Resume from April 4, 2024 PRO

Анна

Менеджер з контролю якості (контакт-центр), 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
28 years
City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Kropyvnytskyi, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бізнес-тренер

from 07.2022 to 10.2023 (1 year 3 months)
Hotsale, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Проведення вступного навчання для кандидатів (навички телефонного продажу, навчання по продукту, техніка продажу)
Проведення тренінгів з продажу, робота з запереченнями, техніка СПІН, категорійні тренінги за продуктами, типологія клієнтів тощо.
Проведення індивідуальних коучингів
Створення навчальних матеріалів (скрипти, презентації)
Прослуховування звукових файлів та оцінка
Робота з новими та досвідченими співробітниками, так само з Тім Лідами

HR-менеджер

from 02.2022 to 04.2022 (2 months)
Кадіум, Кропивницкий (Роздрібна торгівля)

Розвиток персоналу
Розробка політики винагороди та пільг
Залучення високоефективних співробітників
Формування єдиної команди
Підбір персоналу
Проведення співбесід

Старший менеджер продажів

from 09.2021 to 02.2022 (5 months)
Телекомунікаційна компанія, Кропивницкий (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення дзвінків потенційним партнерам
Продаж фінансових послуг
Техпідтримка партнерів

Начальник відділу Контакт-центра

from 12.2020 to 05.2021 (5 months)
ТОВ Нафтогаз України, Кропивницкий (Послуги для населення та бізнесу)

Планування, організація та контроль роботи всього Контакт-центру.
Розробка методів (пропозицій) для підвищення ефективності.
Контроль та оцінка якості роботи співробітників.
Робота з запереченнями та скаргами клієнтів.
Відбір кандидатів на вакантні посади: проведення співбесід та формування команд.
Забезпечення ефективної роботи відділу (виконання планових показників, своєчасне та якісне надання послуг).
Створення скриптів, стандартів обслуговування, інструкцій, матеріалів та програм навчання, як нових співробітників, так і досвідчених.
Складання робочого графіка та відпусток для всіх співробітників Контакт-центру. Контроль за дотриманням графіка.
Інформування підлеглого персоналу про зміни.
Постановка задач як операторам, так і тренерам, супервайзерам, рекрутерам.
Активна взаємодія з іншими підрозділами підприємства у процесі комунікації.
Формування звітності щодо роботи всього Контакт-центру та кожного напряму.

Провідний фахівець(Супервайзер контак-центру)

from 09.2020 to 12.2020 (3 months)
ТОВ Нафтогаз України, Кропивницкий (Послуги для населення та бізнесу)

Консультація та поетапне ведення клієнтів за встановленим алгоритмом.
Контроль своєчасної обробки звернень абонентів та над показниками Контакт-центру (вхідні/вихідні дзвінки, чат-сервіси, електронна пошта, соціальні мережі, письмові звернення громадян).
Обробка скарг/звернень/зауважень/заяв споживачів регулюючи складні, нестандартні та конфліктні ситуації;
Інформування підлеглий персонал про зміни та нововведення; Контроль виконання та впровадження інформації та роботу;
Складання навчального матеріалу, написання скриптів, внесення пропозицій щодо покращення сервісу обслуговування клієнтів.
Внесення пропозицій щодо підбору персоналу, проведення навчання співробітникам, адаптація нових співробітників, проведення тренінгів та коучингів для підвищення ефективності роботи співробітників.
Контроль індивідуальних показників співробітників Контакт-центру, виробничу та трудову дисципліну.
Формування звітності з відділу.

Керівник групи продажу

from 11.2019 to 05.2020 (6 months)
Телеконтакт Україна, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Підбір кандидатів на посади.
Навчання персоналу та проведення тренінгів для підвищення ефективності роботи працівників.
Адаптація та мотивація персоналу.
Проведення презентацій щодо роботи проекту.
Постановка завдань підлеглим та контроль виконання поставлених цілей.
Планування та організація роботи підлеглих.
Аналіз виконання показників проекту.
Оцінка якості роботи працівників.
Проведення переговорів із замовниками.
Закриття табеля, підрахунок премії та заробітної плати співробітників.
Формування звітності по проекту.

Супервайзер(Керівник команди операторів)

from 06.2018 to 11.2019 (1 year 5 months)
ТОВ Телеконтакт, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Навчання персоналу навичкам телефонного спілкування.
Навчання навичкам продажу.
Управління персоналом (командою)
Аналіз виконання KPI команди, плинність, абсентеїзм, конверсія, якість
Ведення звітності проекту
Оцінка якості роботи працівників
Адаптація та мотивація персоналу
Внесення пропозицій щодо покращення роботи проекту
Презентація роботи команди за звітний період
Написання скриптів та матеріалів для навчання
Проведення зборів
Планування та організація процесів
Складання графіків
Постановка цілей та завдань співробітникам

Менеджер з продажу

from 05.2018 to 07.2019 (1 year 2 months)
ТОВ ТЕЛЕКОНТАКТ, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Обробка вхідних та вихідних дзвінків
Виконання плану з продажу за звітний період
Наставництво над новими та слабкими співробітниками
Написання обробок заперечень

Education

Высшее ПУ

Бухгалтерия, Кропивницкий
Specialized secondary, from 2013 to 2014 (1 year)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS PowerPoint MS Outlook Управление персоналом Canva Google Google Sheets Подбор персонала Обучение персонала Работа с большим объемом информации Опыт продаж Анализ работы и составление отчётности

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: