Ірина
Психолог, 8 500 UAH
- Employment:
- Part-time.
- Age:
- 34 years
- City of residence:
- Brovary
- Ready to work:
- Brovary, Remote
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6935477
Additional information
Кріль Ірина Андріївна
Дата народження:23 березня 1990 рік
Регіон:Бровари
Телефон:[
E-mail:irіnі2303@ rambler.ru
Інформація про себе:
Освіта: Ніжинський державний університет імені М. Гоголя. Рік закінчення 2012. Маю диплом спеціаліста з відзнакою.
Спеціальність «Дошкільна освіта». Кваліфікація «Організатор дошкільної освіти. Вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог».
Досвід роботи:
Вихователь, психолог ДНЗ
Початок роботи: серпень 2013 р. - до 01. 09. 2017 р. Працювала в дитячому садочку м. Бровари. Виховувала та навчала дітей дошкільного віку. А також проводила розвивальні та навчальні заняття з дошкільнятами як дитячий практичний психолог.
Курси, тренінги, сертифікати:
Маю два свідоцтва про підвищення кваліфікації: 1-ше для вихователів ДНЗ (2016 р., м. Біла Церква), 2-ге – для практичних психологів ДНЗ (2017 р., м. Біла Церква).
Пройшла онлайн-курси навчальної програми «Арт-терапія в роботі з дітьми» О. Тараріної.
З 04. 09. 2017 р. по 19.04.2019 р. працювала в компанії ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Київ) - спеціалістом по персоналу.
В мої посадові обов'язки як фахівця з персоналу входили:
1) пошук та підбір персоналу;
2) проведення співбесід, тестування з кандидатами,
3) перевірка правильності заповнення документів при прийомі на роботу;
4) ведення обліку особового складу магазину;
5) здійснення прийому працівників, переведення та звільнення;
6) контроль плинності кадрів;
7) складання графіків відпусток працівників, оформлення та облік відпусток;
8) подання звітів про кількісний та якісний стан персоналу;
8) генерування табелю робочого часу працівників;
9) закриття авансового табеля та табеля на отримання з.п. працівників і т.д.
З 03.06.2019 р. по 03.01.2020 р. працювала на посаді діловода у відділі продажу м. Бровари департаменту з продажу нерухомості (ТОВ «Сітіконсалт Девелопмент») та виконувала наступні посадові обов'язки:
•відправлення документів за місцем призначення та контроль за їх своєчасним поверненням;
•контроль за проходженням документів (заяв від клієнтів), виконанням з урахуванням резолюції керівника;
•внесення даних в програму 1С Документообіг;
•ведення архіву.
Шукаю додаткову роботу з гнучким графіком, так як маю неповну зайнятість – працюю практичним психологом у дитячому садочку, консультую з питань батьківсько-дитячих відносин. Розглядаю для себе наступні вакансії – психолог в дитячий розвивальний центр / сім’ю; адміністратор на ресепшн в офіс, спортивний клуб.
Хобі та захоплення: подорожі, читання літератури психологічного спрямування (Дж.Темплтон, Л.Хей, Дж.Дорнан та ін.), прослуховування аудіокниг психологічного змісту, відвідування тренінгів та семінарів з психології, участь в психологічних онлайн-курсах; заняття гімнастикою.
Володіння мовами: вільно володію українською мовою.
Додаткова інформація:
Володіння ПК на рівні користувача. Швидко навчаюся.
More resumes of this candidate
Similar candidates
Психолог
Remote, Kyiv, Kropyvnytskyi
Психолог
Remote
Психолог
Remote, Kremenchuk
Психолог, помічник психолога
10000 UAH, Remote, Odesa
Психолог
Remote, Zaporizhzhia
Психолог
Remote