• PRO

Лідія

Фінансовий директор

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора з економічних питань

from 08.2021 to 12.2023 (2 years 4 months)
некомерційне підприємство "КФПЦ", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Фахівець експертного кваліфікаційного рівня з організації чіткого та безперебійного фінансово-економічного забезпечення підприємства.
Маю досвід: Розробка та складання фінансового плану підприємства, стратегічного плану на три роки. Здійснювала контроль закупівельного процесу підприємства, формувала політику управління договорами на рівні організації. Керівництво фінансовою службою, інженерно-технічною службою. Розробка фінансової структури, фінансової стратегії та фінансової політики підприємства. Проведення аналізу становища підприємства: стратегічний, фінансовий аналіз, виявлення резервів і поліпшення рентабельності. Залучення зовнішнього фінансування. Забезпечувала повний цикл фінансового менеджменту підприємства. Координувала фінансові потоки. Розробила і забезпечила виконання внутрішніх регламентуючих документів (розробка основних розділів колективного договору).
Забезпечила контроль ведення обліку запасів. Постійно проводила аналіз виникнення та забезпечила контроль погашення кредиторської заборгованості. Провела заходи оптимізації витрат енергоносіїв. Вела платіжний календар (з щомісячним аналізом відхилень і контролем над виконанням). Організувала та провела внутрішній аудит підприємства. Досвід роботи 18+ років з Державною казначейською службою України.
методами, прийомами та інструментами критичного мислення. Здатність створити культуру здійснення перевірок у всій організації. Здатність створити культуру вирішення конфліктів і посередництва з учасниками процедури закупівлі. Здатність контролювати управління складними договорами про закупівлю та надавати поради щодо вирішення питань з такими договорами. Ефективно спілкуватися з юристами, фахівцями зі стандартизації та іншими експертами з питань тендерної документації, обговорюючи правові аспекти та вимоги. Автономна робота та відповідальність за свою роботу. Володіння нормами суміжного законодавства (господарське, адміністративне, цивільне законодавство) Володіння кадровим менеджментом (формування посадових інструкцій співробітників та інше). Аналітичні здібності, відповідальність, стресостійкість, уміння працювати в команді і самостійно, володіння психо-діагностичними методиками. Практичний досвід 18+ років.

Заступник директора з економічних питань

from 03.2006 to 07.2021 (15 years 4 months)
Комунальне некомерційне підприємство " КМТЛ №1 з ДВ", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Фахівець експертного кваліфікаційного рівня з організації чіткого та безперебійного фінансово-економічного забезпечення підприємства.
Маю досвід: Розробка та складання фінансового плану підприємства, стратегічного плану на три роки. Здійснювала контроль закупівельного процесу підприємства, формувала політику управління договорами на рівні організації. Керівництво фінансовою службою, інженерно-технічною службою. Розробка фінансової структури, фінансової стратегії та фінансової політики підприємства. Проведення аналізу становища підприємства: стратегічний, фінансовий аналіз, виявлення резервів і поліпшення рентабельності. Залучення зовнішнього фінансування. Забезпечувала повний цикл фінансового менеджменту підприємства. Координувала фінансові потоки. Розробила і забезпечила виконання внутрішніх регламентуючих документів (розробка основних розділів колективного договору).
Забезпечила контроль ведення обліку запасів. Постійно проводила аналіз виникнення та забезпечила контроль погашення кредиторської заборгованості. Провела заходи оптимізації витрат енергоносіїв. Вела платіжний календар (з щомісячним аналізом відхилень і контролем над виконанням). Організувала та провела внутрішній аудит підприємства. Досвід роботи 18+ років з Державною казначейською службою України.
Володіння методами, прийомами та інструментами критичного мислення. Здатність створити культуру здійснення перевірок у всій організації. Здатність створити культуру вирішення конфліктів і посередництва з учасниками процедури закупівлі. Здатність контролювати управління складними договорами про закупівлю та надавати поради щодо вирішення питань з такими договорами. Ефективно спілкуватися з юристами, фахівцями зі стандартизації та іншими експертами з питань тендерної документації, обговорюючи правові аспекти та вимоги. Автономна робота та відповідальність за свою роботу. Володіння нормами суміжного законодавства (господарське, адміністративне, цивільне законодавство) Володіння кадровим менеджментом (формування посадових інструкцій співробітників та інше). Аналітичні здібності, відповідальність, стресостійкість, уміння працювати в команді і самостійно, володіння психо-діагностичними методиками. Практичний досвід 18+ років.

Education

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Менеджмент організацій, менеджер економіст, Київ
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 9 months)

МАУП

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Unfinished higher, from 1992 to 1995 (2 years 9 months)

Additional education and certificates

ДП Зовнішторгвидав України

1 день

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України ДП «ПРОЗОРРО»

1 день

Зміни до законодавств. Секрети ефективних закупівель

1 день

Впровадження та функціонування оплати на основі моделі Української системи ДСГ

2 дні

Підвищення кваліфікації «Реалізація Закону України «Про публічні закупівлі»

2 дні

Knowledge and skills

  • MS Office
  • M.E.Doc

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • German — beginner

Additional information

Про себе: Фахівець з організації чіткого та безперебійного фінансово-економічного забезпечення підприємства. Маю досвід: в проведенні комплексного економічного аналізу діяльності
підприємства та керівництва роботою з матеріально-технічного
планування; розробки заходів економічної ефективності організаці[ по складанню та своєчасному затвердженню структури управління, схем посадових окладів за діючими нормативами кадрової роботи.

Хобі та інтереси: Маю гарне почуття гумору. У вільний від роботи час відвідую театри, виставки, музеї, та подорожую світом.
Також віддаю перевагу пішохідним прогулянкам

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: