Ніна

Асистент, оператор ПК, адміністратор (стажер), 13 000 UAH

Considering positions: Асистент, оператор ПК, адміністратор (стажер), Офіс-менеджер
Employment type: part-time
Age: 37 years
City: Kyiv
Considering positions:
Асистент, оператор ПК, адміністратор (стажер), Офіс-менеджер
Employment type:
part-time
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 01.2023 to 03.2024 (1 year 3 months)
Лук Медіа, Київ (IT)

Облік документообігу і кореспонденції, організація поштових відправлень, організація робочого місця та техніки для працівників, допомога менеджерам в офісі, підтримка життєдіяльності офісу.

Фахівець з документообігу підрозділу

from 07.2019 to 10.2022 (3 years 4 months)
"Good place", Київ (Нерухомість)

Ведення документообігу підрозділу здачі в оренду приміщень. Виставлення рахунків, актів. Підготовка типових форм договорів та додаткових угод до них по шаблону. Реєстрація договорів. Реєстр документів для ремонту приміщень.Реєстрація документів та передача у відповідні підрозділи.

Фахівець з документообігу

from 05.2018 to 05.2019 (1 year)
ТОВ "Інтертоп Україна", Київ (продаж взуття та одягу)

Робота з документами: прийом, відправлення та реєстрація кореспонденції, телефонні дзвінки;
ведення відряджень працівників: реєстрація заявок, бронювання авіа-квитків, транспорту, готелю, замовлення полісів через агентство; комунікація з підрозділами компанії,
робота з документооборотом.

Офіс-менеджер

from 04.2017 to 10.2017 (7 months)
ТОВ "Юнайтед ло кампані", Київ (Юриспруденція)

Робота з документами:
прийом, відправлення кореспонденції; виставлення рахунків, актів;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
виконання доручень керівника;
робота з документооборотом. (юрист поїхав на навчання)

Офіс-менеджер

from 03.2012 to 01.2017 (4 years 11 months)
ТОВ "основабуд", "основархібуд", Київ (ремонт та будівництво)

Робота з документами:
реєстрація, прийом, відправлення кореспонденції;
ведення ділової переписки;
допомога у веденні кадрового діловодства, складання наказів, штатного розпису, табелю по фірмі, виписка довіреностей в 1С; перевірка звітів працівників для подальшої передачі у відділи;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
допомога у проведенні свят;
виконання доручень керівника.

Адміністратор (декретне місце)

from 07.2011 to 01.2012 (7 months)
ПрАТ "Волинська Фондова Компанія", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з документами: прийом, відправка кореспонденції;
ведення ділової переписки;
ведення табелю;
забір документів працівників для передачі в головний офіс;
оформлення посвідок на відрядження;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
виконання доручень керівника.

Education

Національний університет харчових технологій

Факультет механічний, спеціальність машини і технологія пакування, Київ
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Email
  • CRM
  • Amadeus

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Володіння комп'ютером:
досвід роботи з програмою Microsoft Office (Word,Exсel), Amadeus; IBM Lotus Notes; Zoiper; CRM; Harvest (виставлення онлайн-рахунків); є навики роботи в Інтернеті, з електронною поштою;
володіння офісною техніки (принтер, сканер);
знання мови: українська, російська.

Особисті якості: Здатність швидко навчатись, організованість, порядність, відповідальність, активна життєва позиція; не маю шкідливих звичок.

Сімейний стан: незаміжня.
Діти: немає.

Ціль: Отримання роботи у стабільній компанії з офіційним працевлаштуванням.

Прохання: вакансію оператора call-center - не пропонувати.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: