Resume from February 22, 2022 PRO

Світлана

Економіст відділення банку, фінансовий консультант

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер ревізор

from 05.2021 to now (3 years)
ТОВ Тандем плюс, Харків (продовольчі товари)

-виконання доручень керівника,
-обробка первинної документації ТМО торгових точках (40 магазинів),
-участь і проведення інвентаризації по торгових точках.

менеджер по з роботі з  клієнтами

from 01.2021 to 03.2021 (2 months)
Sales Time Group, Харків (Фінанси, банки, страхування)

- пошук необхідної інформації в Інтернеті,
- анкетування клієнтів (тепла база),
- внесення інформації в систему CRМ,
- досвід лідогенерації.

Education

Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури

Факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «ФІНАНСИ», Харків
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 9 months)

диплом – спеціаліст з фінансів та кредиту (денна форма навчання).

Additional education and certificates

Курси «Бухгалтерський облік і аудит»

 з  грудня 2009 р. по квітень 2010р.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Access Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з принтером Касові операції Робота в команді - досвід роботи з продовольчими товарами; - уміння вирішувати конфліктні ситуації - навички управління персоналом; Досвід проведення інвентаризації;

Additional information

Досвід роботи:
З 2007р. по 2008р. на посаді продавець в торговій мережі «Велика Кишеня».
В 2008р. продавець-консультант в супермаркеті «Блиск».
З 2011р. по 2020р. продавець продовольчих товарів відділ свіжих продуктів в ТОВ «СІЛЬПО-ФУД».
З січня 2021г. по березень 2021г. менеджер по з роботі з клієнтами в Sales Time Group.
Функціональні обов’язки:
- консультування та обслуговування покупців;
- контроль терміну придатності продуктів;
- робота з касою;
- викладка товару; цінників на товар, додаткові місця, контроль планограм;
- контроль залишків товару, прийом замовлень;
- виконання доручень керівника;
- участь в проведенні інвентаризації;
- виконання плану продаж;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- контроль чистоти і порядку в торговому залі;
- участь в організації різних масових заходів;
- пошук необхідної інформації в Інтернеті,
- анкетування клієнтів (тепла база),
- внесення інформації в систему CRM.

Професійні навички:
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Excel, Access, Internet), 1C: Підприємства;
- досвід роботи з продовольчими товарами;
- навички роботи з касовим апаратом;
- уміння вирішувати конфліктні ситуації;
- досвід проведення інвентаризації;
- володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання;
- уміння працювати в команді;
- навички управління персоналом;
- досвід лідогенерації,
- грамотна усна і письмова мова;
- знання мов: англійська - базова; російська – вільно володію; українська – рідна.

Особисті якості: Комунікабельність, працьовитість, відповідальність, пунктуальність ініціативність, цілеспрямованість, дисциплінованість, психологічна стійкість, націлена на досягнення результату. Здатна швидко навчатися новим видам діяльності.

Додаткова інформація:
Діти: донька 5 років.
Без шкідливих звичок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: