Resume from May 4, 2024 PRO

Алла

Керівник групи, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Портфельний менеджер Малого та Середнього Бізнесу

from 10.2022 to now (1 year 7 months)
фінансова установа, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

Виконання планів, вирішення всіх питань клієнтів, якісне обслуговування та побудова довгострокових відносин, залучення нових клієнтів.

Керівник групи вхідних дзвінків

from 05.2021 to 04.2022 (11 months)
ТОВ МАНІВЕО ШВИДКА ФІНАНСОВА ДОПОМОГА, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення групою поставлених цілей: виконання показників КРІ - середня оцінка по Контрольному Листу Якості, кількість пропущених здвінків. Проведення співбесід, навчання нових операторів, адаптація на лінії, прослуховування дзвінків з ціллю виявлення помилок та опрацювання з оператором для подальшого усунення та напрацювання навичок згідно вимог, протягом всього часу роботи операторів. Проведення Зворотних зв'язків по результатам прослуханих дзвінків, виправлення помилок. Контроль виконання робочої дисципліни - вчасний вихід на зміну, дотримання перерв, призначення чергових на вихідні, надання звітності. Досягнення: виконання КРІ, високий показник Контрольного Листа Якості у новачків вже в перші місяці роботи, вдале проходження випробувального терміну операторами, зменшення кількості скарг клієнтів.

Керівник групи-Логіст

from 10.2020 to 04.2021 (6 months)
БігБоттл, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Як керівник - група надавала сервісне обслуговування чинних клієнтів та консультувала нових, працювали з вхідною лінією та вихідною - прозвон холоднохї бази. В мої обов'язки входило: контролювати обробку замовлень, які поступали через додаток, сайт, вхідну лінію, слухати та оцінювати дзвінки операторів та проводила зворотній зв'язок для усунення недоліків та помилок, з подальшим контролем виконання поставлених цілей та задач, складала табель виходу на работу для операторів, за необхідності змінювала скрипт для вхідних та вихідних дзвінків.
Як логіст - складанла економічно рентабельні маршрути доставки бутильованої артезіанської води та фермерських товарів з урахуванням побажань тимчасового обмеження клієнтів по місту Києву. Контролювала виконання поставлених завдань, швидко реагувала на зміни та вносили коригування у вже створений маршрут.
Досягнення: розширення бази клієнтів, збільшення продуктового асортименту під час замовлення клієнта, що позитивно впливає на середній чек і підвищує рентабельність. Налагоджена робота логістики-мінімальні витрати компанії – задоволені клієнти.

Керівник групи

from 05.2020 to 10.2020 (5 months)
МЦФЕР, Чернігів (IT)

Управління групою операторів по продажах до 10 осіб, виконання плану продажів, організація роботи групи, контроль якості мовлення, адаптація новачків (після навчання у тренера), ведення звітності, розподілення загального плану продажів та постановка індивідуальних планів, виявлення вузьких місць продажів у оператора та їх усунення шляхом навчання, відпрацювання діалогів, зміни скриптів.
Досягнення: виконання плану продаж, мінімальна плинність операторів, продаж у новачків в перші 2 тижні роботи.

Менеджер відділу якості

from 01.2020 to 04.2020 (3 months)
Инсайт+, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки: прослуховування та аналіз дзвінків. Виявлення помилок згідно воронки продаж, вимог ділового етикету. Проведення зворотнього зв'язку з ціллю виправлення вже існуючих помилок і попередження майбутніх, збільшення продаж, підвищення якості спілкування менеджерів з клієнтами. Індивидуальний підхід до кожного менеджера. Отримання зворотнього зв'язку від клієнтів, адаптування до моделі підприємства їх побажань, рекомендацій. Виявлення хибних скарг. Опрацювання цих ситуацій з операторами. З'ясування причин призупинення співробітництва неактивних клієнтів. Внесення отриманої інформації в таблицю, аналіз та передача звітності керівнику.
Досягнення: розробка та застосування оціночних таблиць звінків менеджерів, адаптованих конкретно під діятельність підприємства та вимог керівництва. Підготовка матеріалів для серії тренінгів з ділового етикету, збільшення кількості менеджерів, працюючих відповідно воронки продаж та вимог ділового етикету.

Ведучий спеціаліст відділа обслуговування фізичних осіб

from 12.2016 to 06.2019 (2 years 6 months)
Альфа банк, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

Надання консультацій клієнтам, донесення інформації про банківські продукти. Робота з запереченнями. Через 9 місяців почала працювати наставником, допомагала адаптуватись новим співробітникам. Завжди працювала на результат, завжди була у рейтингу лідерів.

Education

МНТУ Міжднародний Науково-Технічний Університет

Менеджмент підприємства, Київ
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Отримані знання на основі вивчення предметів за програмою: управління розвитком персонала, управління якістю, психологія управління, конфліктологія, менеджмент організації. Диплом з відзнакою - спеціаліст. Середній бал -4.86.

Additional education and certificates

Коучинг, перший рівень

2021р, 3 місяці

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint Email 1С:Предприятие Работа с оргтехникой База данных Google Google Карты Чесність Відповідальність Стресостійкість Мсб Вміння виявити дійсні цілі та бажання клієнта Навчання підлеглих Аналітичне мислення

Language proficiencies

Ukrainian — advanced

Similar candidates

All similar candidates