основними моїми обов’язками як секретаря були:
- прийом, реєстрація вхідної та вихідної документації, передача на розгляд керівнику;
- надання відповіді на листи в указаний термін та створення наказів по підприємству;
- ведення кадрового діловодства (прийом, переміщення, звільнення працівників Центру, надання усіх видів відпусток);
-ведення обліку слухачів (зарахування до Центру, відрахування, направлення на виробничу практику);
- ведення табеля робочого часу на усіх працівників Центру.
- ведення звітності по Центру.

Освіта
Національна Металургійна Академія України
Менеджмент організацій і адміністрування, Дніпро
Вища, з 09.2006 по 06.2012 (5 років 9 місяців)
Отримала кваліфікацію спеціаліста з менеджменту організацій і адміністрування.

Додаткова освіта
Курси риторики (2012, 3 місяці)
Курси англійської мови (2019, 3 місяці)
Курс «Унікальний дизайн людини» (2018, 2 місяці)
Курс з покращення продажів (2021 рік. 1 місяць)
Курс «Ефективний рекрутинг» А. Сохіної (ще проходжу)

Професійні та інші навички
•Навички роботи з комп’ютером
Оперативно та впевнено працюю в Microsoft Office, Google документами, маю досвід роботи в AMO, Retail CRM, Bitrix24, швидко освоюю нові програми.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: