Resume from February 26, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6896845

Менеджер інтернет-магазину, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер інтернет-магазину

from 04.2021 to now (3 years 1 month)
Роздрібна торгівля

Менеджер по роботі з постачальниками, з вересня 2021:
- детальна робота з асортиментом: додавання нових товарів на сайт, формування характеристик, редагування зображень, оновлення старих карт товарів;
- оновлення прайс-листів, залишків, акцій (xml, xlsx)
- моніторинг роздрібних цін конкурентів;
- аналіз попиту на окремі бренди або категорії товарів;
- ведення взаєморозрахунків з постачальниками;
- спілкування з постачальниками з усіх наведених вище питань;
- пошук та навчання контент-менеджерів для заведення карт товарів;
- формування плану заведення товарів для групи контент-менеджерів та контроль виконання поставлених задач.

Клієнт-менеджер, квітень-серпень 2021:
- консультація клієнтів на телефоні підтримки: асортимент, розміри, оплата, доставка, обмін, оформлення замовлень, підбір товарів за параметрами та характеристиками, вирішення конфліктних ситуацій;
- підтвердження та обробка замовлень на сайті (телефон, Viber, Telegram, Gmail);
- контроль виконання замовлення з моменту його підтвердження до запиту на відгук;
- робота з постійними клієнтами та індивідуальними замовленнями;
- робота з ЕН в бізнес-кабінетах Нової пошти, контроль за термінами доставки, оформлення повернень та вирішення проблемних ситуацій з відправленнями;
- додавання нових товарів в каталог сайту: детальна робота з картами товарів, формування характеристик, робота з зображеннями;
- спілкування з постачальниками щодо наявності товарів, індивідуальних замовлень клієнтів, обміну та повернення товарів.

Менеджер інтернет-магазину

from 10.2018 to 03.2021 (2 years 5 months)
f-oboi, Дніпро (Роздрібна торгівля)

- консультація клієнтів: асортимент, розміри, оплата, доставка, обмін, вирішення конфліктних ситуацій;
- продаж по телефону і в повідомленнях (сайт, Viber, Telegram, маркетплейс Rozetka);
- робота з індивідуальними замовленнями (узгодження з клієнтом макетів для друку під замовлення, пошук необхідних або близьких по змісту зображень тощо);
- обробка замовлень (роздріб, дропшипінг, опт), пакування та відправлення товару;
- створення ЕН в особистих кабінетах Нової пошти, УкрПошти, контроль за термінами доставки, оформлення повернень та вирішення проблемних ситуацій з пошкодженнями відправлень;
- формування характеристик та описів товару, додавання нових товарів в каталог сайту;
- ведення первинної звітності з продажів;
- спілкування з постачальниками та формування закупівлі товару на склад.

Секретар на кафедрі менеджменту

from 09.2015 to 09.2018 (3 years)
НМетАУ, Дніпро (Освіта, наука)

- облік, реєстрація і підготовка кореспонденції;
- підготовка і узгодження зі структурними підрозділами окремих наказів, листів та інших документів;
- оформлення і своєчасна розсилка електронних листів та матеріалів співробітникам кафедри щодо навчального процесу, засідань, нарад, конференцій, семінарів;
- прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка внутрішньої кореспонденції, підготовка справ до здачі у внутрішній архів;
- оформлення графіку відпусток та розкладу викладачів кафедри;
- оформлення стендів з необхідною інформацією для студентів;
- контроль за святковими і ювілейними датами;
- збір та зведення інформації в електронні таблиці;
- забезпечення життєдіяльності кафедри (замовлення доставки води, своєчасна заправка принтерів тощо).

Education

Національний гірничий університет, НГУ

Облік і аудит, Дніпро
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

Основи охорони праці та правове регулювання взаємовідносин у сфері послуг

2015 рік, 7 днів

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Володію українською та російською мовами; маю навички роботи з офісними програмами (Word, Excel тощо), Google документами, мобільними месенджерами, особистим кабінетом продавця маркет-плейсу та pricecreator Rozetka.

Можу працювати дистанційно. Створені всі умови для віддаленої роботи (окремий кабінет, тиша, робочий комп'ютер, швидкісний інтернет).

Шукаю дистанційну роботу або роботу в офісі. Зайнятість повний 8 годинний робочий день, 5/2; або 12 годин 2/2.
Розгляну варіанти суміжних професій, без пошуку клієнтів.
Оплата від 5 тис/тиждень. Без ставки - не розглядаю.

Не спізнююся, раніше не йду, немає маленьких дітей.
Відповідальна, дисциплінована, не конфліктна. Швидко навчаюсь і легко сприймаю нову інформацію. Стану вашим надійним помічником.

Будь ласка, пропонуйте з посиланням на вакансію або пишіть із зазначенням графіка/обов'язків/зарплати.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: