Resume from March 9, 2023 PRO

Олеся

Менеджер з персоналу, помічник керівника

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City of residence:
Nova Vodolaha
Ready to work:
Kharkiv, Nova Vodolaha

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст з діловодства та кадрових питань, помічник керівника

from 12.2015 to 03.2021 (5 years 3 months)
Нововодолазька районна рада, Новая Водолага (Державні організації)

- повний цикл ведення кадрової роботи (підбір, відбір, прийом, переведення, звільнення, відпустки, табелювання);
- організація діловодства;
- ведення загальної та кадрової документації;
- ведення вхідної, вихідної документації;
- проведення ділового листування з установами різного рівня;
- складання наказів, інструкцій, положень, програм, рішень, розпоряджень;
- організація роботи керівника (ведення календаря, організація зустрічей, нарад, переговорів різного рівня, оперативний збір інформації, підготовка та опрацювання аналітичних і інформаційних матеріалів, отримання завдань від керівника, організація і контроль виконання усього ланцюга процесу, організація ділових поїздок).
Трудову діяльність припинено у зв’язку із адміністративною реформою, а саме приєднання Нововодолазького району до Харківського та реорганізацією Нововодолазької районної ради.

Головний спеціаліст управління економіки

from 08.2005 to 12.2015 (10 years 4 months)
Нововодолазька районна державна адміністрація, Новая Водолага (Державні організації)

управління діяльністю житлово-комунальної сфери;
аналіз економічної діяльності комунальних підприємств;
опрацювання та узагальнення економічних показників;
розробка та контроль виконання районних програм розвитку;
підготовка доповідей, статей, інформаційних довідок;
формування та надання звітності роботи підвідомчого напряму для керівництва різних рівнів.

Education

Харківський національний економічний університет і м. С.Кузнеця

Державна служба, Харків
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

Харківська державна академія міського господарства

Економіка підприємства, Харків
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Робота з оргтехнікою Google Повний цикл рекрутингу Кадрова справа Організація, планування, ведення робочого графіку керівника

Additional information

Особисті якості
Володію креативним мисленням, аналітичними здібностями, високою працездатністю, вмінням налагоджувати контакти і зв'язки.
Маю навички планування і організації робочого часу, високий ступінь самомотивації, вміння вирішувати нестандартні задачі, працювати в режимі багатозадачності.
Відповідальна, дисциплінована, врівноважена.
Активна життєва позиція, доброзичлива.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: