Resume from January 5, 2023 PRO

Наталія

HRD, HR generalist, HR-менеджер, рекрутер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Mykolaiv
Ready to work:
Mykolaiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR Generalist

from 08.2022 to now (1 year 10 months)
Машинобудування, Бердичів (Машинобудування)

Функціональні обов'язки:
•проведення аудиту hr-процесів;
•пошук та підбір персоналу (ТОП, middle, робочий персонал);
•проведення опитування за рівнем задоволеності, лояльності та залученості персоналу;
•формування фонду оплати праці та скринінг ринку заробітних плат;
•розробка посадових інструкцій та регламентів роботи, опис бізнес-процесів;
•впровадження hr-звітності та аналітики;
•розробка критеріїв ефективності персоналу.

HR Generalist

from 08.2021 to 12.2021 (4 months)
Виробництво плитки, Миколаїв (Будівельна промисловість, деревообробка)

Функціональні обов'язки:
•рекрутинг: масовий підбір робочих на виробництво, спеціалісти рівня ТОП;
•запуск процесу адаптації та введення на посаду;
•розробка методичних матеріалів для навчання персоналу;
•розробка впровадження системи оцінки ефективності персоналу;
•розробка та впровадження корпоративних стандартів роботи компанії, правил та політик;
•кадрове адміністрування (розробка внутрішніх документів, що регламентують, ведення кадрового обліку, контроль змін трудового законодавства).

HR Generalist, HRD

from 01.2017 to 06.2021 (4 years 5 months)
ТОВ "БК "Інтербуд", Миколаїв (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов'язки:
•рекрутинг (пошук та інтерв'ювання кандидатів, розробка стратегії підбору персоналу: опис вакансій для розміщення на job-сайтах, Регламенту підбору персоналу, аналіз ефективних каналів пошуку, співпраця з ВНЗ);
•опис профілів посади (ТОП, спеціалістів middle-рівня);
•кадрове адміністрування (розробка внутрішніх регламентуючих документів «з нуля», опис та візуалізація бізнес-процесів підрозділів компанії, посадових папок співробітників);
•побудова служби персоналу "з нуля";
•управління HR-процесами (опис бізнес-процесів з управління персоналом);
•управління ефективністю персоналу (використання системи МВО, розробка матриць ефективності з KPI для менеджерів з персоналу);
•трансформування бізнес-мети в HR-стратегію (збільшення штату за шість місяців на 60%);
•розробка та впровадження програми адаптації та введення на посаду для всіх категорій співробітників;
•проведення дослідження ринку заробітних плат у регіонах;
•розробка та впровадження системи навчання та розвитку персоналу;
•розробка та впровадження системи стимулювання та утримання персоналу (компенсаційна політика);
•розвиток та підтримка корпоративної культури;
•запуск HR-метрик та аналітики в компанії.
Мої досягнення:
•побудова служби персоналу «з нуля» (навчання та введення на посаду 3 менеджерів з персоналу);
•успішно реалізовані проекти з навчання та введення на посаду новоприйнятих співробітників (система наставництва для монтажників зв'язку);
•розроблено та впроваджено Модель фінансового стимулювання для Монтажників зв'язку;
•розробка та запуск реферальної програми «Приведи друга»;
•реалізація проекту «Масовий підбір монтажників зв'язку» з успішним застосуванням методик психодіагностичного обстеження під час підбору персоналу.

Фахівець з кадрового адміністрування

from 01.2016 to 07.2016 (6 months)
«Югцемент» філія ПАТ «Дікергофф Цемент Україна» (виробництво цементу), Миколаїв (Будівельна промисловість, деревообробка)

Функціональні обов'язки:
•оформлення первинної кадрової документації при прийомі/звільненні, кадрових переміщеннях працівників згідно з чинним трудовим законодавством України;
•формування та ведення особових справ співробітників, карток П-2 з нуля, після процесу реорганізації, контроль за своєчасним внесенням змін;
•ознайомлення новоприйнятих співробітників з основними регламентуючими документами (посадова інструкція, кодекс корпоративної поведінки, правил внутрішнього трудового розпорядку тощо);
•ведення обліку особового складу підприємства за підрозділами;
•ведення та організація зберігання трудових книг (внесення запису про звільнення/ прийом, кадрові переміщення, результати атестації робочих місць);
•внесення персональних та автобіографічних даних співробітників до електронної бази (БОС-кадровик);
•складання та коригування графіка щорічних відпусток, контроль за їх виконанням;
•укладання договорів цивільно-правового характеру;
•підготовка та архівування особових справ співробітників;
•видача довідок із місця роботи та підготовка пакету документів, необхідних для отримання пільгового пенсійного забезпечення.
Мої досягнення:
у рамках проекту сформовано особисті справи більш ніж для 500 співробітників, створено картотеку військовозобов'язаних співробітників «з нуля».

Фахівець з кадрового адміністрування

from 04.2013 to 01.2016 (2 years 9 months)
ТМ «Доярушка», Миколаїв (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:
•проектна робота: розробка та впровадження ПВТР та ККП «Положення про проведення атестації»;
•створення бази даних співробітників у 1С 8.3 кадри «з нуля»;
•оформлення прийому/звільнення, кадрового переміщення працівників, ведення трудових книг;
•формування особових справ працівників відповідно до чинного законодавства України;
•формування табеля обліку робочого часу (чисельність понад 800 шт. од.);
•оформлення відпусток та періоду тимчасової непрацездатності;
•організація та проведення робочих зустрічей з персоналом;
•участь у підборі персоналу (масовий підбір), складання оголошень та розміщення на job -сайтах;
•проведення телефонних та первинних інтерв'ю з кандидатами.
Мої досягнення:
реалізовано проект зі створення електронної бази даних співробітників компанії у програмі 1С 8.3, розроблено та впроваджено Правила внутрішнього трудового розпорядку та Кодексу корпоративної поведінки.

Education

Николаевский государственный аграрный университет

Факультет агротехнологий, Николаев
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Additional education and certificates

Mike Pritula Academy, курс: "HR MBA с международной сертификацией HRCI"

июль 2021-

Авторская школа профессиональной психодиагностики, Специалист по психодиагностике

2020 г.

Международная бизнес-школа LABA:Курс "Директор по персоналу"

2020 г.

Южная бизнес-школа: курс "Школа управления персоналом"

2017 г.

Basic education center (Курс «MSExcel . Уровень "Эксперт"»)

2014 г.

Knowledge and skills

MS Excel MS Office MS PowerPoint Бітрікс24 MS Visio Trello Google Sheets MS Project Google Управлінські навички Управління проєктами Google Форми

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — advanced
  • Russian — advanced

Additional information

Трохи про мене, як особистість:
•робота з людьми та регулярна комунікація – моя стихія!
•здатна легко встановлювати та підтримувати контакт, розуміти приховані мотиви поведінки людей;
•емоційно стійка;
•продовжую зростати та розвиватися в галузі HR;
•успішний досвід реалізації проектів з опису та візуалізації бізнес-процесів компанії, побудова HR-процесів з нуля;
•здатна працювати з великими масивами інформації, аналізувати дані, генерувати рішення та брати на себе відповідальність;
•спрямована на досягнення поставленої мети.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: