• PRO

Інна

HRD, HRBP, Head of HR, L&D, HR

Employment type:
full-time, part-time
Age:
44 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HRD

from 11.2023 to now (1 year 9 months)
Енергетична компанія, Вінниця (Енергетика)

• Формування та впровадження організаційної структури Компанії;
• Аналіз ринку праці, конкурентів та тенденцій у рекрутингу;
• Регламентація процесів управління персоналом;
• Формування та розвиток корпоративної культури, управління внутрішніми комунікаціями;
• Розробка системи оцінки, розвитку та навчання персоналу;
•Координація процесу оцінки ефективності – організація та проведення оцінки результативності роботи співробітників, зворотний зв'язок;
• Робота з ключовими клієнтами та партнерами;
• Фінансове управління та бізнес-розвиток;
• Формування та контроль використання бюджетів;
• Контроль за виконанням політик компанії.

Керівник департаменту навчання та розвитку персоналу

from 01.2023 to 10.2023 (9 months)
ТОВ РГК Україна, Вінниця (Машинобудування)

• Побудова процесу професійного навчання;
• Аналіз потреб та ресурсів в навчанні, оцінка персоналу для навчання;
• Визначення цілей та оцінки результатів навчання та розвитку, створення опису процесу та регламентів;
• Проведення офлайн та онлайн навчань;
• Оцінка ефективності навчання;
• Формування внутрішнього кадрового резерву.

HRBP

from 01.2021 to 01.2023 (2 years)
Retail, Вінниця (Роздрібна торгівля)

•участь у формуванні HR та бізнес - процесів;
•аналіз потреб у навчанні та розробка навчальних програм для співробітників;
•організація, супровід та координація процесу навчання та підбору персоналу;
•формування ефективної системи навчання та підготовка кадрового резерву відповідно до стратегії компанії;
•організація та проведення корпоративних заходів, тренінгів, конференцій, презентацій;
•формування та ведення статистики навчання;
•розробка планів, графіків проведення тренінгів і забезпечення їх виконання, підготовка звітів за підсумками навчальних заходів;
•супроводження навчання нових працівників на робочих місцях, створення матеріалів для тренінгів, підготовка атестацій, проведення атестацій;
•робота з дистанційними навчальними платформами;
•участь в розробці та впровадження адаптаційних і мотиваційних процесів в компанії;
•консультування керівників з питань підвищення результативності роботи персоналу;
•участь у впровадженні програм нематеріальної мотивації та підтримці корпоративної політики компанії;
•аналіз ринку праці, рівня ЗП, впровадження змін відповідно до актуальної ситуації на ринку праці;
•підтримка корпоративної культури та робота над брендом роботодавця;
•створення програми адаптації та розвитку персоналу;
•оцінка співробітників згідно моделій компетенцій.

Регіональний менеджер з персоналу

from 03.2017 to 12.2020 (3 years 9 months)
ТОВ «Спринтер Центр», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• побудова роботи відділу персоналу Компанії в 10 областях України;
• відкриття нових філій та підрозділів, створення команд;
• розробка та впровадження програми адаптації нових співробітників за спеціальностями;
• робота з корпоративною культурою, місією та цінностями компанії;
• побудова ефективної взаємодії зі структурними підрозділами;
• організація та управління процесом пошуку та підбором персоналу різного рівня згідно с політикою Компанії (підбір Middle до TOP рівня персоналу з використанням різних технологій та оцінки персоналу (jobs-сайти, headhunting та інш., визначення ефективного джерела пошуку, оцінка кандидата за компетенціями);
• формування кадрового резерву згідно с політикою Компанії, формування зовнішнього кадрового резерву, координація прийому персоналу;
• визначення оптимальних шляхів залучення персоналу;
• адаптація персоналу: onboarding (проведення Welcome day, контроль термінів, оцінка ефективності проходження випробувального терміну, консультаційна підтримка в період випробувального терміну);
• утримання персоналу: проведення інтерв'ю при звільненні, виявлення справжніх причин звільнення, розробка і реалізація заходів по утриманню,
• безпосередню участь у вирішенні складних ситуацій;
• підготовка та аналіз необхідної звітності, статистичних даних;
• побудова ефективних внутрішніх комунікацій в Компанії;
• аналіз потреби в персоналі, моніторинг ринку праці та оплати труда;
• розробка нормативних документів, положень, регламентів, інструкцій;
• проведення оцінки: Assessmet 360, інтерв’ю по компетенціям, Midot;
• контроль ведення кадрового діловодства;
• формування внутрішньої та зовнішньої корпоративної культури персоналу;
• організація та проведення корпоративних заходів;
• робота в 1С 8 ЗУП

Менеджер по персоналу

from 05.2006 to 02.2017 (10 years 9 months)
ТОВ «Спринтер Вінниця», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- забезпечення укомплектованості компанії необхідним персоналом (ТОП, менеджери, лінійний персонал);
- ведення повного циклу пошуку персоналу: від прийняття заявки до виходу кандидата на роботу;
- складання профілю вакансії, розміщення вакансій в ЗМІ, на job сайтах, запрошення кандидатів;
- онбордінг кандидатів та адміністрування процесу проходження випробувального терміну; організація та проведення атестації персоналу;
- ведення внутрішньої бази кандидатів та внутрішнього резерву;
- аналіз ринку праці, моніторинг заробітних плат;
- перевірка рекомендацій;
- вивчення ефективності джерел залучення кандидатів, контроль бюджету по підбору персоналу;
- організація та проведення корпоративних заходів;
- написання корпоративних статей та сценаріїв;
- повний цикл кадрового діловодства;
- формування звітності ( внутрішня та статистична).

Education

Вінницький торговельно економічний університет

Маркетинг, Вінниця
Higher, from 2001 to 2004 (3 years)

Additional education and certificates

Школа бізнес-тренера

2023

Knowledge and skills

  • Цілеспрямованість

Additional information

- Посвідчення водія категорії «В».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: