Resume from April 29, 2024 PRO

Олена

HR Business partner, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Проектна робота

from 02.2021 to now (3 years 3 months)
Приватна практика, Одеса (Приватні особи)

✔️Супровід малого бизнеса в питаннях структурування, постановці цілей і залучення персоналу.
✔️Кризові питання фахівців і власників малого бізнесу.
✔️ Навчальний проект.

HR Business partner

from 11.2016 to 02.2021 (4 years 3 months)
ТОВ "Інтероко" бренд Люксоптика, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Створення сильної команди запровадження корпоративної культури.
2. Рішення актуальних стратегічних завдань.
3. Відстеження потреб бізнесу, аналіз та адаптація HR стратегії компанії.
4. Участь у бізнес процесах та розробці стратегії.
5. Вплив на взаємодію між департаментами та забезпечення узгодженості роботи.
4. Бюджетування та контроль за його виконання.
5. Участь у плануванні розширення мережі.
6. Пошук та пропозиції альтернативних нових рішень в сфері HR.
7.Рішення нестандартних кейсів разом з керівництвом.

Консультант керівників

from 01.2015 to 10.2016 (1 year 9 months)
ФОП “LiyaCruise”,АН “АРЕАЛ-контракт”, ДП "ІЛС" (логістика), Одеса (Нерухомість)

Співпраця з власниками з питань розвитку і планування, допомога у підборі персоналу.

HR менеджер

from 02.2011 to 12.2014 (3 years 10 months)
МедФармХолдинг (фармацевтика), Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1.Формування відділів персоналу за напрямами виробництва, роздріб, клініка і контроль їх роботи.
2. Закриття вакансій ТОП для керуючої компанії.
3. Пошук фахівців за напрямами: роздріб мережа аптек, фармацевтичне виробництво, нерухомість та капітальні ремонти.
3. Розробка та проведення атестація персоналу роздрібної мережі, адаптація персоналу.
4. Навчання персоналу, забезпечення проведення оцінки персоналу компанії з метою виявлення рівня знань та навичок відповідно до розробленої HR-стратегії.
5. Розробка програм для індивідуального та цільового навчання.
6. Створення та вдосконалення системи взаємодії з навчальними закладами з метою підготовки фахівців-початківців профільних спеціальностей
7. Контроль за виконанням стандартів роботи.
8. Організація свят, заходів до підприємства.
9. Участь у вирішенні конфліктних ситуацій у підрозділах.

Менеджер з персоналу

from 12.2008 to 01.2011 (2 years 1 month)
Литовський інвестиційний фонд (фінансові послуги), Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

1.Організація заходів і зустрічей.
2.Підготовка документів для презентації, зустрічей та переговорів.
3.Проведення презентацій і зустрічей.
4. Пошук та відбір співробітників для роботи фонду, життєзабезпечення офісів в регіонах.
Також всередині організації була головним бухгалтером виконуючи такі обов'язки: робота з бюджетниками (рахунки, оплати), часткова звітність (всі звіти з ЖКГ, газу та електроенергії),
5. Кадрова політика (пошук співбесіди персоналу, оформлення, розробка посадових інструкцій, кадрової політики, договорів матеріальної та комерційної відповідальності).

HR менеджер

from 11.2006 to 11.2011 (5 years)
ТОВ "ТД Амстор", Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

1. Відкриття маркетів зі штатом 400-500 чоловік: пошук, підбір, співбесіда персоналу.
2. Оформлення всієї документації особистої справи співробітників, що приймаються та звільняються (договору матеріальної та майнової відповідальності, комерційної таємниці, необхідні
розписки та ін.)
3. Розробка посадових інструкцій: накази, відрядження працівників.
4. Адаптація співробітника у відділі, аналіз роботи відділів щодо необхідності додавання чи скорочення штату, атестація співробітників, договору матеріальної відповідальності відділів.
5. Під час відпустки інспектора з кадрів повністю виконувала його функції.

Заступник директора

from 07.2004 to 10.2008 (4 years 3 months)
ТОВ "Тандем Плюс", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Розвиток і керування роздрібною мережею.
2. Укладання договорів із клієнтами.
3.Створення кадрової політики підприємства. (штатний розклад, посадові інструкції, співбесіда та оформлення, особисті справи, накази).

Education

Юго-Востоний институт психоанализа

Системные расстановки, системный терапевт -расстановщик, Запоріжжя
Higher, from 2013 to 2016 (2 years 10 months)

Запорізькій національний технічний універсітет

Управління перевезенням, логіст, Запоріжжя
Higher, from 1993 to 2003 (9 years 10 months)

Additional education and certificates

MQ тестування позитивне мислення

2013

Школа без логічного метода Академіка Лосева С.І.

2018

Курс “Клінічна психологія”

2021

Курс “Терапія травми” Франц Руперт

2021

Knowledge and skills

Підбір керівного персоналу Наполегливість MS Excel Ведення кадрового обліку MS PowerPoint Підбір персоналу для рітейлу Проведення тренінгів

Additional information

Soft Skills :
✔️Емоційний інтелект
✔️Системність
✔️Здатність до вирішення
конфліктів
✔️Гнучкість
✔️Комунікабельність
✔️Стресостійкість

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: