Діана
Менеджер з продажу нерухомості, рекрутер
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 24 years
- City of residence:
- Cherkasy
- Ready to work:
- Cherkasy, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7245301
Work experience
Рієлтор
from 11.2021 to 06.2023
(1 year 7 months)
Мія, Черкаси (Нерухомість)
Вміння обробляти велику кількість інформації.
Навички юридичного оформлення документів.
Розуміння положень ринку нерухомості.
Навички проведення переговорів.
Навички презентації та вміння продавати.
Вміння адаптуватися до змін.
Вміння визначати та дотримуватися професійної мети Консультація потенційних клієнтів компанії: орендарів та орендодавців.
Оформлення договорів оренди, їх укладання та подальше виконання.
Показ об'єктів нерухомості орендарю.
Вибір найкращих варіантів об'єктів для орендаря, які відповідають його запитам.
Ухвалення претензій та заперечень, пов'язаних з об'єктами оренди та залагодження розбіжностей.
Створення бази об'єктів оренди та напрацювання бази клієнтів.
Отримання від клієнта грошей та їх передача.
Працювала на ринку о. Балі
Менеджер
from 01.2021 to 11.2021
(10 months)
Соняшник, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)
Робота з існуючою клієнтською базою;
Повний супровід корпоративного замовлення (від замовлення до організації обслуговування заходу); Пост супроводження;
Виконання плану продажів та kpi
Проведення зустрічей та презентація продукції;
Пошук нових потенційних клієнтів;
Складання комерційних пропозицій та укладання договорів;
Виставлення рахунків, актів, підписання договорів
Ведення бази клієнтів в системі CRM.
Оформлення сайта
Ведення документообігу в повному обсязі;
Складання звітів за результатами роботи;
Організація процесу прийому, зберегання та відвантаження продукту, проведення інвентарізацій складу
Рекрутер
from 10.2019 to 11.2021
(2 years 1 month)
Вітраж, Дистанційно (Легка промисловість)
Підбір та адаптація:
• Закриття вакансій за допомогою різних інструментів.
• Адаптація нових працівників, контроль навчання
• Exit interview, аналіз плинності
Інші завдання:
• Підготовка листів для розсилки всередині Компанії щодо всіх новин,
заходів тощо.
• Розвиток бренду роботодавця (створення та ведення сторінки роботодавця у соц. мережах, наповнення контентом).
• Організація заходів усередині філії (тематичні дні, свята в офісі)
• Моніторинг та аналітика ринку праці
• Планування HR-бюджету
• Моніторинг та робота з відгуками кандидатів на сайтах та в соц. Мережах
Education
ЧНУ
Право, Черкаси
Higher, from 2017 to 2022 (5 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
Навички:
• Здатність ефективно та ясно висловлювати ідеї як у письмовій, так і в усній формі. Вміння адаптувати стиль комунікації під різні аудиторії та ситуації.
• Здатність розробляти та реалізовувати комунікаційні стратегії, які підтримують цілі організації та зміцнюють її репутацію.
• Соціальні медіа (SMM): Досвід створення та керування контентом у різних соціальних мережах. Розуміння сучасних цифрових технологій та соціальних медіа платформ, вміння використовувати їх для досягнення комунікаційних цілей та аналізу даних.
• Досвід управління комунікаціями в кризових ситуаціях.
• Вміння працювати в команді: здатність ефективно співпрацювати з різними відділами та колегами всередині організації та координувати роботу команди комунікаційних фахівців.
• Аналітичні навички: здатність проводити аналіз ринку, моніторинг медіа та оцінку результатів комунікаційних кампаній для прийняття обґрунтованих рішень та визначення ефективності дій.
• Вміння керувати проектами: досвід у плануванні, організації та управлінні комунікаційними проектами з дотриманням термінів, бюджету та очікуваних результатів.
• Лідерство: здатність надихати та мотивувати команду, ефективно керувати персоналом, розвивати їхні навички та досягати результатів.
• Стратегічне мислення: здатність розробляти довгострокові комунікаційні плани, виявляти можливості для зростання та покращення комунікацій в організації.
Додаткова інформація:
• Знання комп'ютера: досвідчений користувач комп'ютера з навичками роботи на операційних системах Windows та Excel. Впевнене використання офісних програм, таких як Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Google Workspace та інших, для ефективного створення документів, таблиць, презентацій та електронної пошти.
• Українська мова: вільне володіння.
• Англійська мова: Базове розмовне володіння з використанням словника.
More resumes of this candidate
Similar candidates
Менеджер по продажам, Sales Manager
30000 UAH, Remote
Инспектор отдела кадров, специалист кадрового делопроизводства
30000 UAH, Odesa, Remote
Начальник відділу, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер
Zhytomyr, Remote
Sales manager, менеджер з продажів
Remote
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Kyiv, Remote