Resume from April 24, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7284430

Офіс-менеджер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City:
Odesa

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Виконавчий директор

from 10.2022 to now (1 year 7 months)
Сільське господарство, агробізнес

Обов'язки на посаді:
1. Аналіз існуючих принципів роботи підприємства, подання директору пропозицій щодо внесення корективів у робочі процеси, складання посадових інструкцій для працівників.
2. Подання пропозицій щодо ребрендингу, проведення ребрендингових заходів.
3. Пошук та підбір персоналу, навчання нових співробітників та допомога в адаптації.
4. Контроль роботи менеджера з продажів та менеджера з постачання.
5. Контроль виконання іншими працівниками їх службових обов'язків та розпоряджень директора.
6. Пошук сировини, приладдя, товарів, постачальників для підприємства.
7. Виконання обов’язків офіс-менеджера (організація роботи та забезпечення життєдіяльності офіса).
8. Виконання обов’язків менеджера з продажів за його відсутності (прийом та оформлення замовлень за телефоном, у месенджерах, соцмережах, на торговому майданчику OLX; консультування клієнтів, допомога з вибором; контроль проведення оплат, контроль фінансової дисципліни клієнтів; ведення профілів у соцмережах; аналіз ринку, конкурентів; аналіз продажів, провадження заходів для їх збільшення; обробка заперечень, владнання конфліктних ситуацій, тощо) .
9. Виконання обов’язків помічника бухгалтера за його відсутності (внесення даних, отриманих з виробництва, в систему обліку: прибуткові, видаткові накладні, витрати та надходження в касу/банк, списання, виробництво, тощо), обмін документами з покупцями та постачальниками, оплата рахунків.
10. Виконання доручень директора.

Помічник керівника, бухгалтер

from 08.2020 to 03.2021 (7 months)
Склад-магазин верхнього жіночого одягу, Одеса (Роздрібна торгівля)

Обов'язки на посаді:
1. Ведення обліку товару на складі та торгових точках, участь у проведенні інвентаризації.
2. Адміністрування сайту, ведення профілів магазину у соцмережах (Instagram та Facebook), спільноти у Viber (наповнення контентом, продажі).

Помічник бухгалтера

from 01.2020 to 08.2020 (7 months)
Дисконт Центр (мережа магазинів жіночого, чоловічого, дитячого одягу, взуття та аксесуарів), Одеса (Роздрібна торгівля)

Обов’язки на посаді:
1. Взаєморозрахунки з постачальниками.
2. Виконання доручень бухгалтера.

Менеджер аналітичного відділу

from 03.2017 to 01.2020 (2 years 10 months)
Дисконт Центр (мережа магазинів жіночого, чоловічого, дитячого одягу, взуття та аксесуарів), Одеса (Роздрібна торгівля)

Обов’язки на посаді:
1. Аналіз продажів товару в мережі магазинів.
2. Повторне замовлення товару у постачальників.
3. Спілкування з постачальниками (координація з питань доставки, оплати, вирішення проблемних ситуацій, повернення товару, тощо).
4. Аналіз товарних залишків на складі (аналіз його продажів та переміщення необхідної кількості в мережу магазинів).
5. Виконання звітів для керівництва, постачальників та інших підрозділів підприємства.
6. Перевірки в торгових залах магазинів, участь у інвентаризації.

Помічник керівника, бухгалтер

from 01.2016 to 01.2017 (1 year)
Ресторан "Літній сад", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки на посаді:
1. Ведення первинної документації, облік сировини та товарів на підприємстві (ПЗ BarBoss).
2. Робота з постачальниками (ведення договорів, взаєморозрахунків).
3. Робота з клієнтами (консультування та допомога у виборі послуг, що надаються, прорахунок меню; оформлення пакету документів для співпраці: договори, рахунки на оплату, акти виконаних робіт та наданих послуг, тощо).
4. Оплата рахунків, забезпечення життєдіяльності офіса.
5. Виконання доручень керівника.

Education

ОДАБА, Центр післядипломної освіти

Кафедра післядипломної освіти, Одеса
Higher, from 2013 to 2015 (2 years)

Заочна форма навчання
Спеціальність: Економіка підприємства

ОДАБА, Архітектурно-художній інститут

Архітектура та дизайн архітектурного середовища, Одеса
Higher, from 2009 to 2015 (6 years)

Knowledge and skills

Пользователь ПК Водительские права кат. B Знание офисных программ Здатність до навчання MS Office Користувач 1С Уміння користуватись оргтехнікою Неконфліктність Грамотна усна та письмова мова Привітність Відповідальність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: