Resume from May 14, 2024 PRO

Оксана

Секретар

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Особистий помічник керівника

from 04.2021 to 02.2024 (2 years 10 months)
Front Desk Helpers Co, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Надання канцелярської та адміністративної підтримки керівникам проектів, менеджерам і старшим архітекторам
-Керування розкладом старшого архітектора, призначаючи зустрічі з NYC DOB та клієнтами
-Робота в інформаційній системі будівель Нью-Йорка
-Підготовка нової заявки для NYC DOB
-Усунення порушень з майна
-Підготовка пакетів номерів будинків до міста
-Взаємодія з відповідними органами під час підготовки документації для затвердження законом
-Підготовка всіх необхідних документів для проектів
-Робота з Департаментом будівництва Нью-Йорка
-Підготовка документів для дозволів на роботу та переконатися, що вони подані належним чином
-Робота з клієнтами по телефону або електронною поштою
-Здатність ефективно керувати кількома проектами за активної участі

Особистий помічник керівника

from 02.2018 to 04.2021 (3 years 2 months)
International Marketing FZCO, Інші країни (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Зустріч та вітання відвідувачів
-Управління календарем \ розкладом та зустрічами керівника
-Організація поїздок всередині країни та за кордоном
-Надання звітів про витрати
-Контроль та управління термінами, пов'язаними з вихідними проектами та відкритими питаннями
-Перевірка телефонних дзвінків, інших запитів та їх обробка, коли це необхідно
-Робота з вхідною електронною поштою, факсами та кур'єрською службою
-Професійна організація змістовних матеріалів
-Координація дій з персоналом та підтримка повної бази даних співробітників
-Підтримка зв'язку з клієнтами, постачальниками та іншим персоналом

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

from 06.2017 to 02.2018 (8 months)
Dulsco LLC, Інші країни (Готельно-ресторанний бізнес)

-Консультація з клієнтами, щоб оцінити потреби та визначити найкращі варіанти
-Здійснення продаж, створення пакетів послуг і призначення зустрічей
-Відповідати на багатоканальну телефону систему і відповідати на всі запитання клієнтів
-Звик працювати в швидкому темпі, здатний швидко мислити та успішно справлятися зі складними клієнтами
-Переконатися, що всі необхідні комп’ютерні навчальні модулі завершені, щоб забезпечити знання продукту, а також внесення змін компанії до політики та процедур
-Своєчасне вирішення питань в обслуговуванні клієнтів

Секретар

from 11.2015 to 05.2017 (1 year 6 months)
Bellcom LLC, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Відповідь на телефонні дзвінки в професійній манері
-Взаємодія з внутрішніми керівниками та зовнішніми фірмами
-Написання кореспонденції клієнтам і постачальникам, а також призначення зустрічей
-Збирання і координація потоку внутрішньої та зовнішньої інформації
-Підготовка документів, доповідей та презентацій
-Встановлення процедури адміністративної роботи для відстеження щоденних завдань персоналу
-Розміщення замовлень та листування з постачальниками для регулювання запасів

Менеджер по роботі з клієнтами

from 07.2013 to 10.2014 (1 year 3 months)
А-Банк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

-Координація роботи з різними командами та контроль щоденної готівки та касових функцій та забезпечення їх точності
- Надання клієнтам фінансової консультації та знання щодо різних продуктів
-Підтримка хороших робочих відносин з клієнтами та забезпечення задоволення від роботи
-Оновлення знань про всі нові продукти та послуги, які пропонує банк для досягнення цілей банку
-Допомога клієнтам у відкритті нових рахунків, депозитів і продажу кредитних карток
-Відправлення та отримання грошових переказів
-Координація з клієнтами та вирішення всіх складних проблем

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

from 09.2011 to 05.2013 (1 year 8 months)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

-Вітання клієнтів по телефону та дізнаватися про мету їхнього дзвінка
-Уважно слухати клієнтів і фіксувати інформацію як подумки, так і фактично
-Перевірка клієнтів, ставлячи запитання щодо попередньо визначеної дати народження, імені та пароля
-Допомога клієнтам у вирішенні проблем з онлайн-банкінгом і телефонним банкінгом
-Інструктаж клієнтів про проблеми безпеки щодо їхніх облікових записів і онлайн-транзакцій
-Надання клієнтам інформації про стан рахунку та оформлення чеків/інструментів

Education

Київський Університет Культури та Мистецтва

Туризм, Дніпро
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Knowledge and skills

Тайм-менеджмент Комунікабельність Відповідальність Організованість Роздрібна торгівля Професіоналізм Цілеспрямованість Продаж банківських продуктів Арх Знання інформаційної архітектури

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: