Resume from May 6, 2024

Сергей

Оператор 1C, 21 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комірник

from 10.2023 to 04.2024 (6 months)
Miraton, Київ (Роздрібна торгівля)

Прийом товару
Розміщення на складі
Маркіровка товару
Робота з 1C
Логістика

Knowledge and skills

MS Excel MS Office MS Outlook Email Знання офісних програм Gmail Google 1С:Торгівля і склад Користувач 1С Контроль залишків Стікерування товару Водійські права кат. B Комунікабельність Управління персоналом Інвентаризація

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Гончарук Сергій Валерійович
Дата народження : 07.04.1981
Місто : Київ
Моб.телефон :[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail : [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Вересень 1996р.- червень 1999 р. ” Київський професійний енергетичний ліцей” та здобув спеціальність маляр,штукатур,лицювальник-плиточник,( четвертого розряду) .
Вересень 1999 р. – червень 2002 р.,” Київський технікум готельного господарства” за спеціальністю “Організація обслуговування в готелях і туристських комплексах “ і здобув кваліфікацію техніка – організатора ( денна форма навчання ).
Вересень 2002 р. – червень 2005 р., “Київський університет туризму ,економіки і права“ і отримав повну вищу освіту за спеціальністю “Менеджмент організацій “ та здобув кваліфікацію менеджера – економіста.

Досвід роботи:
Адміністратор
лютий 2002р-липень 2005р. Київський технікум готельного господарства.
Функціональні обов'язки:
- організація якісних послуг для клієнтів
- поселення та виселення гостей,які проживають у готелі;
- залагодження конфліктних ситуацій ,консультування клієнтів
- складання кошторису ,звітність
- співпраця з іншими працівниками .
Адміністратор
липень2004-лютий 2006р. СПД фіз.особа Усмінський В.І.
Функціональні обов'язки:
- організація зберігання продукції запобігання їх псуванню та втратам.
- ведення обліку наявних на складі матеріальних цінностей і звітну документацію про їх рух.
- участь у проведенні інвентаризацій.
- керівництво роботами по прийому,раціонального розміщення , зберігання та відпуску товарно-матеріальних цінностей .
Менеджер-консультант
березень 2007-листопад 2010р ТОВ ”Торговий” Дім Укропт”
Функціональні обов'язки:
- ведення і підтримка поточної бази клієнтів
- прийом і обробка заявок на товар ,робота з первинною бухгалтерією,документообіг
- консультація клієнтів по телефону
- контроль і відстеження відвантажень,взаємодія з транспортними компаніями
- робота з клієнтом по поточних питань,вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг.
Завідуючий складом, комірник
Листопад 2014-квітень 2017 ТОВ”Київ ліс”
Функціональні обов'язки:
- контроль обліку товару на складі;
- прийом та видача матеріальних цінностей зі складу;
- збір товару згідно накладних та організація його завантаження до транспорту, оформлення супроводжуючої документації;
- участь в інвентаризації;
- контроль роботи та виконання техніки безпеки підлеглими – вантажниками.
Професійні навички:
- впевнений користувач офісних програм Microsoft Office, в т.ч. Microsoft Excel; Google- робота с дисками, таблицями; почта - Gmail, Outlook, прочие;
- знання оргтехніки,досвід ведення документації та подання звітів
- навички роботи с клієнтами
- здатність міркувати і приймати рішення
- володіння мовами : українська ,російська вільно, англійська – базова (розмовна)
Особисті якості:
Відповідальність , чесність, націленість на результат,цілеспрямованість, вміння працювати в команді , здатність швидко навчатись,самоорганізованість, дисциплінованість.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: