Resume from November 22, 2023 PRO

Марина

Офіс-менеджер, помічник керівника, оператор ПК, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу послуг працевлаштування за кордон

from 08.2019 to 02.2020 (6 months)
Агентство по працевлаштуванню за кордоном, Київ (Працевлаштування на работу за кордон)

Продавець-консультант, фахівець з логістики.

from 10.2018 to 07.2019 (9 months)
ТОВ "ЕПІЦЕНТР К", Фулфілмент-Центр "Полярна"., Київ (Роздрібна торгівля)

Швачка-закрійник

from 10.2010 to now (13 years 7 months)
Ателье, Київ (індивідуальне пошиття та ремонт одягу та домашнього текстилю)

Менеджер з продажу

from 03.2008 to 12.2013 (5 years 9 months)
ТОВ "Київ-Вікна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Офіс-менеджер

from 05.2003 to 08.2007 (4 years 3 months)
ЦШВСМ ФСТ "Україна", Київ (Краса, фітнес, спорт)

Education

Інститут післядипломної освіти працівників побутового обслуговування населення

Менеджмент у невиробничій сфері, Київ
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)

Additional education and certificates

Академія підприємництва "Ділові діти України", менеджер-підприємець

1995, 18 місяців

Учбовий центр "Терра", бухгалтер-економіст з правом роботи головним бухгалтером

2007, 3 місяці

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Робота з оргтехнікою MS Access Outlook Express Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Ведення соціальних мереж 1С:Торгівля і склад Логістика WMS Della Express Qguar Доброзичливість Комунікабельність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • German — beginner

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: