Resume from November 25, 2021 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6872670

Комерційний директор

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний директор

from 06.2020 to 01.2021 (7 months)
ТОВ "А-Мега Авто", Київ (Дистриб'юцiя та імпорт)

Напрямок: дистриб'ютор акумуляторних автомобільних батарей
А-МЕГА (власне виробництво), імпортер автомобільних масел, антифризів, рідин.
Канали збуту: національні та регіональні мережі, роздріб, опт, онлайн продажі.

Комерційний директор

from 09.2019 to 04.2020 (7 months)
ТОВ «Юнімед Органік», Київ (Продукти харчування, бітовая хімія, дитинство, материнство)

Формування та впровадження стратегічного і тактичного планів розвитку ринку збуту.
• Забезпечення та контроль виконання ключових показників компанії - відвантаження, прихід, ОДЗ, рентабельність.
• Ведення переговорів і налагодження взаємовигідних відносин зі стратегічними клієнтами.
• Проведення річних переговорів з ключовими клієнтами.
• Розробка та впровадження заходів по скороченню дебіторської заборгованості
• Управління портфелем ексклюзивних брендів, асортиментної політикою і ціноутворенням.
• Підготовка та реалізація маркетингових планів щодо виходу на ринок нових продуктів.
• Розвиток партнерських відносин з постачальниками і з клієнтами компанії, побудова довгострокових відносин - проведення регулярної роботи з постачальниками для отримання маркетингової підтримки (бюджету).
• Пошук нових брендів, ведення переговорів з виробниками.
• Розробка та реалізація рекламних кампаній і програм просування товарів і послуг.
• Аналіз конкурентного середовища, позицій компанії на ринку, прогнозування.
• Управління та розвиток напрямку digital.
• Створення маркетингового бюджету і контроль його виконання.
• Участь у виставках.

Результати та досягнення:
• Збільшення обсягу продажів;
• Виведення нових марок на ринок України;
• Підключення нових мережевих клієнтів;

Директор з розвитку

from 12.2017 to 12.2018 (1 year)
ТОВ «СВ-груп-А», Київ (імпорт товару, оптово-роздрібна торгівля кави та кавового обладнання для ринку HoReCa, оренда обладнання, сервісний центр по ремонту кавового обладнання. Торгові марки кави ОN Cоffee, Bristot (Італія), кавомолки -Fiorenzato, Сeado, кавомашини LaZpaziale,)

Організація роботи відділу продажів напрямку HoReCa на території України (через дистриб'юторів, Київ - дистриб'ютор і філія, прямі продажі).
• Формування команди;
• Організація роботи сервісного центру по ремонту й відновлення професійного обладнання г. Киев.
• Розвиток і супровід клієнтської бази, в т.ч. відкриття нових дистриб'юторів.
• Розробка та впровадження стратегії розвитку, і збільшення обсягу продажів.
• Розробка пакетів пропозицій для клієнтів.

Результати та досягнення:
Успішний досвід створення торгової команди та створення сервісного центру з ремонту кавового обладнання.
Розвиток Київської філії, збільшення обсягу продажів.

Комерційний директор

from 07.2017 to 09.2018 (1 year 2 months)
Директор з розвитку Київський завод «РІАП», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

• Робота з торговими майданчиками системи Prozorro, документальне оформлення та контроль підготовки пакетів договорів, для беруть участь у процедурі закупівлі.
• Ведення переговорів з Клієнтами Укроборонпром, УКРНАФТА, Укргазвидобування,
• Моніторинг державних і комерційних тендерів на предмет співпраці та виробництва нових SKU для них;
• Участь в тендерах;

Директор

from 07.2013 to 07.2015 (2 years)
Lauffer Group - багатопрофільний холдинг, ТОВ «ІНДЖЕНІУМ», Київ (Імпорт товару-кави машин ТМ Melitta (Німеччина), кава ТМ Rombouts (Бельгія), сервісний центр;)

• Організація закупівельної діяльності: планування та контроль поставок, сертифікація, логістика, митниця, оптимізація платежів;
• Створення та розвиток стійких довгострокових відносин з постачальниками (Німеччина, Бельгія), проведення переговорів, оптимізація умов (товарний кредит, умови поставок, ціни);
• Формування асортиментної і цінової політики компанії;
• Бюджетування, фінансове планування, контроль руху грошових коштів;
• Управлінський і фінансовий облік;
• Стратегічне і оперативне планування, контроль роботи компанії, забезпечення ефективного використання ресурсів компанії;
• Розробка, впровадження і оптимізація бізнес-процесів, кризовий менеджмент;
• Робота з національними і регіональними мережами України (Фоззі (Сільпо), Varus, Таврія, Епіцентр, і ін.);
Результати та досягнення:
Успішний досвід управління портфелем брендів, збереження і продовження міжнародних контрактів
Збільшення товарообігу компанії.

Розробка і впровадження системи стійких і довгострокових контактів з іноземними компаніями-постачальниками.
Побудова ефективної програми стабілізації та виведення компанії з збиткового підприємства в стабільний і зростаючий.
Створення професійної команди однодумців.

Результати та досягнення:
Успішний досвід управління портфелем брендів, збереження і продовження міжнародних контрактів
Збільшення товарообігу компанії.
Розробка і впровадження системи стійких і довгострокових контактів з іноземними компаніями-постачальниками.
Побудова ефективної програми стабілізації та виведення компанії з збиткового підприємства в стабільний і зростаючий.
Створення професійної команди однодумців.

Комерційний директор

from 11.2008 to 11.2012 (4 years)
ТОВ «Тіссані-груп», Київ (Транспорт, логістика)

• Розробка і реалізація стратегії розвитку підприємства.
• Стратегічне управління компанією, розвиток основних бізнес-напрямків, в т.ч. управління змінами;
• Формування асортиментної і цінової політики компанії;
• Управління процесом продажів;
• Бюджетування, фінансове планування, контроль руху грошових коштів;
• Управлінський і фінансовий облік;
• Побудова мережі регіональних представництв і обласних команд;
• Операційне управління бізнес-процесами (внутрішніми і зовнішніми) і персоналом;
• Розробка та реалізація систем мотивації;
• Фінансовий та юридичний менеджмент, економічний аналіз і планування
• Розробка і проведення промо-акцій, спрямованих на збільшення обсягів продажів;
• Складання бюджетів відділів продажів і підприємства;
• Планування обсягів продажів і маркетингових бюджетів на короткостроковий і довгостроковий період;
• Економічне прогнозування, планування маркетингових показників, обсягів виробництва, продажів, і відвантажень продукції, дистрибутивного покриття.
• Робота з національними і регіональними мережами;

Результати та досягнення:
Здійснення контролю руху фін. потоків.
Збільшення товарообігу компанії, динаміка зростання продажів.
Розробка унікальної програми мотивації персоналу, створення програми аналізу та планування продажів.
Розвиток відносин з регіональними мережами.

Education

Східно-український університет імені Даля

Економіка підприємства, Сєвєродонецьк
Higher, from 2007 to 2012 (4 years 10 months)

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Кваліфікація:
- більше 18 років успішної роботи в галузі управління підприємством на ринку FMCG;
- досвід стратегічного планування;
- досвід організації на підприємстві всіх бізнес-процесів з нуля;
- досвід антикризового управління;
- успішний досвід ведення переговорів на високому рівні, навички презентації;
- досвід розробки та реалізації маркетингової політики компанії (товарна, цінова, збутова,
а також стратегія просування;
- досвід розвитку філіальної мережі в національному масштабі;
- успішний досвід управління портфелем брендів;
- досвід створення ефективної управлінської команди;
- досвід ефективного управління активами компанії;
- успішний довгостроковий досвід співпраці з усіма торгово-роздрібними продуктовими
мережами України;
- знання в області ЗЕД, логістики, маркетингу, фінансів (включаючи фінансове планування,
аналіз, контроль і бюджетування);
- успішний досвід роботи з торговими майданчиками Prozzoro.

Принцип в роботі: досягнення ефективного результату в найкоротші терміни.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: