Resume from June 12, 2024 PRO

Єва

Менеджер з тендерів

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
22 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника, менеджер з тендерів

from 07.2018 to now (5 years 11 months)
ПП «Евротрансстрой», Одесса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Менеджер з тендерів:
повне ведення закупівель від пошуку до підписання договору:
1. Моніторинг тендерних майданчиків.
2. Вибірка відповідних тендерів.
3. Підготовка повного пакету документів (у тому числі банківська гарантія, страхування, сертифікати).
4. Завантаження на тендерний майданчик.
5. Участь в аукціоні разом із керівником.
6. Контроль результатів.
7. У разі перемоги підготовка всіх документів та контроль завантаження договору на Прозоро.
8. Перевірка тендерної пропозиції конкурентів.
9. Підготовка скарг, вимог по закупівлі спільно з юристом компанії.
Є досвід роботи з міжнародними площадками ( ЮНІСЕФ, МОМ і тд) - участь у тендерах та перемога.
Та досвід з тендерами на закупівлю товарів, послуг.


Помічник керівника/Офіс-менеджер
1. Участь у плануванні дня керівника, контроль виконання плану на день (наради, зустрічі).
2. Ведення протоколів нарад (на вимогу) та контроль виконавчості завдань.
3. Підготовка роздавального матеріалу про компанію (загальна інформація, буклет, супровідний лист) індивідуально для потенційного Замовника.
4. Особисті доручення керівника.
5. Заповнення та ведення AmoCRM, HubSpot.
6. Забезпечення життєдіяльності офісу (своєчасна закупівля канцтоварів, госп.потреб).
7. Взаємодія з юристами компанії, IT-адміністраторами.
8. Ведення документообігу: написання листів, реєстрація вхід./вихід. документації, договорів, коригування та укладання договорів.
9. Gmail/Teams: перевірка корпоративних пошт, ведення листування, впровадження в роботу колективу Teams з нуля, навчання та допомога. Також контроль виконавчості завдань у програмі ToDoist.
10. Взаємодія по всім питанням із співробітниками, Замовниками, Підрядниками.
11. Відправка, отримання, регістрації пошти (НоваПошта, УкрПочта).
12. Організація днів народження співробітників, різних заходів (Новий Рік, День Будівництва, 8 Березня і тд).

Education

Одеський національний університет імені І. І. Мечнікова

Романо-германский факультет, Одеса
Unfinished higher, from 2019 to 2024 (5 years)

На даний момент закінчую 5 курс, заочного відділення

Additional education and certificates

Семінар «Бої за тендер. Стратегія перемог»

2021 рік

Семінар "Публічні закупівлі в 2022р. Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, проведення та планування, в т.ч. на 2022р."

2021 рік

Семінар "Експерт з публічних закупівель"

2022

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office MS Outlook Adobe Photoshop AutoCAD Бітрікс24 Adobe Illustrator Adobe InDesign MS Teams Todoist

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

Ляменко Вадим Вадимович

Ляменко Вадим Вадимович

Начальник ВТВ, ТОВ "Ей Бі Сі Констракшен"

Contact details are hidden

Additional information

Особисті якості: стресостійка, відповідальна, чуйна, уважна, добра, не боюся труднощів, швидко схоплюю інформацію, комунікабельна.

Також маю навички у наступних галузях:
1. Проектування
- проходження експертизи (укладання договіру на проходження експертизи; підготовка необхідного пакета документів; контроль процесу; отримання експертного звіту; завантаження об'єкта у портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. (при необхідності));
- роздрукування та складання креслень у різні розділи проектної документації.
2. Фінанси
- щоденне планування фінансів у Платіжному календарі;
- щотижневе складання Бюджету спільно з керівником та головним інженером;
- ведення P/L;
- аналітична робота з керівником по Об'єктах;
- рознесення банку в 1С.
3. Логістика (оператор техніки)
- своєчасна закупівля палива;
- заправка техніки та механізмів;
- щомісячне списання палива.
4. Кадри
- пошук персоналу за заявками керівника на різних веб-ресурсах;
- проведення співбесід з кандидатами на посаду офіс-менеджера;
- аналізування та узгодження з керівником кандидата на посаду;
- введення новачка в курс справи та колектив, організація комфортного робочого місця.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: