Resume from May 20, 2024 PRO

Тетяна

HRM, HRD, 40 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City of residence:
Kamianske
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR-менеджер

from 08.2021 to 04.2022 (8 months)
IT-КОМПАНІЯ (назву компанії не можу вказати, бо підписала NDA), Дніпро (IT)

1. Співпраця з керівництвом для визначення потреб у персоналі;
2. Аналіз ринку вакансій;
3. Пошук потенційних кандидатів з використання різноманітних інструментів та платформ для ефективного рекрутингу;
4. Співпраця з колегами з HR для оптимізації процесів підбору та оцінки кандидатів;
5. Проведення і запис співбесід, оцінки та тестування;
6. Ведення баз кандидатів;
7. Розробка та впровадження процесу адаптації нових співробітників;
8. Супровід нових працівників у перший робочий день;
9. Побудова системи мотивації, яка залучає та утримує саме «наших» працівників;
10. Контроль якості взаємодії та комунікації всередині команди;
11. Проведення «one-to-one» з працівниками;
12. Забезпечення єдиного інфо поля;
13. Управління процесом звільнення працівників;

HR-менеджер

from 08.2020 to 08.2021 (1 year)
ТОВ "Марітель", Кам'янське (Легка промисловість)

1. Рекрутинг;
2. Хантінг;
3. Побудова системи HR відділу із нуля;
4. Побудова з нуля відділу сервісу;
5. Побудова команди відділу продажу з 3 до 20 осіб (стабільно тримається, з урахуванням високої плинності кадрів);
6. Підбір персоналу Компанії – за 9 місяців роботи штат співробітників зріс у 2 рази;
7. Розробка системи навчання та адаптації для кожної посади;
8. Проведення оцінки задоволеності роботою працівниками (eNPS), розробка заходів нематеріальної мотивації;
9. Проведення консалтингу в Компанії, визначення та вирішення болю в кожному відділі;
10. Просування HR-бренду, ведення облікового запису в Інстаграм;
11. Реалізація проектів: створення інтернет-магазину на платформі "Rozetka", створення посадових папок з повним алгоритмом за посадою – навчання, адаптація, вступ на посаду, контроль виконання ЦКП посади; розробка організаційної структури Компанії, у тому числі й за книгою Олександра Висоцького "Малий бізнес велика гра;
12. Проходження тренінгу "Сіль" О.Пивоварова - розробка на підставі тренінгу інструкції щодо створення високоефективної команди в Компанії;
13. Проходження тренінгу Алести Сидорової з пошуку та підбору персоналу;
14. Проходження тренінгу Оксани Огнєвої "Найм та адаптація співробітників";
15. Проходження тренінгу Олеся Тимофєєва „Інтернет маркетинг”;
16. Спостереження за ринком праці по регіону, володіння інформацією про ситуацію з кадрами, середню заробітну плату на ринку та інформування про це керівництва;
17. Розробка системи внутрішнього навчання працівників Відділу продажу;
18. Підготовка документів для офіційного працевлаштування працівників;
19. Розробка мотивації кожної посади;
20. Навчання відділу продажу правил продажу в Інстаграм;
21. Підготовка тестових завдань на навчання етапам ведення діалогів;
22. Ведення звітності з лійок співбесід;
23. Ведення основи претендентів;
24. Ведення табельного обліку;
25. Робота з платформами: work.ua, rabota.ua, grk.ua, групами з працевлаштування Facebook, Telegram, Viber, досвід організації організації розклеювання оголошень на необхідних локаціях міста, розміщення інформації з вакансій у громадському транспорті;
26. Володіння програмами: SAP, 1C, CRM, Microsoft Office, навчаюсь та адаптуюсь під будь-яку програму;
27. Вміння вибудовувати систему з нуля, аналітичний склад розуму, грамотне мовлення, комунікативні навички на найвищому рівні, любов до людей, можу все, але важлива мотивація. Вмію знаходити саме тих (ідеальних) фахівціф, які потрібні компанії (з урахуванням професійних навичок та людських якостей)

HR-менеджер

from 03.2019 to 11.2019 (8 months)
ВАТ "ДКХЗ", Кам'янське (Металургійна промисловість, металообробка)

1. Створення на підприємстві ефективної системи управління кадрами та соціальними процесами, що визначає умови для ініціативної та творчої діяльності працівників з урахуванням їх індивідуальних особливостей та професійних навичок, ефективної побудови взаємин у колективі.

2. Встановлення потреби підприємства у персоналі.

3. Вивчення та аналіз ринку праці для визначення можливих джерел забезпечення трудовими ресурсами.

4. Організація пошуку кандидатів з використанням різних джерел (засобів масової інформації, інтернету, кадрових агентств та центрів з працевлаштування та ін.).

5. Впровадження пошуку кандидатів з допомогою соціальних мереж.

6. Просування підприємства у соц.мережах.

7. Співпраця із професійно-технічними училищами для залучення випускників – виконала план по підприємству на 126%.

8. Відбір та супровід найкращих молодих працівників підприємства для участі у регіональному конкурсі "Wordskills Ukraine 2019" - повернулися з перемогою.

9. Кумунікація із представниками навчальних закладів міста, організація профорієнтаційних зустрічей, екскурсій на підприємство.

Інженер з організації праці

from 10.2018 to 03.2019 (5 months)
ВАТ "ДКХЗ", Кам'янське (Металургійна промисловість, металообробка)

На посаді інженера з організації та нормування праці:
Робота в системі SAP
Щомісячний розрахунок відплати праці, премій співробітників;
Контроль складання табелів обліку робочого часу;
Нормування праці з окремих категорій персоналу;
Розрахунок чисельності персоналу ФОП, робота зі штатним розкладом;
Участь у складанні перспективного та стратегічного бюджету щодо витрат на персонал по підприємству;
Участь у розробці проектів щодо оптимізації існуючої системи оплати праці;
Участь у розробці посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи підприємства;
Атестація робочих місць за умовами праці;
Прийом-розрахунок персоналу.

Економіст фінансового відділу, інженер з організацїі та нормуванню праці

from 11.2006 to 08.2019 (12 years 9 months)
ПАТ "ДМК", Каменское(Днепропетровская обл) (Металургійна промисловість, металообробка)

На посаді економіста фінансового відділу:
робота у системі Банк-Клієнт (робота у банківській системі);
фінансова звітність;
робота з податками;
створення та відправлення платіжних доручень;
аналіз виписок;
завантаження відомостей;
валютні операції;
робота із зарплатним проектом;

На посаді інженера з організації та нормування праці:
Робота в системі SAP
Щомісячний розрахунок відплати праці, премій співробітників;
Контроль складання табелів обліку робочого часу;
Нормування праці з окремих категорій персоналу;
Розрахунок чисельності персоналу ФОП, робота зі штатним розкладом;
Участь у складанні перспективного та стратегічного бюджету щодо витрат на персонал по підприємству;
Участь у розробці проектів щодо оптимізації існуючої системи оплати праці;
Участь у розробці посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи підприємства;
Атестація робочих місць за умовами праці;
Прийом-розрахунок персоналу.

Education

ДДТУ

Фінанси, економіст з фінансів, Кам'янське
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

ДДТУ

Програмне забезпечення, програмне забезпечення у бізнесі, менеджменті та виробництві, Кам'янське
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Similar candidates

HRD, HRM
Remote, Rivne

HHR, HR-generalist, HRM
Remote

HRD, HRG, HRM
Remote, Kyiv , more 2 cities

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: