Resume from April 26, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6884204

Бухгалтер, менеджер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Shepetivka
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер із збуту фізичним особам

from 06.2021 to 09.2022 (1 year 3 months)
ТОВ, Хмельницький (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки на цій посаді: Прийом і обробка заявок на укладання нових договорів, ведення переговорів, робота з запереченнями; оформлення договорів поставки / надання послуг, ведення бази даних клієнтів, внесення змін, контроль дебіторської заборгованості;
Робота з клієнтом по поточних питаннях, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих послуг, ведення і підтримка поточної бази клієнтів; Розміщення реклами в Інтернеті, телефонні продажі та постійне супроводження клієнтів, організація та проведення рекламних кампаній.

Робота з первинною бухгалтерією;
Консультування клієнтів по телефону; Набутті навички в роботі офісних програм:
1С; СRM .
Вмію спілкуватися з людьми, працювати в команді, планувати і організовувати свій робочий день.

Головний бухгалтер

from 08.2005 to 05.2021 (15 years 9 months)
Бюджетна організація, Шепетівка (Державні організації)

Основні обов'язки та досягнення працюючи єдиним бухгалтером:

-Ведення бухгалтерського обліку з дотриманням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, складення фінансової, бюджетної, податкової та cтатистичної звітності.

-Розробка облікової політики, правил документообігу, інших внутрішніх нормативних документів установи.

-Складання штатного розпису установи відповідно вимогам чинного законодавства.

-Нарахування заробітної плати (нарахування податків, розрахунок відпусток, лікарняних листів, розрахунок декретних, нарахування преміальних виплат).

-Здійснення розрахунків з орендної плати та облік платежів.

-Ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами, претензійно-позовної роботи, складання актів звірок, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

-Ведення обліку, списання та проведення щорічної інвентаризації активів і зобов'язань установи.

-Ведення меморіальних ордерів, головної книги, складання балансу установи,

- Складання зведеної фінансової та бюджетної звітності,

-Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності установи.

-Здійснення автоматизації бухгалтерського обліку за допомогою модульного програмного комплексу "Фінансова звітність", Мережа- М (Казначейство), M.E.Doc, OPZ (Податкова звітність), «Клієнт-банк».

-Успішне проходження перевірок фінансово-господарської діяльності установи Рахунковою палатою України, державною фінансовою інспекцією України в Хмельницькій області, Фондами соціального страхування та ін.

-Реєстрація та робота з Єдиним веб-порталом використання публічних коштів Edata і здача Податкової декларації в програмі MEDOC.
Облік заборгованості і передплати, взаємозалік, звірка з клієнтами.

-Підготовка та подача до контролюючого органу звітів 1 ДФ, ЄСВ.

- Видача довіреностей, облік вхідної та вхідної та вихідної кореспонденції.

- Опублікування планів, звітів та Договірів про закупівлю товарів, робіт чи послуг, здійснену через систему електронних торгів ProZorro.


- Організація забезпечення ефективної системи архівного оформлення, підшивки та зберігання документів.

Education

Міжрегіональна академія управління персоналом

Бухгалтерський облік та аудит, Хмельницкий
Higher, from 2005 to 2008 (3 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Робота з оргтехнікою Internet Explorer MS Access Opera Mozilla Firefox Робота зі сканером Робота з факсом Робота з ксероксом Робота з принтером Google Chrome Ведення звітності Здатність до навчання Веб-браузери WordPad Аміго Робота з ламінатором Підготовка, розроблення та проведення презентацій. Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія FREDO Звіт СОТА Знання ПКУ Бест-Звіт Ведення кадрового обліку Уважність Неконфліктність Користувач 1С

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Характер спокійний, урівноважений, ініціативна та комунікабельна, добросовісна, маю почуття обов’язку. У спілкуванні з колегами доброзичлива, володію високим рівнем культури поведінки та ділового спілкування, вмію аналізувати та логічно мислити, маю хороші аналітичні здібності.
Завжди готова передавати свої знання та вчитися у інших.
Постійно підвищую рівень своєї кваліфікації.
Маю сертифікати про підвищення кваліфікації.
Нагороджена грамотами обласної ради, районної державної адміністрації, районної ради.

Шкідливих звичок не маю. Судимості відсутні.

Загальний стаж роботи – 1 7років, в тому числі стаж державної
служби – 11 років.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: